quote:JET - Are You Gonna Be My Girl
Robyn - With Every Heartbeat
The Killers - Bones (live op LL07)
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:59 schreef Maricha het volgende:
Tot morgen! (En ja we zijn allebei met de auto)
quote:
Zet zijn vierde leeg weg...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:57 schreef -Hans- het volgende:
Eerste 3 platen van zometeen @ MoveYourAss.
* -Hans- trekt alvast een biertje open..
Oeh! dan moet ik even doordrinken dusquote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:59 schreef Maricha het volgende:
Tot morgen!
quote:(En ja we zijn allebei met de auto)
quote:
Grappig om terug te lezenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:36 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als er al over ons gelogd wordt, dan is de taal wat minder lief...
http://rudio.wordpress.com/2007/08/04/fok-jou/
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:02 schreef purplerose het volgende:
[..]LL!
Nog last van het gegil van je buurman?
Volgens mij heeft de politie in Hilversum net twee meldingen gekregen. Eentje op het Mediapark en eentje voor een auto ergens in Hilversum.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:12 schreef -Hans- het volgende:
3e keer dat ik Robyn - With Every Heartbeat hoor, maar ik vind de plaat best aardig!
Nummer 1 in de UK... Tekstueel wel simpel, maar blijft wel hangen.
Oeeeeh je zou nu maar in de auto zitten bij Michiel Veenstra met The Killers op de radio![]()
![]()
Geluid vast op +10, anders hier wel! BONES
Eerste keer voor mij.. Erg aardig.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:12 schreef -Hans- het volgende:
3e keer dat ik Robyn - With Every Heartbeat hoor, maar ik vind de plaat best aardig!
Nummer 1 in de UK... Tekstueel wel simpel, maar blijft wel hangen.
Oeeeeh je zou nu maar in de auto zitten bij Michiel Veenstra met The Killers op de radio![]()
![]()
Geluid vast op +10, anders hier wel! BONES
Briljant!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:20 schreef Sirolf het volgende:
Volgens mij heeft de politie in Hilversum net twee meldingen gekregen. Eentje op het Mediapark en eentje voor een auto ergens in Hilversum.![]()
Leuk fragment! had het nog niet eerder gezien.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:21 schreef Litton-Lane het volgende:
Eerste keer voor mij.. Erg aardig.
(Spinal Tab film weleens gezien. Die had een versterker die kan wel tot 11. Echt te grappig, zou je eens moeten zien)![]()
Hebbes: http://youtube.com/watch?v=btuAHRwfmNM
aan het einde: again:![]()
Laat me raden, jij was vast ook op Lowlands??quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:23 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hoi! ben een beetje aan de late kant maar moest nog veel liedjes inladen en monteren...
nee, de X-ray is niet opgenomenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Weet jij misschien of er opnames zijn gemaakt van Calvin Harris?![]()
http://youtube.com/watch?v=6s4s1LCyMz4&mode=related&search=quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:26 schreef -Hans- het volgende:
Robyn S en Robyn, het lijkt ook zo op elkaar.![]()
Oh dat is wel jammer want ik ben opzich wel benieuwd hoe Acceptable In The 80s klinkt in de Lowlands uitvoering. Naja, single versie is natuurlijk ook niet verkeerd (uurafsluiter zag ik).quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:35 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
nee, de X-ray is niet opgenomen![]()
ik vond het wel een erg tof optreden! (tussen al die britten en schotten die in de zaal stonden)
Eejquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:23 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hoi! ben een beetje aan de late kant maar moest nog veel liedjes inladen en monteren...
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:41 schreef Litton-Lane het volgende:
http://youtube.com/watch?v=6s4s1LCyMz4&mode=related&search=
Vroeger, tientalle jaren terug..
![]()
Danceachtig deuntje (pom pom pom pom etc)? Goede vraag... Ben ik ook wel benieuwd naar.quote:(Dat liedje, nu op de achtergrond, hoe heet dat?)
dat is 'Body Language' van M.A.N.D.Y. vs Bookashadequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Danceachtig deuntje (pom pom pom pom etc)? Goede vraag... Ben ik ook wel benieuwd naar.
Whehehehehequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Ben zo weer weg. Probeer eens enigszins op tijd m'n nest in te kruipen
.
Ik heb ook meer jeugdsentiment. Maar ik vond haar toen in die clip (link) wel leuk eruit zien,quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:47 schreef -Hans- het volgende:
Tijdje niet meer gehoord, maar herken het nog wel. Moet wel eerlijk zeggen dat ik met de muziek van haar niet super veel heb. 't is meer jeugdsentiment. Een beetje het " oh ja " gevoel.![]()
Inderdaad dat pom pom pom pom nummertje!quote:Danceachtig deuntje (pom pom pom pom etc)? Goede vraag... Ben ik ook wel benieuwd naar.
MOKE !die zijn goed
![]()
Toad / Roel![]()
Thanks, en zoekt!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:50 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
dat is 'Body Language' van M.A.N.D.Y. vs Bookashade
Meen je? Annemieke ook nog vanavond.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Ben zo weer weg. Probeer eens enigszins op tijd m'n nest in te kruipen
.
Jaaaaaaa, hartstikke bedankt man!!!! Echt, toppie!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:50 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
dat is 'Body Language' van M.A.N.D.Y. vs Bookashade
Ja, en morgen werkenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Meen je? Annemieke ook nog vanavond.![]()
Die smileysquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:54 schreef Sirolf het volgende:
Calvin Harris[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Ik sla de prijsvraag ff overquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:57 schreef moveyourass-kevin het volgende:
straks nog kaiser chiefs kaartjes...we hebben een simpele doch gekke vraag verzonnen....
Moet je nagaan, dat nummer is voor mij bijna een jaar oud. Maar ik vind hem nog steeds erg lekker.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:54 schreef Sirolf het volgende:
Calvin Harris[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Ik was voor werk in Zuid Engeland. Vandaar dat ik hem wel ken. Same met the Gossip.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:00 schreef moveyourass-kevin het volgende:
moet je nagaan dat die plaat hier nog altijd niet is uitgekomen!![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:11 schreef moveyourass-kevin het volgende:
was erg kicken om de killers vanaf het podium te zien in de alpha, en ja: iedereen van Editors stond naast me mee te kijken...filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=Do7AmO90JGM
Ah! gezellig ja.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:25 schreef moveyourass-kevin het volgende:
volgende week komt spinvis hier live spelen om de 100ste show van MoveYourAss te vieren! (en er zal appeltaart en roze koeken zijn!)
London Calling: Daar wil ik wel een keer naar toe.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:03 schreef Toad het volgende:
Er komen weer mooie concerten aan voor de liefhebbers. Editors (uitverkocht inmiddels), London Calling, Kaiser Chiefs (HMH), Justice (Paradiso), Arcade Fire (HMH), Klaxons (Paradiso)... ai ai ai....
Valt altijd vies tegen inderdaad.. Windows installeren is te doen, maar vervolgen al die updates en losse applicaties, pfff.quote:[quote]Op woensdag 22 augustus 2007 00:40 schreef Sirolf het volgende:
Zo, herinstallatie van m'n laptop begint alweer aardig te vorderen (mag ook wel na een uur of 5... wat een werk gaat daar in zitten zeg...).
Windows install ging zelfs met zo'n recover-partitie. Duurde 7 minuutjes. De rest kost tot nu toe alleen al een uur of 5...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:46 schreef -Hans- het volgende:
Trusten Litton-Lane![]()
Shenkie![]()
[..]
Valt altijd vies tegen inderdaad.. Windows installeren is te doen, maar vervolgen al die updates en losse applicaties, pfff.
Damn.. 5 uur is wel erg lang.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:50 schreef Sirolf het volgende:
Windows install ging zelfs met zo'n recover-partitie. Duurde 7 minuutjes. De rest kost tot nu toe alleen al een uur of 5...![]()
Bah bah bah!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:22 schreef SilentChaos het volgende:
Ik begin de megahit trouwens steeds meer te waarderen![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:22 schreef SilentChaos het volgende:
Ik begin de megahit trouwens steeds meer te waarderen![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Over schitterende muziek gesproken!
Nahjaquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:30 schreef cosmick het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Sorry, dit gaat door merg en been. Wat een vreselijke dramatische kitch!
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:08 schreef cosmick het volgende:
Eigenlijk is het niet te geloven dat *deze* groep zo fucking vaak voorbij komt.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:11 schreef SilentChaos het volgende:
Ik was lekker koffie aan't halen en heb U2 gemist
Tijd voor een feestje dacht ik zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |