Tja, dan moet je mij maar ophalen en wegbrengen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dinnetje wil naar H'wijk verhuizen dus ik zit daar over een tijdje regelmatig... is wel leuk stappen in H'wijk trouwens, in Ermelo is dat minder![]()
Grapjas.. ik denk dat ik dan gewoon bij haar blijf logeren... maar dat kleine eindje van H'wijk naar Ermelo kun je makkelijk fietsen natuurlijkquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, dan moet je mij maar ophalen en wegbrengen.
Verkeringquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:53 schreef demins het volgende:
Wat is het onderwerp van vanavond?
De voorschrijdende populairteit van DGK en vooral van de ex-bewoners (uitgezonderd Natasia, die is nog niet lang genoeg weg om gemist te worden)quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:53 schreef demins het volgende:
Heb geenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh oh... je wordt er misselijk van?? Is je verkering over de houdbaarheidsdatum??
Nee natuurlijk heb ik geen foboquote:
Was bij een meisjequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Moet je maar geen bloed en whiskey vlekken achterlaten als je gaat logeren.![]()
Dus?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:58 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Was bij een meisje ++.
Nog steeds niets over gehoord, trouwens.
dierenleedquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:53 schreef demins het volgende:
Ik wil heul geen verkering met een meisje!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dus?
Met meisjes kan je ook verkering hebben. Weet ik uit ervaring![]()
Enne, waarschijnlijk hoor je daar inderdaad niets meer over.
homowicht, staat in je foboekquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:59 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik wil heul geen verkering met een meisje!
En waarom zou ik er niets meer over horen?Weet jij hier meer van?
zit je weer te flirten, vaders?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, dan moet je mij maar ophalen en wegbrengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |