Mass Effect is going to be released in November 2007.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:08 schreef Scarface2004 het volgende:
mass effect release date = ???
http://www.sonydefenseforce.com/?p=83quote:SDF Review: Bioshock (360)
After many months of anticipation I finally got my copy of Bioshock and played through it over the past few days. There are many things to like about Bioshock such as the graphics (not animation), parts of the story and the water effects. That’s about where the good stuff ends.
First let me say how excited I was for the game after playing the demo on the 360. While the animation seemed stiff and you could tell the 360 was being pushed too hard it still looked like it had a lot of potential. So imagine my disappointment when I got the final version only to find none of the animation hitches, shooting glitches and AI was cleaned up. I also wonder how much better the graphics would’ve been had they not been compressed to fit on a DVD. Now I do not fault the developers for this, they only had so much system power to work with so maybe this will all be addressed with the PS3 version when it comes out.
To conclude, let this game cook in the oven just a little bit longer and wait for the superior PS3 version. Cleaned up textures, animations, AI, extra weapons, Home space, standard HDD and Blu-ray will make this flawed game into a perfect gem.
Roy!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bioshock demo gespeeld vandaag, positief verrast!
SKATE demo wordt nog steeds gedownload nu, al sinds een uur of 15
Gelukkig niet! Bioshock hebben we nu wel weer gehadquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:08 schreef Gamedemon het volgende:
En ik had nog wel een Bioshock titel verwacht
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
SKATE demo wordt nog steeds gedownload nu, al sinds een uur of 15
360 topics gaan nergens over, dom gehype. Maar ik zag nu net dat er een nieuw topic wasquote:
Overlord ruilen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:59 schreef ijsmeis het volgende:
En dan ruilen tegen Overlord. Hoop ik.
Tegen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:24 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Overlord ruilen?![]()
Net weer een vastloper achja had gelukkig een uur geleden voor het laatst gesaved![]()
[Wii 214]Daar we beginnen af te tellen voor Mario Galaxy!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
360 topics gaan nergens over, dom gehype. Maar ik zag nu net dat er een nieuw topic was
bioshock is overrated , mass effect is gewoon geweldigquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:08 schreef Gamedemon het volgende:
En ik had nog wel een Bioshock titel verwacht
Sorry begreep je verkeerdquote:
Neequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:32 schreef Scarface2004 het volgende:
Cyb, al iets gehoord van je CE van Bioshock?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:41 schreef ELdudeness het volgende:
Ik heb trouwens wel een beetje me twijfels bij het spel, ik vind de gameplay niet echt geweldig, maar door de hoge review cijfers heb ik hem toch maar besteld.
Dat wordt een mormoon jaartje voor jouw dan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:42 schreef DJ_ het volgende:
ik ga bioshock gewoon puur niet spelen omdat ik geen overhypte games wil spelen :p
Met uitzondering van de gameplay?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:43 schreef ELdudeness het volgende:
[..]
Ik heb de demo ook gespeeld he ale, en die beviel mij goed he.
Tof een belgquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:43 schreef ELdudeness het volgende:
[..]
Ik heb de demo ook gespeeld he ale, en die beviel mij goed he.
Nee ga maar lekker je ''almachtige'' (lees: overhypte) Blue Dragon spelenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:42 schreef DJ_ het volgende:
ik ga bioshock gewoon puur niet spelen omdat ik geen overhypte games wil spelen :p
Bioshock maakt al je verwachtingen waarquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:42 schreef DJ_ het volgende:
Cool, maar dit spel wordt wel helemaal uitgemolken en overhyped vindt ik. Maar goed ik ben benieuwd mischien praat ik wel anders als ik het uitgespeeld heb, en koop ik zelfs zo'n poppetje .quote:
Ik ga ze helemaal failliet procederen als ik hem vrijdag niet op me deurmat heb liggen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:06 schreef BMH het volgende:
Volgens mij kan bol.com echt nooit genoeg bioshock exemplaren leveren. Dit gaat nog leuk worden
Lost Planet poppetjequote:
Aan de normal edition wel. Het is JUIST de LE waar zij SIMPELWEG niet aan kunnen komen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:06 schreef BMH het volgende:
Volgens mij kan bol.com echt nooit genoeg bioshock exemplaren leveren. Dit gaat nog leuk worden
Uitgemolken?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:05 schreef ELdudeness het volgende:
Cool, maar dit spel wordt wel helemaal uitgemolken en overhyped vindt ik.
quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik was het ook zo zat ja. Oneerlijk kloot spel![]()
Echt hyped is die game niet hoor, alleen de reviews hypen die game... hier op fok is er pas aandacht voor sinds de demo en de reviews...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:42 schreef DJ_ het volgende:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:05 schreef ELdudeness het volgende:
[..]
Cool, maar dit spel wordt wel helemaal uitgemolken en overhyped vindt ik. Maar goed ik ben benieuwd mischien praat ik wel anders als ik het uitgespeeld heb, en koop ik zelfs zo'n poppetje .
BITCHLAP CONFIRMEDquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:41 schreef ELdudeness het volgende:
Ik heb trouwens wel een beetje me twijfels bij het spel, ik vind de gameplay niet echt geweldig, maar door de hoge review cijfers heb ik hem toch maar besteld. De sfeer lijkt me in ieder geval wel erg tof.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:10 schreef Scarface2004 het volgende:
Ik heb zo'n voorgevoel dat ik de CE misloop, of helemaal niet kan krijgen
Ik ben al gehyped sinds mei 2006 hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:12 schreef Gamedemon het volgende:
Echt hyped is die game niet hoor, alleen de reviews hypen die game... hier op fok is er pas aandacht voor sinds de demo en de reviews...
Mass effect.. die is overhyped
Jade Empire zegt halloquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:12 schreef Gamedemon het volgende:
Mass effect.. die is overhyped
Het voordeel van BOL is dat het een van de grootste Europese webwinkels is en ze waarschijnlijk veel meer exemplaren krijgen dan bijv. een Nedgame, GameVision etc...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:06 schreef BMH het volgende:
Stranglehold & Call of Duty 4quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik ben wel toe aan een heerlijke MP game eigenlijks
Dat gaat die nooit waar maken dat rot spelquote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Stranglehold & Call of Duty 4
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Stranglehold & Call of Duty 4
quote:1UP on Stranglehold's multiplayer:
"It takes far too long to kill someone (two players can shoot each other in the head with shotguns point-blank for quite a while before anything happens), the shooting feels more disconnected than in the single-player game since the pace is so hectic, and there's just not a ton of variety or strategy behind the simple, straightforward gameplay. It looks great and we certainly had fun with it, but multiplayer seems to have been tacked-on. There's always a chance that the shipping game will be more finely tuned, though."
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:09 schreef existenz het volgende:
Dus, wie weet er nog toffe 2e hands games?
quote:(Two players can shoot each other in the head with shotguns point-blank for quite a while before anything happens)
quote:Sierra heeft vandaag bekend gemaakt dat ze hun ogen hebben gezet op de ontwikkeling van de actiegame WET. Deze moet voor de Xbox 360 en PlayStation 3 volgend jaar verschijnen.
De ontwikkeling van de game ligt momenteel in de handen van A2M, die onder andere gewerkt hebben aan The Grinch en Monsters Inc. Deze ontwikkelaar heeft gekozen om de game 'Third Person' te maken, iets wat we kennen uit Gears of War.
In WET speel je de vrouwelijke persoon Ruby, deze is enorm lenig. Zo kan ze via de muren glijden en springen en heeft ze allerlei andere voordelen ten opzichte van de Aziatische vechterskrachten die je tegemoet zullen komen.
De game gaat er grafisch steeds meer op achteruit.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:24 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat gaat die nooit waar maken dat rot spel![]()
Voor mij telt er op het moment nog maar 1 spel![]()
Een chick in de gamequote:Op woensdag 22 augustus 2007 03:25 schreef Filay het volgende:
Vraag me af of dit wel nieuws is... zal wel niet, maar ik moet mijn tvp toch een beetje opleuken...
[..]
Tering, net alsof het ook maar iemand was opgevallen als het niet online was bekend gemaaktquote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:12 schreef gijsje79 het volgende:
Klachten over BioShock's breedbeeld modus
Anno 2007![]()
7 December geworden..quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:08 schreef Scarface2004 het volgende:
mass effect release date = ???
Kijk, dat zijn updates.quote:Microsoft Xbox 360 autumn Dashboard update leaked?
Filed under: Rumour Mill
Posted: Aug 21st 2007 by Andrew Macarthy
Messenger pad support? Sounds good.
A message board post over at the official Xbox.com forums is supposedly a leak of the features that will be included in the upcoming autumn firmware update for the Xbox 360.
If genuine, some of the most significant improvements to the system include compatibility with third-party wireless controllers, IPTV functionality, and new "advertising opportunities" in gameplay. The latter infers that the kind of dynamic product placement that has so far been seen in a limited capacity could potentially become a lot more widespread.
Other improvements include: the option to animate themes as well as accompany them with music; a "time estimated" bar to show gamers how long any particular download is expected to take; and enabling the use of both the Messenger pad and the Xvid open source multimedia format.
Most of the additions to the Xbox 360 detailed above seem plausible enough, except perhaps for the Xvid functionality. GamerSquad just isn't sure Microsoft would want that on its system at the risk of making downloadable movies on Xbox Live obsolete.
Full list of rumoured firmware upgrades:
Compatibility with third-party wireless controllers
Compatibility with messenger pad
Xbox Live Vision firmware upgrade, sharper image filtering
Many more Vision Cam settings
New screensaver settings - when away from Xbox 360, screensaver will play for optional time, before screen goes dark
New Xbox Live Arcade blade - where you can download, play and learn about Xbox Live Arcade
Brand new "web based adver-games" flash games which aren't downloaded, but are playable bite sized games, accessed via new Xbox Live Arcade Blade
New Screensaver option in Themes and Gamer Pics option in Marketplace Blade
New functionality with Messenger, works with chatpad
New XNA Game Launcher for those that have the program, new options
New language, time and date settings
New "advertising opportunities" in gameplay
Xvid support !!!!!!!
New "favourites" option via Xbox Live Arcade, can rate according to preference
IPTV Functionality - support for TiVo like PVR options. Will be able to record TV direct. Options include source by channel, director, actor and distributor
Filter friends list, will be able to filter friends via games
New clan support - will be able to launch clan games direct from dashboard, can "fold" friends into new clan category in friends list
Better translations in settings and other options for Japanese,
German and Spanish languages
New quick option to delete via X Button in memory viewer.
Option for having downloadable In-game content not inform when completed download
Option for having video content not inform when completed download
Faster settings for viewing unfinished video content downloads
New option in Games tab - beta and others, will be launcher for MMO and multiplayer betas
New option in Marketplace Games tab, search by letter, can be inputted via text pad or console
Smarter game settings - you can be messaged via publishers about new in-game content for your games
Picture in picture functionality for DVD Drive and some other updated settings
Improved USB Keyboard settings
Improved voice chat settings in game and from dashboard
Faster response times to Redeem Code settings
Option to play a Redeemed Code game straight after redeeming code
Console will now recognise low Hard Drive space, will inform you immediately if can't download current item, will automatically download next available that is able.
Increased space size for gamerpics and dashboard themes
Themes can now be animated
Themes may now have sound effects
Better slideshow capabilities, new options added. New sound effects and integration with Hard Drive/ PC music capable
New estimated timer for downloads, informing how long download will expect to takes.
IK BEN AL JAREN HALO 3 EN MASS EFFECT AAN HET HYPEN DUS ALLE GAMES DIE NIET HALO 3 EN MASS EFFECT ZIJN ZUIGEN BIJ VOORBAAT, ZEKER ALS ZE HOGERE REVIEW-CIJFERS KRIJGEN DAN HALO 3 EN MASS EFFECT WAARSCHIJNLIJK ZULLEN ONTVANGEN .quote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:25 schreef MMaRsu het volgende:
Helemaal geen last gehad van Bioshock breedbeeld problemen. En ik heb een breedbeeld. Zeikers ook altijd.
MAAR MAAR ER ZIT GEEN ECHTE BREEDBEELD MODUS IN DUS ZUIGT DE GAME ZOMG BLABLABLA
Now that's a firstquote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:34 schreef Bastard het volgende:
Serieus... dit topic is zo fucked up
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:34 schreef Bastard het volgende:
Serieus... dit topic is zo fucked up
nee, ik vind skaten dom.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:48 schreef MMaRsu het volgende:
Iemand anders de Skate demo nog gedownload? Bevalt me echt supergoed
[afbeelding]
[afbeelding]
Fijne graphics ook!
Ja jammer dat ik hem in het vorige topic al had gepost, maar toch bedankt voor je inzetquote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, beetje klaar met GAM.
Maar dit gerucht vond ik het posten wel waard..
Ik vind em gaar. Klote besturing, suffe tricks. Doe mij maar Tony Hawkquote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:48 schreef MMaRsu het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Fijne graphics ook!
Dat bewijst maar weer eens hoe weinig is nog lurkquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:03 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja jammer dat ik hem in het vorige topic al had gepost, maar toch bedankt voor je inzet![]()
Ach ja als arcade skaten op gebouwen en over the top shit je ding is, moet je zeker TH halenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik vind em gaar. Klote besturing, suffe tricks. Doe mij maar Tony Hawk
Dat was toch al langer bekend?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:16 schreef MMaRsu het volgende:
Kutzooi, volgens die gast van IW heb ik dus echt een US account nodig, anders gaat het niet werken. GRMBL
Hij bleef bij mij een uur op 19% hangen, toen ben ik maar gaan slapen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:48 schreef MMaRsu het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Fijne graphics ook!
Of je wacht op een EU beta.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:13 schreef MMaRsu het volgende:
Maargoed heb dus nu een US account, ben al via een aantal mensen een US 1 of 2 maand gold aan het regelen, gaat helemaal goedkomen
Ik ga ns kijken of ik de demo nu kan downloaden. Gister hele dag mn 360 aangehad, 64%quote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:48 schreef MMaRsu het volgende:
Of op de release in November.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:18 schreef BMH het volgende:
Of je wacht op een EU beta.
Dat zijn typisch die scheldkids op live.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:06 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
Ook daarom koop ik geen pre-order kit.
Knal er een paar voor mij af Gijsquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:24 schreef Bastard het volgende:
Dat zijn typisch die scheldkids op live.
Ik weet het, was echt belachelijk. Had hem eindelijk binnen vandaagquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga ns kijken of ik de demo nu kan downloaden. Gister hele dag mn 360 aangehad, 64%
Oplossing: camera op en neer bewegen. Dan zie je alles.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:12 schreef gijsje79 het volgende:
Klachten over BioShock's breedbeeld modus
Anno 2007![]()
Heb het gisteren ook meerdere malen geprobeerd, vanacht om 1 uur maar uitgezet. Vanochtend toen ik wakker werd nog maar eens opnieuw aangezet en ik had hem gewoon binnen 5 minuten binnenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:32 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik weet het, was echt belachelijk. Had hem eindelijk binnen vandaag.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:01 schreef MMaRsu het volgende:
Neeeeeee hij accepteert mn code niet![]()
Kut microsoft. Ff een mailtje sturen naar Infinity Ward...
Lukt me best wel maar ik vind Tony Hawk beter en leuker om te spelen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:40 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Heb het gisteren ook meerdere malen geprobeerd, vanacht om 1 uur maar uitgezet. Vanochtend toen ik wakker werd nog maar eens opnieuw aangezet en ik had hem gewoon binnen 5 minuten binnen![]()
Vette demo trouwens, is even wennen aan de besturing maar het werkt goed. Die gozer die hem af aan het kraken is kan de game zeker niet![]()
ik zie die gekleurde blokjes als ik een spel opstart en die tab tegelijk op roepquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:45 schreef ach het volgende:
Volgens mij is het geheugen/videokaart van mijn pas gerepareerde xbox kapotGister liep hij na een paar uur spelen weer vast en in de intro filmpjes van Just Cause zitten soms van die gekleurde blokjes en dat was nooit.
![]()
Burnout voor kampers? Nee, dat speel ik niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:50 schreef kepler het volgende:
speelt niemand hier FlatOut? Ik wil wel eens de MP proberen met een paar bekenden
De SP is in ieder erg tof
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Burnout voor kampers? Nee, dat speel ik niet.
Ik ga vanavond een rondje langs de winkels lopen!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:03 schreef Chocobo het volgende:
Bioshock is uit.... Dimplus heeft hem nu in de verkoop,... zoals ik al dacht,.. woensdag. Houd in dat ik hem morgen heb,..... en een aantal gamers hier vandaag al als ze nu het een en ander gaan afbellen. Have fun iedereen
Ach,.... die paar euro extra,... lig ik niet krom vanquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ben benieuwd wanneer BOL em verstuUrd
Waarom zou je in hemelsnaam een game bij Dimension Plus bestellen? Die vragen telkens het volle pond
14 euro verschil... Dat zijn 3 VC gamesquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ach,.... die paar euro extra,... lig ik niet krom vanIk speel hem morgen in ieder geval. Zou dat het verschil zijn?
Super Fuckin' Metroidquote:
Ik kan echt niet wachten om dit spel weer te spelen. Ik heb hem gewoon nog niet uitgespeeldquote:
Ik hoop eigenlijk dat ze ooit nog met een 2D metroid komen voor de DS. Of de mogelijkheid om VC games te downloaden naar je DS. Kom op Nintendo, zo moeilijk is het.niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:16 schreef BMH het volgende:
Ik kan echt niet wachten om dit spel weer te spelen. Ik heb hem gewoon nog niet uitgespeeld![]()
3 VC games,.... of 4 pakjes Marlboro,.... wie telt.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:14 schreef BMH het volgende:
[..]
14 euro verschil... Dat zijn 3 VC games.
Ik zelf koop het spel samen met een maat van mij. Dus ik betaal 23 euro. Wij doen dit omdat het een single player spel is en we hem na 2 weken toch weer gaan verkopen. Dus eigenlijk betalen we waarschijnlijk maar 10 euro voor het spel![]()
ja, jij zou hem na 2 dagen toch gelijk weer verkopenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Burnout voor kampers? Nee, dat speel ik niet.
Ho, nadat ik hem vorig jaar op de E3 had gespeeld was ik er na 2 minuten al mee klaar.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:20 schreef kepler het volgende:
ja, jij zou hem na 2 dagen toch gelijk weer verkopen
Een keer onbeperkt spare-ribs en 2 biertjesquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:14 schreef BMH het volgende:
[..]
Wie mag em eerst spelen?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:14 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik zelf koop het spel samen met een maat van mij. Dus ik betaal 23 euro. Wij doen dit omdat het een single player spel is en we hem na 2 weken toch weer gaan verkopen. Dus eigenlijk betalen we waarschijnlijk maar 10 euro voor het spel![]()
Ik. Hij mag verder met The Darkness & Condemned die ik net heb uitgespeeld.quote:
Volgende week smoentsdagquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:31 schreef ELdudeness het volgende:
Trouwens wie weet wanneer je het spel Bioshock kan verwachten als je hem heb besteld bij bol.com?
Bol kennende: St. Juttumus.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:31 schreef ELdudeness het volgende:
Trouwens wie weet wanneer je het spel Bioshock kan verwachten als je hem heb besteld bij bol.com?
quote:Nieuws | 22 augustus 2007 - Onder het kopje 'Only in America' even het volgende: een veertienjarige jongen is bewusteloos geraakt nadat hij een poging ondernam om zijn Xbox 360 te koelen. Op internet had hij namelijk gelezen dat het verstandig was om de power-supply met folie en tape vast te binden en vervolgens in een pan water te zetten.
Misschien dat de jongen beter had moeten opletten bij zijn natuurkunde lessen, want een ingeplugde power-supply in een pan met water zetten zorgt enkel en alleen voor een grote schok. Die kreeg hij dus ook, waarna hij een tijdje bewusteloos was. Nadat hij was bijgekomen en de ambulance hem had opgepikt bleek dat hij enkel wat brandwonden en een wijze les aan het voorval had overgehouden.
quote:Operation Flashpoint 2 officieel aangekondigd
Codemasters heeft vandaag de game Operation Flashpoint 2: Dragon Rising officieel aangekondigd voor de PC en consoles. Tijdens de Leipzig Games Convention zal voor het eerst de trailer van de game getoond worden, die je hieronder ook alvast kunt bekijken!
Operation Flashpoint 2: Dragon Rising, vanaf 2008 beschikbaar voor consoles en PC, betekent de terugkeer van een langverwachte oorlogssimulator. Het daagt een nieuwe generatie gamers uit om de chaos van snel veranderende gevechtssituaties in een nieuwe en eigentijdse omgeving te overleven.
“Het verhaal speelt zich af op een eiland met een grote olievoorraad, net buiten de oostkust van Rusland en noordelijk van Japan. Operation Flashpoint 2: Dragon Rising’s speelt zich af in een fictionele setting waar Rusland en China in conflict zijn over wie de eigenaar is van het eiland,” vertelt Andrew Wafer, Brand Manager voor Operation Flashpoint 2: Dragon Rising, bij Codemasters. “Het spel begint als Chinese troepen een offensief lanceren en, teruggrijpend op de titel “de draak rijst over het land”, belanden de spelers middenin een explosieve situatie die ieder moment uit de hand kan lopen.”
Zoals te zien is in de trailer zijn de soldaten, de wapens en de militaire voertuigen authentiek en gedetailleerd nagemaakt. De omgeving is een gedetailleerde simulatie van een bestaande locatie, stampvol details om een intrigerende en uitdagende tactische omgeving te creëeren.
Operation Flashpoint 2: Dragon Rising is in ontwikkeling bij de Codemasters Studios en maakt gebruik van een geëvolueerde variant van de door de studio zelf ontwikkelde Neon-engine. Bekijk de trailer en om op de hoogte te blijven van de ontwikkelingen meld je je aan op de Operation Flashpoint 2 website.
Thnxquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
Gefeliciteerd Henk!!
Blazing Angels 2: Secret Missions of W.O. II staat op Marketplace.
Ik zeg lawsuitquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:47 schreef Darow het volgende:
En onder het motto doe het zelf:
*FAP FAP FAP FAP FAP*quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Geweldig, hier wacht ik al zo lang op!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Flatout is cool, vriend van me heeft hem. Misschien dat ik hem binnenkort eens van hem leen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:20 schreef kepler het volgende:
[..]
ja, jij zou hem na 2 dagen toch gelijk weer verkopen
Het is gewoon een hele toffe game, ziet er grafisch erg goed uit en speelt gewoon prima
was een Halo 3 showing in de US, vond dit stukje wel erg coolquote:I saw a Brute throw down a Bubble Shield - but not for itself. It was protecting a pack of Grunts getting mauled by Luke. Really, really cool that they actually protect other troops from fire.
Halo is dan weer wel cool.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:12 schreef kepler het volgende:
[..]
was een Halo 3 showing in de US, vond dit stukje wel erg cool
Ik heb hem afgelopen weekend gespeeld, check mn achievementsquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:29 schreef kepler het volgende:
[..]
geloof me, FlatOut is echt een spel voor jou
Toegegeven, het klinkt extreem tof! Vooral die grootschallige gevechten.quote:One advantage of having a two and a half hour drive home is I had plenty of time to organize my thoughts. Whether I am too tired to actually translate that into coherent sentences has yet to be seen.
Travel and Audience (Skip to next section if you just want to read about what they showed.)
I'm in St. Helens, Oregon which makes for a pretty meaty drive to Seattle. But I'd stocked up on munchies and caffeinated beverages and a stack of CDs, and was able to blaze there in two and a half hours flat. I went a bit faster at the end because all those beverages wanted very much to bid me farewell after a couple hours, but I wasn't about to stop until I got there.
I arrived around 9:00 headed over to the back of the line - which was simply epic. It ran for a good 200 feet or so, three wide. I give Luke a call on cell and he directs me to a delightful young woman who hands me my Golden Ticket. I am pleased that the crowd did not tear me limb from limb as I step in through the front entrance just as they let people in.
We waited about 45 minutes in the hall outside the theater, and it was a party atmosphere. Two guys had paper signs around their necks that said, "Please help, my 360 RROD". The guy in front of me had a Mister Chief t-shirt on, the one behind one that said "I see dead people", and featured a Spartan holding a rocket launcher while looking at four player indicators with red X's under them. A boisterous round guy had brought in a couple cases of Game Fuel and was handing out cans to thirsty fans (I spotted someone from Bungie sign the case while in line - cool). I chatted up D3vious (I think that's how he spells it); nice guy. About half of everyone had some kind of Halo shirt (I was in the Halo 3 Beta one myself), and there was a wild energy to everyone. Whoops and hollers when up when they let us in.
The theater was even crazier. We walk in, and on screen is the Campaign lobby. The Chief and Arbiter are on the right, in an idle animation with the custom options set up - Tsavo Highway, Heroic. Luke was controlling the action via a dev kit hooked to a monitor inside the entrance. As people got settled, he would tinker with the options, which elicited various very loud crowd responses. Setting the difficulty to Easy = loud booing. (All I can remember from the descriptions was Heroic ended with, "This is how Halo is meant to be played.") He showed the Skulls selection screen and a few other options, all met with cheers. He played the crowd like a piano.
Overview
They did three demos of about 10-12 minutes each: Two player co-op on Tsavo Highway, Forge on High Ground, and a Saved Film from the E3 build, set on Sandtrap. It looked like the Epsilon build, from the maps and options available.
I'll do this in two parts - some larger, sweeping observations, and then a list of cool details I noticed. I think that will be better than excess blocks of exposition (sorry, Voc!).
Tsavo Highway
My take on Tsavo Highway is that it's essentially Halo, but with of the best design elements of the series and none of the poor ones, and taken up several notches. Luke, Frank and a large pack of Marines pile into a convoy of Warthogs and head out of an underground bunker into a long cave, which transitions outside. What follows reminded me of a combination of the outdoor section of Assault on the Control Room from Halo 1 and the vehicle sections on the beach of Outskirts from Halo 2. The level design pushed you forward like AoTC, but was very wide and had lots of small splits and elevations to allow for different approaches to the various encounters. Vehicles abounded on both sides of the fighting, mixed with a lot of ground troops.
Simply put, the fighting in Halo 3 is on the kind of scale that I wanted in the first two games. Even in vehicles, there were enough ground troops to overwhelm if Luke and Frank got careless - easily more than a dozen at one point, and that's not including the guys hammering them from turrets, snipers taking pot shots and the multiple vehicles cruising around all at once. All of this takes place in some good sized battle fields (still enclosed a bit, ala AotCR) with some epic, sweeping views of mountains, plains and the Ark site from the announcement trailer. The sense of scale that Frank has talked up is there. I'll write about the cool details that I saw here at the end. Visually, the game is STUNNING. More importantly, smart design choices abound and the combat just kept throwing one cool thing after another out there. It was unpredictable and thrilling. Frank and Luke both died. Lots.
Brutes are formidable. They deploy equipment pretty frequently. The first was a Flare pitched at Frank from a good distance. I thought it was a Fuel Rod shot at first, then it arced over to him and he screen went white, except for the HUD. He avoided ownage by running around like a chicken with it's head cut off. It dissipated after about five seconds. Several times, he'd start to pepper a Brute from mid-range only to have them throw down personal shields and force a change in tactics. Once I saw a Brute throw down a Bubble Shield - but not for itself. It was protecting a pack of Grunts getting mauled by Luke. Really, really cool that they actually protect other troops from fire. Luke got booted off the gunner seat of a warthog by a Brute once, to my surprise. They're very aggressive. Oh, and they sound terrifying. Remember how the sounds in the Beta had that nice, deep oomph to them, like the frag grenade explosions? Take that kind of impact and add it to the snarling of a Brute - they're terrifying to hear charging you.
Forge
From the Campaign Lobby is an option to Change Lobby, so the party can move to Custom Games, Forge, the film theater and matchmaking all from there together. Forge on High Ground was next. They start as a Spartan and with the click of a button turn into a Monitor, which you control from first person with a unique HUD. While a Monitor you can pick up the objects that are on the map and drag them around through the air - rocket launcher, turret, Mongoose.
Frank pulled up the objects menu that appeared on the right hand side of the screen (small enough that it only took up about 1/5 of the view) and there was a budget in dollars, which started around $170. There were seven categories of objects to place, the first of which were weapons, which cost $2 each. Next up was vehicles, which had higher costs - a Scorpion was $20 (which Frank dropped on Luke, who was busy building a pile of fusion cores), smaller vehicles cost less. He spawned a large box (Urk's dream) and demonstrated the physics of it by having Luke stand on top, and then lifting them both into the air. Luke was dumped off it when Frank rotated the box forward.
After that they screwed around a little - Luke destroyed Frank's Monitor with a Spartan Laser, blew up a big pile of fusion cores (the sound was simply thunderous), and then Frank grabbed the Gravity Hammer.
Ho. Ly. SHIT.
Frank demonstrated it by swatting a parked Mongoose, which blew up and flew 20 feet away, crashing into the rock wall. One smart, subtle design decision: the explosion came a moment after it was swatted, so he wasn't harmed by it. If it blew right away, you could kill yourself by swatting vehicles. It was simply awesome, and will change multiplayer quite a bit - you'll have to look to see if that guy you're about to run down is toting one before heading their way.
After that, it was on to Saved Films. AKA, my new favorite feature in Halo 3 (sorry, online co-op!).
Saved Film
It's one of those things I thought would be okay until I saw it. Frank replayed a fight on Sandtrap (probably the one they showed at E3, since it was the now-ancient E3 build). A few great moments captured:
1) Freeze-frame the moment a lone gunner on a warthog had the 'hog blown out from under him by a Spartan Laser. The 'hog few out from underneath, and he flew back from the explosion. Catching the contorting corpse and zooming in on the explosion Matrix-like was simply awesome.
2) Following a group of vehicles chase-cam style as they raced around the map towards an intersection - then pausing and swinging the camera around to spot three other vehicles coming in from the other side. Demolition derby ensues. (Red team = owned.)
3) The sound effects pause. So zooming in on a rocket flying through the air brings the whoosh of the rocket to the fore. Ditto the energy drain, an explosion, and more. It's a subtle and brilliant touch.
I will probably spend at least as much time on Saved Films as actual multiplayer. So. Awesome.
Okay, that's the overview. Probably not very well written. Lots of bullet points to come - all the cool details I can remember.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:46 schreef Strolie75 het volgende:
En, iemand Bioshock al in de winkels gezien?
ze verkopen hem al sinds maandag bij Next Level in arnhemquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:35 schreef J.Clarkson het volgende:
Straks de CE van Bioshock ophalen bij Eplaza, ze hebben en verkopen m dus al. You're welcome.
Ik ga zoiezo pas vrijdag kijken. Vandaag en morgen geen tijd.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:46 schreef Strolie75 het volgende:
En, iemand Bioshock al in de winkels gezien?
Je zit er nu wel in?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:59 schreef MMaRsu het volgende:
Hmm ja nou...Cod 4 beta is iniedergeval ERG vet.
Das fijn voor je.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:21 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ze verkopen hem al sinds maandag bij Next Level in arnhem, blue dragon trouwens ook
Yup heb het gelukkig voor elkaar gekregen hehequote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:02 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je zit er nu wel in?![]()
Ik wil ook!![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:11 schreef Gamedemon het volgende:
STOP!!!
[afbeelding]
Bioshock time!
[afbeelding]
Hoe heb je dat gedaan??quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:59 schreef MMaRsu het volgende:
Hmm ja nou...Cod 4 beta is iniedergeval ERG vet.
Bioshock is ook geweldig
Ja...maar ik wist niet dat er een steelcase was anders had ik hem wel bij een andere winkel gehaald...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:19 schreef Scarface2004 het volgende:
Heb je nu dat groene Amaray doosje MMaRsu?
Er zit voorderest niks in, geen extra disc of wat dan ook.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:23 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja...maar ik wist niet dat er een steelcase was anders had ik hem wel bij een andere winkel gehaald...
En Henk, gewoon zeggen dat je in de US zit?
Pics?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:35 schreef J.Clarkson het volgende:
Straks de CE van Bioshock ophalen bij Eplaza, ze hebben en verkopen m dus al. You're welcome.
Ja maargoed, een steelcase is toch altijd net wat mooierquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Er zit voorderest niks in, geen extra disc of wat dan ook.
Zo bijzonder is de steelcase nou ook weer niet.
Nope.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:32 schreef Rossdale het volgende:
Staat de CoD4 beta gewoon op de Amerikaanse marketplace dan ofzo?
Utrecht op hoog catharijne sowieso, daar komt de mijne vandaanquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:31 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Pics?
Welke E-plaza trouwens?
Hoe kom je er dan aan?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:37 schreef MMaRsu het volgende:
Nope.
Succes, dat gaat je niet lukken denk ik.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:51 schreef Scarface2004 het volgende:
ik ben op zoek naar de edition met het big daddy beeldje.
Ik dacht dat J.Clarkson die bedoelde.
Desnoods koop ik de PC versie, die heeft hem ook als CE.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:55 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Succes, dat gaat je niet lukken denk ik.
Ik kreeg het ook niet voor elkaar, geen hond die em verkoopt.
ook bij die versie wens ik je succes.. hij schijnt ERG gelimiteerd te zijn.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:07 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Desnoods koop ik de PC versie, die heeft hem ook als CE.
Je zou voor de gein eens moeten bellen met de Dixons in Alphen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:40 schreef Strolie75 het volgende:
Nog geen Bioshock hier. Kut-gehucht!
Als ze morgen die label brengen kun je hem meteen al meegeven, spaart weer een extra dag.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:53 schreef nicomart het volgende:
Mijn Xbox is zojuist overleden![]()
Had al een aantal dagen dat als ik een spel opstarte dat hij de melding: "To play this disc, put it in a Xbox360 console" gaf. Maar dat was met ff de la open en weer dicht meestal weer opgelost. Nu niet meer en dat doet hij bij al mijn spellen. Ben nu aan de lijn met de helpdesk van Xbox. Duurt ff voordat alles is ingevoerd..
Krijg er niet eens meer een doos van ze.. Moet m zelf in een doos proppen en bellen met UPS en krijg dan nog wel een label toegestuurd van ze
kloptquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:50 schreef Scarface2004 het volgende:
Er staat helemaal geen CE op de site van Eplaza
CE bleek steelcase te zijn, stelletje knurften daar...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:51 schreef Scarface2004 het volgende:
ik ben op zoek naar de edition met het big daddy beeldje.
Ik dacht dat J.Clarkson die bedoelde.
ik krijg het label gemerkt dus dat helpt niet.. Wel balen, want ik kan nog wel bomberman spelen want dat staat op me HD natuurlijk. Maar goed.. hij moet toch gemaakt worden voor als ik weer eens andere spellen wil spelenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:10 schreef Darow het volgende:
[..]
Als ze morgen die label brengen kun je hem meteen al meegeven, spaart weer een extra dag.
Vanaaf toch nog even checken of ik Bioshock meekrijg @mediamarkt.
Ik hoop snelquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:41 schreef Un4 het volgende:
Ben benieuwd hoe lang het bij Bol.com duurt.Ik denk vrij lang als ik eerlijk ben.
Stuur Bol.com eigenlijk mailtjes als ze je game verzenden?
Bij mij op het werk hadden ze hem in ieder geval binnen zag ik.
Huh hoe bedoel je gemerkt?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:10 schreef nicomart het volgende:
[..]
ik krijg het label gemerkt dus dat helpt niet.. Wel balen, want ik kan nog wel bomberman spelen want dat staat op me HD natuurlijk. Maar goed.. hij moet toch gemaakt worden voor als ik weer eens andere spellen wil spelen
Big Daddy gektequote:
Sorry dat het geen mediocore game is.. dan had jij het mischien begrepenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Big Daddy gekteVolgens mij is het gewoon een klein mannetje in een groot pak
![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:18 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Sorry dat het geen mediocore game is.. dan had jij het mischien begrepen
Bol.com powerrrrrrr..quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:21 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Was al op een reactie aan het wachten van Cyberia maar je bent hem voor
![]()
Ik vind Bioshock trouwens wel geweldig maar heb hem nog niet binnen![]()
Niet bij BOL besteldquote:
heb hem zelf niet zien liggen bij de mediamarkt vandaag ( arnhem ) maar misschien wel waar jij woondquote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:10 schreef Darow het volgende:
[..]
Als ze morgen die label brengen kun je hem meteen al meegeven, spaart weer een extra dag.
Vanaaf toch nog even checken of ik Bioshock meekrijg @mediamarkt.
Ach naja, ik hoef hem ook niet perse snel te hebben. Zou hem niet eens kopen als ik hem niet voor 46 euro had kunnen bestellen.quote:
die houdt toch alleen van jongetjes ?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:11 schreef Scarface2004 het volgende:
Ja zou wel leuk zijn voor deel 2...als tie zn helm afdoet...blijkt het gewoon M. Jackson te zijn.
Dan snap je ook gelijk de link waarom er zo'n klein kind bij hem in de buurt is
tja een hittegevoelige console moet je ook niet in een bijna lucht dichte glazen kast zettenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:34 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Kom net bij de Mediamarkt Leeuwarden vandaan. Kijken of ze Bioshock hadden. Die hadden ze niet, maar wel Blue Dragon; daar ga ik mij dus eerst even mee vermaken.
Maar toen ik er was, viel mijn oog snel op de xbox demo stand daar.
[afbeelding]
[afbeelding]
Don't fuck with Two Worldsquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:18 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Sorry dat het geen mediocore game is.. dan had jij het mischien begrepen
enternal sonata man dies veel beterquote:
Dan weet je iig dat je iets nog suffers gaat doen dan naar het Nederlands Elftal kijkenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:14 schreef existenz het volgende:
Nederland speelt zo belabberd. Ik kan beter NFS:MW uit gaan spelen...
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:34 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Kom net bij de Mediamarkt Leeuwarden vandaan. Kijken of ze Bioshock hadden. Die hadden ze niet, maar wel Blue Dragon; daar ga ik mij dus eerst even mee vermaken.
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is een andere error zo te zien, één rood kwartje ipv 3 zoals bij RRODquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:34 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
mijn tv geluid staat altijd harder dan het lawaai van de koeling dus het kan me niks schelenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:18 schreef AQuila360 het volgende:
De koeling van de 360 maakt echt een tering lawaai![]()
![]()
Bobbe Fryslan yer!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:34 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
TV geluid?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:21 schreef DJ_ het volgende:
[..]
mijn tv geluid staat altijd harder dan het lawaai van de koeling dus het kan me niks schelen
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:54 schreef Cyberia18 het volgende:
HANDS UP! for the goty
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
Got it (BIOSHOCK)quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:27 schreef DJ_ het volgende:
[..]
heb hem zelf niet zien liggen bij de mediamarkt vandaag ( arnhem ) maar misschien wel waar jij woond
Kwam er niet aan toe, moest overwerken. Morgen maar dan voordat ik het geld overmaakquote:
Ik snap niet hoe mensen kunnen zeggen dat een game verslavend is wanneer ze deze pas enkele uren hebben gespeeld.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:58 schreef Statio het volgende:
Sinds vanavond ook een 360 owner, met Forza 2, verslavend!
Het unlocken van een achievement doet nogal gekke dingen met sommige mensen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:58 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe mensen kunnen zeggen dat een game verslavend is wanneer ze deze pas enkele uren hebben gespeeld.![]()
Achievement-hoeren zijn net zo eng als postzegelverzamelaars. Het verschil tussen beide? De verzamelaars van digitale plaatjes zijn wel welkom op fok!.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:03 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het unlocken van een achievement doet nogal gekke dingen met sommige mensen.
Wat was de orginele bedoeling van het plaatje?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:03 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het unlocken van een achievement doet nogal gekke dingen met sommige mensen.
[afbeelding]
![]()
Mass Erect hyping.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:12 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Wat was de orginele bedoeling van het plaatje?
quote:
Cyberia, ben opeens achter 1 CE van BioShock achter gekomenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Morgen maar eens Nedgame bellen om te kijken of ze nou de CE van Bioshock hebben ontvangen![]()
Hoe dat?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:51 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Cyberia, ben opeens achter 1 CE van BioShock achter gekomen
Hans naaierquote:Je hebt de Collector’s Edition van Bioshock bij ons besteld maar helaas hebben we maar heel weinig exemplaren binnen gekregen.
Wil je de gewone versie van Bioshock er voor in de plaats bestellen?
Met vriendelijke groet,
Arrrggghhhh....hoe...heb...JIJ...dat...voor...elkaar...gekregen...?!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:51 schreef MMaRsu het volgende:
Hey Cyb, die CoD4 beta is echt meesterlijk.
Wel een beetje laggy, maar mijn internet verbinding doet nogal gaar de laatste tijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
Dat is niet alleen de laatste tijd hoor!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:51 schreef MMaRsu het volgende:
Hey Cyb, die CoD4 beta is echt meesterlijk.
Wel een beetje laggy, maar mijn internet verbinding doet nogal gaar de laatste tijd
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:07 schreef MMaRsu het volgende:
Ja jongens en meisjes, dat is nou het geheim van de bakkerDe smid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
GOTY by far.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:36 schreef kepler het volgende:
Kort gameplay filmpje van Halo 3Ziet er echt supertof uit
Dat slecht spelen altijd in die filmpjes.... maar wat ziet het er moooooi uit zegquote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Single-Player Montage @ GC 2007 (Off-Screen HD)
http://uk.media.xbox360.ign.com/media/734/734817/vids_1.html
![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:07 schreef MMaRsu het volgende:
Ja jongens en meisjes, dat is nou het geheim van de bakkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt gemailt en niemand kan zich op dit moment meer aanmelden.
Ik hoop dat ze snel nog een tweede ronde doen.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
Je weet dat bijna alle 360 exclusives ook op de PC verschijnen?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:12 schreef Blinker het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik echt zo blij ben dat ik een 360 heb gekocht.
Ik was zo teleurgesteld in de spellen van tegenwoordig op de PC, daarom had ik een 360 gekocht om mijn passie voor gamen weer aan te wakkeren.
Om kort te wezen: I love my Xbox!! w000t LOLLERSTAAF!! BBQ!
Zooo genietenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:22 schreef BMH het volgende:
Halo 3 singleplayer beelden zien er echt heel erg leuk uit. Een warthog met 5(?) mensen erin. Lijkt me een perfect voertuig voor 4 player coop![]()
Veel spellen wel, maar lang niet alle spellen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:22 schreef BMH het volgende:
[..]
Je weet dat bijna alle 360 exclusives ook op de PC verschijnen?![]()
Maar je hebt gelijk. De 360 heeft nu al een goed spelaanbod. En heeft verassend genoeg al een paar must haves. Dit was bij de Xbox 1 niet zo snel het geval.
----
Halo 3 singleplayer beelden zien er echt heel erg leuk uit. Een warthog met 5(?) mensen erin. Lijkt me een perfect voertuig voor 4 player coop![]()
Morgen voor mijquote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:07 schreef Strolie75 het volgende:
Zou het vandaag dan Bioshock dag zijn?
ik heb hem, maar twee uurtjes gespeeld. En hij is echt top.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 07:05 schreef wc-eend het volgende:
Zijn er al mensen die blue dragon hebben gehaald, hoe is die?
Heb je al een mailtje gestuurd naar microsoft? Lijkt mij dat die meer kunnen helpenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:22 schreef DooD het volgende:
Heren en Dame(s) even een kort vraagje. Is het ook mogelijk om als eigenaar van een xboxlive account je account te laten bannen van xboxlive?
Vlgs mij kun je het beste met support contact opnemen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:22 schreef DooD het volgende:
Heren en Dame(s) even een kort vraagje. Is het ook mogelijk om als eigenaar van een xboxlive account je account te laten bannen van xboxlive?
Leuk zo'n vakantie van 2 weken maar als je dan terug komt en je hele huis is leeggeroofd, dan is de vakantie ineens niet meer zo leuk. Hopen dat ik een nieuwe 360 en hdtv heb voordat Halo 3 uitkomt. Bioshock loop ik dus nu al mis
Ik ben gelukkug al bezitter van Bioshock. Ben wel heel erg benieuwd wanneer Bol.com bioshock aflevert, want volgens mij hebben ze een vrij groot aantal reserveringen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:07 schreef Strolie75 het volgende:
Zou het vandaag dan Bioshock dag zijn?
Heeft die tinnen versie nog iets speciaals behalve het metalen hoesje?
bol?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:50 schreef AQuila360 het volgende:
Bij mij valt Bioshock ook net op de mat![]()
Op een andere Xbox je gamertag ophalen. Daarna als de inbreker op jouw xbox op live wil zegt hij dat de gamertag niet meer up to date is en moet hij hem opnieuw ophalen. Dit kan hij echter niet als hij jouw wachtwoord niet heeft.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:22 schreef DooD het volgende:
Leuk zo'n vakantie van 2 weken maar als je dan terug komt en je hele huis is leeggeroofd, dan is de vakantie ineens niet meer zo leuk. Hopen dat ik een nieuwe 360 en hdtv heb voordat Halo 3 uitkomt. Bioshock loop ik dus nu al mis
Bij mij hebben ze hem ook gewoon op mijn werk opgehaald... Dat was geen probleem, ze hebben hem gewoon bij de receptie opgehaald. Maar misschien was dat omdat UPS vaker pakketjes van mijn werk wegbrengt...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:04 schreef PBateman1978 het volgende:
Wat een onzin dat UPS alleen bij je thuis-adres je defecte 360 komt ophalen zeg, ik ben doordeweeks zelf aan het werk, dus moet nu vrij gaan nemen om dat ding mee te geven, en later weer te ontvangen...
Zegt die gast van de servicelijn ook nog : ''U kunt toch regelen dat er iemand anders thuis is ?''
Nee jongen, dat kan ik niet, of ik moet mijn kat gaan leren de deur open te doen en een bonnetje te tekenen....
Zou Microsoft mijn 2 vrije dagen gaan compenseren ?
Volgens mij niet, ik heb mijn xbox nu al 2 keer voor reparatie verstuurd. Biede keren toen ik hem terug kreeg hem ik geen wachtwoord hoeven op te geven.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Op een andere Xbox je gamertag ophalen. Daarna als de inbreker op jouw xbox op live wil zegt hij dat de gamertag niet meer up to date is en moet hij hem opnieuw ophalen. Dit kan hij echter niet als hij jouw wachtwoord niet heeft.
Klote man dat je alles kwijt bent... sterkte
Apart, ik had voor dat ik op vakantie bij een vriend mijn gamertag opgehaald. Toen ik na de vakantie de xbox weer aanzette thuis moest ik mijn gamertag updaten toen ik op live wilde.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:01 schreef Darow het volgende:
[..]
Volgens mij niet, ik heb mijn xbox nu al 2 keer voor reparatie verstuurd. Biede keren toen ik hem terug kreeg hem ik geen wachtwoord hoeven op te geven.
Nee Bart Smitquote:
quote:Microsoft is opnieuw geconfronteerd met een tegenslag voor zijn Xbox 360-spelcomputer. Het bedrijf had eerder problemen met krassende dvd's en wordt nu geconfronteerd met rokende racestuurtjes.
De fabrikant waarschuwt dat een onderdeel van zijn Xbox 360 Wireless Racing Wheel oververhit kan raken, waardoor er rook uit het stuurtje kan komen als deze op zijn voeding wordt aangesloten. Het bedrijf zegt hierover ‘een klein aantal klachten’ te hebben ontvangen en heeft daarom besloten gratis een vervangend onderdeel ter beschikking te stellen.
‘Eigenaren van een Xbox 360 Wireless Racing Wheel zouden de stroomvoeding niet meer moeten gebruiken totdat ze hun vervangende onderdeel hebben’, waarschuwt Microsoft. Het racestuur kan op batterijen overigens wel zonder gevaar worden gebruikt, stelt de fabrikant.
Voor zover bekend zijn er nog geen stuurwieltjes daadwerkelijk in brand gevlogen. Ook heeft Microsoft nog geen meldingen van verwondingen of andere beschadigingen ontvangen.
Bron: tweakers.net
http://core.tweakers.net/(...)urtjes-Xbox-360.html
Sterker nog, ik heb nog nooit mijn gamertag hoeven op te halen. Dit is wel heel vreemd.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Apart, ik had voor dat ik op vakantie bij een vriend mijn gamertag opgehaald. Toen ik na de vakantie de xbox weer aanzette thuis moest ik mijn gamertag updaten toen ik op live wilde.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:09 schreef warchaser44 het volgende:
ik heb net naar de plaatselijke freerecorshop gebeld, ze kregen maar 2 CE editions binnen
EN ZE GAAN ER 1 VOOR MIJ WEGLEGGEN JAWOHL![]()
![]()
![]()
![]()
bioshock voor mij met big daddy
Blue Dragon wordt echt zonder kabaal in de winkels gelegd en ook nog nu iedereen Bioshock wilquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:39 schreef BaDaZz het volgende:
kijkt uit naar morgen!! Blue dragon!!
Inmiddels met UPS gebeld, en die vonden het inderdaad geen enkel probleem.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bij mij hebben ze hem ook gewoon op mijn werk opgehaald... Dat was geen probleem, ze hebben hem gewoon bij de receptie opgehaald. Maar misschien was dat omdat UPS vaker pakketjes van mijn werk wegbrengt...
Ik heb em al liggen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Blue Dragon wordt echt zonder kabaal in de winkels gelegd en ook nog nu iedereen Bioshock wil![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |