Hoe kun je dit niet mooi vindenquote:
Cherry Blossom Girlsquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:18 schreef Marc63 het volgende:
Air
Maar draai ook eens wat anders dan All I Need. Volgens mij draaide Sander em vanochtend ook al.
Kelly Watch The Starsquote:
Dan hoeft 'ie voor mij absoluut geen Megahit te worden... doe dan ajb The Shins.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:12 schreef Marc63 het volgende:
Kan niet missen dat dit volgende week de megahit is. Hij wordt nu al grijs gedraaid.
Jaaaa, die is ook fijn!quote:
Ooh tof ja !quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:11 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nee, o.a. HotWheels
Net een doosje met 62 stuks uit de USA ontvangen
en verwacht er nog veel meer
Alles is fijn van Airquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:24 schreef Marc63 het volgende:
Wat is nou niet fijn van Air?
Was het maar waar ;-)quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:25 schreef Marc63 het volgende:
Toen ik de titel las, dacht ik dat Michiel over ons gelogd had:
[..]
Goede plaat! Jammer dat ik aan de telefoon zat, anders had ikquote:
Tja...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:33 schreef Maricha het volgende:
[..]
Goede plaat! Jammer dat ik aan de telefoon zat, anders had ikin de studio
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:30 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Was het maar waar ;-)
"Die lieve fokkertjes", hmm!
Als er al over ons gelogd wordt, dan is de taal wat minder lief...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:30 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Was het maar waar ;-)
"Die lieve fokkertjes", hmm!
Geen boete gelukkig! Maar ik was het ook wel heel erg eens met Michiel dat hij 3 prijzen kreegquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:38 schreef Sirolf het volgende:
De Popkwis-deelnemer wordt bekeurd vanwege foutparkeren...!![]()
![]()
Heb je nijmegen al teruggehoord?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:39 schreef D.Rose het volgende:
Hij heeft wel smaak wat muziek betreft
Leuk artikel.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:36 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als er al over ons gelogd wordt, dan is de taal wat minder lief...
http://rudio.wordpress.com/2007/08/04/fok-jou/
Waar?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:42 schreef purplerose het volgende:
[..]
Heb je nijmegen al teruggehoord?![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:40 schreef purplerose het volgende:
*glijdt van stoel*
dat valt me dan alweer meequote:
Via de minder legale wegen natuurlijkquote:
Dankjequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hopelijk heb je er genoeg aan.![]()
* -Hans- neemt even een break en is dan om 22:00 weer terug.. zet alvast even een biertje koud.
Dan ga ik die wegen even bewandelenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:44 schreef purplerose het volgende:
[..]
Via de minder legale wegen natuurlijk![]()
Jep, ik was ze gewoon nog ff een extra keer en dan gaan ze in een doos voor het asiel samen met de fleecedekentjes die binnenkomen (jaja, die kontjes liggen lekker zacht en warmquote:
Nou idd, en bedankt Michielquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:51 schreef Timo20 het volgende:
Ring of fire
iedere keer dat je deze track nu hoort moet je aan aambeien denken![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |