abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52608322
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 23:29 schreef newsman het volgende:

[..]

Verdonk heeft haar spel gespeeld mensen kan je niet dwingen, dus over 20 jaar kijk ik naar RTBF1, begint het journaal met bounjour en flikker ik mijn tv toestel uit het raam.Ze vertrouwden de fransen, Justine Henin blijkt zich omgebouwd te hebben en heeft een talkshow met de naam Justine thema van de show "Ik heb geen tieten". Jij wil dit ga je gang.
Je moest een boek schrijven met die hersenspinsels van je. Niet dat het zou verkopen, maar dan zijn wij er hier toch even vanaf.
pi_52608336
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 23:37 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Het verschil met Vlaanderen is dan dat in NL een extreem rechtse partij nog nooit een voet aan de grond heeft gehad. De CP en later CD zijn grandioos mislukt. In Vlaanderen is het alles behalve mislukt.
Net als Pim bleken ze achteraf gelijk te hebben gehad, vraag Mohammed B.
pi_52608404
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 23:29 schreef newsman het volgende:
[..]
Verdonk heeft haar spel gespeeld mensen kan je niet dwingen, dus over 20 jaar kijk ik naar RTBF1, begint het journaal met bounjour en flikker ik mijn tv toestel uit het raam.Ze vertrouwden de fransen, Justine Henin blijkt zich omgebouwd te hebben en heeft een talkshow met de naam Justine thema van de show "Ik heb geen tieten". Jij wil dit ga je gang.
Wil IK dat?
pi_52608567
En eerlijk gezegd wil ik zelfs dat scenario nog liever dan dat ik over twintig jaar met m'n camper vol oranje vlaggetjes en een paar teletoeters op het dak over de autosnelweg rij alsof die van mij alleen is. Als we dan toch gaan karikatureren en veralgemenen.
pi_52608644
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 23:51 schreef Heero87 het volgende:
En eerlijk gezegd wil ik zelfs dat scenario nog liever dan dat ik over twintig jaar met m'n camper vol oranje vlaggetjes en een paar teletoeters op het dak over de autosnelweg rij alsof die van mij alleen is. Als we dan toch gaan karikatureren en veralgemenen.
Fusie is geen Anexering, blijf aub met u kutflakkes rijjden
pi_52608668
quote:
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 00:13:51 #232
16701 scanman01
Today's a good day
pi_52609248
quote:
Je bent lekker negatief. Maar je wilt toch nog wel op een nederlands forum posten? Dat toch nog wel.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_52609310
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 00:13 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Je bent lekker negatief. Maar je wilt toch nog wel op een nederlands forum posten? Dat toch nog wel.
Let op de zin: "Als we dan toch gaan karikatureren en veralgemenen."

Het is niet zoals ik denk over Nederlanders, wel een karikatuur. Want blijkbaar is het in dit topic mode om bepaalde situaties te karikatureren en volledig uit hun verband te rukken...
pi_52609454
quote:
veralgemenen."
Ja ga dat is een keer doen.
pi_52610098
quote:
Verfransing is het ergste dat ons kan overkomen.
pi_52611314
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 20:34 schreef SillyWalks het volgende:
Grappig altijd hoe Nederlanders zo'n nostalgisch gevoel hebben bij een ouderwets grote unie van lage landen, maar dat Vlamingen gewoon op ons kotsen
Dat is zeer waar!
pi_52611333
quote:

[..]

Het verschil met Vlaanderen is dan dat in NL een extreem rechtse partij nog nooit een voet aan de grond heeft gehad. De CP en later CD zijn grandioos mislukt. In Vlaanderen is het alles behalve mislukt.
En gelukkig niet. Je kunt echt letterlijk de spanning voelen tussen goede allochtonen en vlammingen, echt triest! En hoe vlammingen denken over allochtonen is ook weer zo achterlijk, ik moest gelijk weg uit Antwerpen.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 03:23:22 #238
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_52611649
De verenigde koninkrijken der Benelux (minus Luxemburg)?

Persoonlijk lijkt het me geen slecht plan, ik ben sowieso al wel voor een opsplitsing tussen Vlamingen en de walen.

Vlamingen kijken maar hoe de walen (:r) hun geld spenderen en een kut taal spreken en steeds meer land van hun overnemen, jullie zouden je wat harder tegen die kut walen (:r) moeten instellen en een fusie met Nederland zou dat erg gemakkelijk maken eveneens als op economisch gebied, daarnaast Brussel als apart Europese stadstaat en Vlaanderen met het behoud op cultuur evenals dat van Randstedelingen anders is van Limburgers en Friezen, eveneens zou er zelfs een regeling kunnen getroffen worden als dat met Friesland gebeurt.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 04:41:33 #239
75556 erkel
back from Dagestan
pi_52612014
quote:

[..]

Dat extreem-rechtsen zich aangetrokken voelen tot een partij, maakt de partij nog niet extreem rechts. Vlaams-Blok en Wilders zijn beiden niet extreem-rechts. Het zijn gewoon partijen rechts van het politiek-spectrum.

Extreem-linksen voelen zich ook verbonden met Groen-Links of de SP, dat maken die partijen ook niet meteen extreem-links of wel?
Weisst
  donderdag 23 augustus 2007 @ 07:38:33 #240
3542 Gia
User under construction
pi_52612259
Ik wil eigenlijk best in een nieuw land wonen, met alleen Vlaanderen en de zuidelijke Nederlandse provincies. Gewoon gemoedelijkheid. Wmb mag Gelderland er ook nog wel bij.

De rest zoekt het maar uit.
pi_52612417
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 00:58 schreef zuiderbuur het volgende:

[..]

Verfransing is het ergste dat ons kan overkomen.
Maar het is (buiten in de rand) volstrekt onrealistisch. Denk je nu echt dat we over 20 jaar in Antwerpen of Oostende Frans kan praten? Bullshit.
pi_52612423
quote:
Vlaams-Blok en Wilders zijn beiden niet extreem-rechts.
Kijk naar het verleden van bepaalde politici bij het VB en je weet genoeg.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 08:09:19 #243
56387 Bob-B
In Bob we trust
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 23 augustus 2007 @ 08:10:49 #244
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_52612446
dit topic.
Hier slaan hollanders en belgen elkaar al de hersens in. Nee die fusie komt er wel
  donderdag 23 augustus 2007 @ 08:13:17 #245
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_52612465
quote:
Ik wil eigenlijk best in een nieuw land wonen, met alleen Vlaanderen en de zuidelijke Nederlandse provincies. Gewoon gemoedelijkheid. Wmb mag Gelderland er ook nog wel bij.
Als puntje bij paaltje komt dan krijg je ze heel misschien in Limburg zo ver, maar ik durf te wedden dat Noord-Brabant voor Nederland gaat. Een geflipte varkensboer daargelaten. Gelderland komt en wil sowieso niet bij zo'n natie. Jij denkt toch niet echt dat de mensen uit de Achterhoek zich kunnen identificeren met een "Groot Vlaanderen" o.i.d.?
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 23 augustus 2007 @ 08:19:02 #246
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_52612512
Sowieso of die zuidelijke provincies zo gemoedelijk zijn. Ik heb 5 jaar in barbant gewerkt en ik heb nog nooit van dat geniepige achterbakse volk meegemaakt als daar.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 08:19:42 #247
3542 Gia
User under construction
pi_52612517
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 08:13 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Als puntje bij paaltje komt dan krijg je ze heel misschien in Limburg zo ver, maar ik durf te wedden dat Noord-Brabant voor Nederland gaat. Een geflipte varkensboer daargelaten. Gelderland komt en wil sowieso niet bij zo'n natie. Jij denkt toch niet echt dat de mensen uit de Achterhoek zich kunnen identificeren met een "Groot Vlaanderen" o.i.d.?
Denk dat je je vergist in Brabanders. Denk je nou echt dat wij zo blij zijn met die Randstad?
En Gelderland mag wmb meedoen, maar als ze niet willen, blijven ze maar lekker bij Holland.

Overigens vind ik verfransing niet erg. Is een mooie taal.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 08:21:49 #248
3542 Gia
User under construction
pi_52612532
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 08:19 schreef Swetsenegger het volgende:
Sowieso of die zuidelijke provincies zo gemoedelijk zijn. Ik heb 5 jaar in barbant gewerkt en ik heb nog nooit van dat geniepige achterbakse volk meegemaakt als daar.
Dan heb jij waarschijnlijk net te maken gehad met van oorsprong Hollandse mensen. Echte brabanders zijn niet achterbaks.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 23 augustus 2007 @ 08:22:19 #249
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_52612537
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 08:21 schreef Gia het volgende:

[..]

Dan heb jij waarschijnlijk net te maken gehad met van oorsprong Hollandse mensen. Echte brabanders zijn niet achterbaks.
Nee hoor, hele generaties die er geboren en getogen zijn.
pi_52613033
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 08:22 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nee hoor, hele generaties die er geboren en getogen zijn.
Wil je er misschien dan ook even bijvertellen waar je precies hebt gezeten in Brabant? Het is namelijk nou ook weer niet zo dat ze allemaal op elkaar lijken qua mentaliteit.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')