de twee-na-laatste heb ik denk ik nog wel op video....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:21 schreef Piepje het volgende:
Dat was t dan... De één- en twee-na-laatste aflevering heb ik maar een uitgebreide samenvatting van gelezen. Wel jammer dat ik die 2 dan gemist heb, maar kon gelukkig de finale wel zien...
Geen spectaculair einde, maar ach. Gewoon een einde zoals te verwachten was.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:35 schreef Fannetje het volgende:
Wat ik ook een briljant moment vond:
Lorelai en Rory staan buiten te praten en een hele groep mensen komt met allerlei spullen voor de suprise party aanzeulen... als ze Rory en Lorelai zien draaien ze met al die spullen weer op en lopen weg. Ik heb zo moeten lachen!
ik ook!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:59 schreef Maneki.Neko het volgende:
En dat stukje van die mensen heb ik blijkbaar gemist
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 10:06 schreef Fannetje het volgende:
drs_Kiwi, ik heb de laatste aflevering opgenomen op dvd, stuur me maar even een pm als je interesse hebt!
Kunnen we gezellig samen kijkenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:52 schreef SofiaVittoria het volgende:
LukeHelaas heb ik de drie afleveringen voor de laatste i.v.m. vakantie gemist, maar ik ben nu wel begonnen met de dvd-box van het eerste seizoen en ben van plan ze allemaal aan te schaffen.
Yayquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |