Same here. Ik heb het begin ook nog nooit gezien. Ze mogen wat mij betreft alles wel weer gaan herhalenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:33 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik hoop dat ze gaan herhalen vanaf seizoen 1, wil die afleveringen wel eens zien.
ik ookquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:18 schreef nebelung het volgende:
Ik heb zo gejankt![]()
Al bij Lane op de porch begon ik met janken en toen niet meer gestopt tot het eind.
Je hebt gelijk! Maar ik had niet gezien dat ik laatste post had en gelijk na mijn post mijn laptop uit gedaanquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:17 schreef Fannetje het volgende:
Bij gebrek aan topic (moest de laatste poster niet ook een nieuw topic openen?) hierbij een napraat topic over Gilmore Girls.
M'n vriendin ook. Was ook aangebrand en pissig erover.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:18 schreef nebelung het volgende:
Ik heb zo gejankt![]()
Al bij Lane op de porch begon ik met janken en toen niet meer gestopt tot het eind.
Nou, mijn breekpunt lag vooral bij het weggaan. Dat Lorelei nog die oranje trui wil pakken, omdat Rory die zo mooi vond, maar dat Rory dan zegt: 'Mom, you have given me everything I need'.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:49 schreef Luchtbel het volgende:
Lorelai bij het bed van RoryNebelung, dat voelde je zeker wel even he? Ik wel heel erg namelijk
![]()
![]()
ik ook jaquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:35 schreef Fannetje het volgende:
Wat ik ook een briljant moment vond:
Lorelai en Rory staan buiten te praten en een hele groep mensen komt met allerlei spullen voor de suprise party aanzeulen... als ze Rory en Lorelai zien draaien ze met al die spullen weer op en lopen weg. Ik heb zo moeten lachen!
de twee-na-laatste heb ik denk ik nog wel op video....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:21 schreef Piepje het volgende:
Dat was t dan... De één- en twee-na-laatste aflevering heb ik maar een uitgebreide samenvatting van gelezen. Wel jammer dat ik die 2 dan gemist heb, maar kon gelukkig de finale wel zien...
Geen spectaculair einde, maar ach. Gewoon een einde zoals te verwachten was.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:35 schreef Fannetje het volgende:
Wat ik ook een briljant moment vond:
Lorelai en Rory staan buiten te praten en een hele groep mensen komt met allerlei spullen voor de suprise party aanzeulen... als ze Rory en Lorelai zien draaien ze met al die spullen weer op en lopen weg. Ik heb zo moeten lachen!
ik ook!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:59 schreef Maneki.Neko het volgende:
En dat stukje van die mensen heb ik blijkbaar gemist
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 10:06 schreef Fannetje het volgende:
drs_Kiwi, ik heb de laatste aflevering opgenomen op dvd, stuur me maar even een pm als je interesse hebt!
Kunnen we gezellig samen kijkenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:52 schreef SofiaVittoria het volgende:
LukeHelaas heb ik de drie afleveringen voor de laatste i.v.m. vakantie gemist, maar ik ben nu wel begonnen met de dvd-box van het eerste seizoen en ben van plan ze allemaal aan te schaffen.
Yayquote:
Oeh, ja das ook super mooi!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:50 schreef Nesle het volgende:
Ik wacht wel tot ze allemaal in 1 box zitten.
Ik heb deze vakantie wel veel verdiend, maar dat ga ik er nog niet voor geven hoor.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:48 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Oh ennuh, je kunt seizoen 1 t/m 7 bestellen op Bol.com.. samen voor 289 euro!
Ja ik zeg het alleen maar natuurlijkquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:49 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik heb deze vakantie wel veel verdiend, maar dat ga ik er nog niet voor geven hoor.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
Kijk eens wie ik heb ontmoet <3
Zo vet echt!!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
Kijk eens wie ik heb ontmoet <3
oh echt wel jaquote:Op zondag 2 september 2007 09:21 schreef IV_Xample het volgende:
in de serie heroes ziet hij er ook al zo yummie uit
Ik ook. Heel jammer dat deze serie is afgelopen. Ik mis die heerlijke dialogen tussen Rory en Lorelai. Echt geweldig!quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:18 schreef IV_Xample het volgende:
lang leve het prijzencircus bij v&d (of mag ik geen reclame maken)
daar waren de boxen 3 halen 2 betalen
dus heb nu de eerste 6 seizoenen gekocht
kank eindelijk het begin ook eens gaan bekijken
toch van dat takkeweer wat er aan zit te komen dus komt goed uit
Joh das al bijnaquote:Op woensdag 26 september 2007 21:54 schreef IV_Xample het volgende:
maar seizoen 7 is nog niet uit volgens mij
anders had ik die ook nog wel meegenomen...
14-11-07 komt deze pas uit...
Dat ben ik niet met je eens. Desperate Housewives én What About Brian zijn ook geweldige seriesquote:Op zaterdag 3 november 2007 18:06 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Zucht.. ik mis het nog steeds elke dinsdag! VerschikkelijkDe dinsdagavond is niks aan.
Tja gelukkig heeft iedereen zijn eigen mening.. ik vind alle twee echt niks aan!quote:Op zondag 4 november 2007 11:56 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens. Desperate Housewives én What About Brian zijn ook geweldige series
Hier ook, hier ook!quote:Op zondag 25 november 2007 16:12 schreef Kuukske het volgende:
Ohja. Even seizoen 7 op m'n verlanglijstje zetten.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:26 schreef Smash-it het volgende:
Ik kijk het eigenlijk ook weer elke dag. Blijft leuk! Rory begint nu bijna met Jess..
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |