Dank je..lekker dingquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #63
Geen dank.
Je bent veel sletteriger als homoquote:
Hoi!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:14 schreef Fir3fly het volgende:
Hoi.
Valt wel mee tochquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je bent veel sletteriger als homo![]()
Of ik ben de bar_rel experience gewoon verleerd [afbeelding]
Vragen kan altijd.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hoi!![]()
bar_rel wil graag een toffe ava. Misschien moet hij het lief aan jou vragen?![]()
Kijk kijk, ik heb hem zelf gefixedquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hoi!![]()
bar_rel wil graag een toffe ava. Misschien moet hij het lief aan jou vragen?![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:23 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Kijk kijk, ik heb hem zelf gefixed!
Alleen ik wou de blote versie![]()
Fir3fly had het vast veel toffer gemaaktquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:23 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Kijk kijk, ik heb hem zelf gefixed!
Alleen ik wou de blote versie![]()
Nou tegen jouw praat ik niet meerquote:
Gaa-haapquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:26 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Nou tegen jouw praat ik niet meer!
Hij is zo hot, die lippen, die body, die oogjes, dat haar damn![]()
![]()
Eindeeeelijkquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:26 schreef Zhenar het volgende:
Ik heb trouwens eindelijk Dizer teruggebeld![]()
Daar ben ik wel zeker van.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Fir3fly had het vast veel toffer gemaakt![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:27 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Wat vind jij dan de ultieme hotty?![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:30 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Daar ben ik wel zeker van.
* Sluit Photoshop weer af.
Je mag wel iets tofs voor mij makenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:30 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Daar ben ik wel zeker van.
* Sluit Photoshop weer af.
Ja ok.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
Behalve als hij zo'n pimp-ass ringbaardje heeft. Of kaal is.!
Als ik weet wie jij bedoeltquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:31 schreef bar_rel het volgende:
[..]
!
Kan jij mooie jensen animatid Gif (ofzo) maken dan ?
Jensen Acklesquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:34 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Als ik weet wie jij bedoelt. Maar die je nu hebt vind ik al erg goed
.
Was het niet Cat Stevens?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:36 schreef Zhenar het volgende:
Hoe heet die heerlijke chick van de MTV UK Chart "van vroeger" ook alweer?![]()
Cat. Maar hoe heet ze volledig? Ik was helemaal verliefd op haar in de jaren 90![]()
Oh wacht, dat was een muzikantquote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:36 schreef Zhenar het volgende:
Hoe heet die heerlijke chick van de MTV UK Chart "van vroeger" ook alweer?![]()
Cat. Maar hoe heet ze volledig? Ik was helemaal verliefd op haar in de jaren 90![]()
Doe eens even normaal je bent toch geen heteroquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
![]()
!!!!
Maar op recentere foto's ziet ze er uit als een goedkope hoer![]()
Niks mis met hetero's hoor!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:44 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Doe eens even normaal je bent toch geen hetero![]()
Ja dus?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:44 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Doe eens even normaal je bent toch geen hetero![]()
Dat deed ik!quote:
"Popje"?!quote:
bar_relbashen?quote:
Wat?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
"Popje"?!![]()
Damn, als jij uit de kast bent, ben je ook echt UIT DE KAST![]()
Surequote:
Echt mannen zeggen niet "popje". Hoe homo ze ook zijnquote:
quote:
Ik ben mannelijk hoor. Weet niet of je me vernieuwde geupdate fotoboek gezien hebtquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Echt mannen zeggen niet "popje". Hoe homo ze ook zijn![]()
Neem een voorbeeld aan Erik of de onvolprezenLeBeau
. Die zijn tenminste stoer. Nou ja, LeBeau niet echt, maar Erik wel
![]()
Ja bar_rel!!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Echt mannen zeggen niet "popje". Hoe homo ze ook zijn![]()
Neem een voorbeeld aan Erik of de onvolprezenLeBeau
. Die zijn tenminste stoer. Nou ja, LeBeau niet echt, maar Erik wel
![]()
Wat nouquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja bar_rel!!Lees dit maar eens goed
Met dat overdreven gedoe
HEAUMEAU!!!1!!1!quote:
F4Gg()Ttquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]
HEAUMEAU!!!1!!1!!!!!
Damn, gaybashen is geil!![]()
De poot verwijt de kerelquote:
Kan nog ookquote:
Ik vond je er op de foto's wel wat onfris uitzien maar dit had ik niet achter je gezochtquote:Risperdal-tabletten bevatten risperidon. Dat is de stof die zorgt voor de werking van Risperdal. Risperidon is een antipsychoticum: een middel dat gebruikt wordt tegen psychosen. De tabletten zijn er in verschillende sterkten: 1, 2, 3 en 4 mg per tablet. De verschillende sterkten zijn te herkennen aan verschillende kleuren en opschriften:
de tabletten met 1 mg zijn wit en er staat 'Ris 1' op;
Val jij op vrouwen ?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:07 schreef Giechel_Ho het volgende:
Cat Deeley(Deze discussie hebben we al eens gehad
maar nog een keer kan geen kwijt)
Billie Piper
Als je met "lame" bedoelt: "hilarisch", dan... inderdaad:Yquote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:07 schreef Giechel_Ho het volgende:
Cat Deeley(Deze discussie hebben we al eens gehad
maar nog een keer kan geen kwijt)
Billie Piper
Dude...quote:
En ze zijn allemaal gewilligquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]Britse vrouwen
Je zou het niet zeggen, maar er zitten heerlijke exemplaren bij
![]()
Ik hoop dat je wel weet dat G_H eigenlijk Dada isquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:10 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Wat, was toch een vraag
En niks mis mee met Lesbos![]()
Ja ehhh..dat wist ik...ehhquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik hoop dat je wel weet dat G_H eigenlijk Dada is![]()
FUCK THA WHAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GET THA FUCK OUTTA HERE!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik hoop dat je wel weet dat G_H eigenlijk Dada is![]()
Nee, je bent een mindere versie van dadaquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:12 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
FUCK THA WHAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GET THA FUCK OUTTA HERE!!!!!!!!!!!!!
He geilneef ik weet niet wat jij je in je botte biseksuele kutkop haalt, maar ik ben geen DaDa
IK GA GEEN ALCOHOL DRINKEN KLOOTZAKquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, je bent een mindere versie van dada![]()
"Doe mij een toppertje en een breezerannanas en doe er ook nog maar een dubbele whiskey bij 14.gifquote:
14.gif?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:17 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
"Doe mij een toppertje en een breezerannanas en doe er ook nog maar een dubbele whiskey bij 14.gif
Van rukken word je blindquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:21 schreef bar_rel het volgende:
Ik ga dat gespierdelichaam vna mij eens even trainen.
Tot later lekker babes
DAMN YOU SUCKquote:
IK BEN BLIND, KUT. WAT MOET IK MET EEN BRIL????quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:23 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Vandaar dat jij een bril draagt.
hAhahahahaha![]()
!11111
![]()
Doei
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:27 schreef bar_rel het volgende:
Ik denk dat dit weer een korte bar_rel comeback is als ik zo iedereen hoor
Krijg nou tyfusquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:27 schreef bar_rel het volgende:
Ik denk dat dit weer een korte bar_rel comeback is als ik zo iedereen hoor
Met me roze dildo lukt dat wel hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:28 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]hoe overleef jij in het wild echte leven?
Wil je dat dan ?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:29 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Krijg nou tyfusIk kan jou niet PMen
Ja, die PI's he? Die hebben ook namenquote:
Die spuit toch geen proteinen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:31 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Met me roze dildo lukt dat wel hoor![]()
Oi! TMIquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:31 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Met me roze dildo lukt dat wel hoor![]()
Like, oww my god, its like you know?!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oi! TMI [afbeelding]
Maar je weet vast niet wat dat betekent
Altijd geil als MissBliss nerdtaal spuitquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, die PI's he? Die hebben ook namen [afbeelding]
[afbeelding] = 14.gif
En nu nooit meer van die n00bz0rr vragen stellen[afbeelding]
hihiquote:
Niet eens een foto van je vriend postenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
Behalve als hij zo'n pimp-ass ringbaardje heeft. Of kaal is.!
Danny Rookquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:46 schreef babette21 het volgende:
Hoi. Ik zat vandaag op een terras en toen kwam er een tv-ploeg opnames maken voor 'n nieuwe programma met Martine van Os en daar was Danny Rook ook bij (als regisseur ofzo) en toen vroeg Danny mij om een vuurtje en toen zei ik "alleen als je eerst Gerrie Goudrennet nadoet" en toen deed ie dat![]()
en dit post ik even hier omdat het een dear-diary-moment was en ik geen dagboek heb...
.... en ik heb een topic gemist, maar dat terzijde........
Mijn gebeden zijn verhoord!quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:46 schreef babette21 het volgende:
Hoi. Ik zat vandaag op een terras en toen kwam er een tv-ploeg opnames maken voor 'n nieuwe programma met Martine van Os en daar was Danny Rook ook bij (als regisseur ofzo) en toen vroeg Danny mij om een vuurtje en toen zei ik "alleen als je eerst Gerrie Goudrennet nadoet" en toen deed ie dat![]()
en dit post ik even hier omdat het een dear-diary-moment was en ik geen dagboek heb...
.... en ik heb een topic gemist, maar dat terzijde........
Ik vind hem ook geen bal aanquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:04 schreef Zhenar het volgende:
Ik vind Danny Rook overigens huilen met de pet op![]()
Als je puber bent dan is zo'n fee dat met zo'n toverstaafje slaat erg leukquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:04 schreef Zhenar het volgende:
Ik vind Danny Rook overigens huilen met de pet op![]()
Je was in mijn FoBo aan het spiekenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Mijn gebeden zijn verhoord!![]()
![]()
![]()
![]()
[..]!
jij kent Gerrie?!?!?!??!?! wow je stijgt in m'n achtingquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:07 schreef Giechel_Ho het volgende:
Als je puber bent dan is zo'n fee dat met zo'n toverstaafje slaat erg leuk
Oequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
jij kent Gerrie?!?!?!??!?! wow je stijgt in m'n achting
Daar gaat mijn achting-stijgingquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
![]()
gemist worden is tof, toch maar ff teruglezen
![]()
Now TV toch?! Direct na Telekids? Samen met Anniko, maar die was stomquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:19 schreef Giechel_Ho het volgende:
Wist niet meer hoe ze heetteVond het toentertijd echt leuk (Brutale Meiden ook trouwens
) Was nog leuke televisie door jongeren. Niet dat nepjonggezeik van BNN
Jaquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
Now TV toch?! Direct na Telekids? Samen met Anniko, maar die was stom
m'n zus en ik hebben Gerrie nog jaren nagedaan ("kom 's dichterbij" BOEM). Danny deed ook meteen weer zo'n mep-beweging en zei toen: "damn dat je dat nog weet, dat is meer dan 10 jaar geleden!". Hij vond 't altijd 'n leuk typetje waarin hij zich flink kon uitleven, en was gek op dat geluidje dat over die meppen was gezet
toffe gast hoor
Ik hoopte inwendigquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:29 schreef babette21 het volgende:
@ Zhen: belachelijk weinig reacties trouwens, op je mooie post
géén dus![]()
klinkt bekend, héél ver weg. Van nog langer geleden. Vertel 's wat meer....?!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:26 schreef Giechel_Ho het volgende:
He Babs, ken jij DJ the Cat met Linda de Mol?
Juist, zeg maar uit begin jaren tachtig. Op Sky Channel. Dat programma was een voorloper van Telekids. Weet er nog maar vaag wat van hoor, DJ the Cat droeg zo'n leren biker jasjequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
klinkt bekend, héél ver weg. Van nog langer geleden. Vertel 's wat meer....?!
Sjezus, kinderen van hippiesquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:37 schreef babette21 het volgende:
hm wij hadden alleen 1, 2 en (later) 3, dus geen sky channel. misschien ken ik 't alleen van de verhalen.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:39 schreef babette21 het volgende:
damn ik heb 'n paar uur terug burrito's gegeten en sindsdien ben ik kotsmisselijk. ben nu ernstig dorstig, maar durf niks te drinken; zou zomaar de trigger kunnen zijn...
Niet verwachten dat je dan gelukkig bent hequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:46 schreef Dizer het volgende:
Uit verveling heb ik mijn nieuwe auto samengesteld. Als ik na mijn studie (hopelijk over een jaar) full-time aan de bak ben, ga ik dus hopelijk deze auto kopen:
[afbeelding]
Duur?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:46 schreef Dizer het volgende:
Uit verveling heb ik mijn nieuwe auto samengesteld. Als ik na mijn studie (hopelijk over een jaar) full-time aan de bak ben, ga ik dus hopelijk deze auto kopen:
[afbeelding]
Joh, dan neem ik nog een folderwijk erbijquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:48 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Als je een krantenwijk hebt wel ja
Neem er nog maar een cocainewijk bij danquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:49 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Joh, dan neem ik nog een folderwijk erbij![]()
60.000 euroquote:
Maar nog steeds geen naaktfoto'squote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je was in mijn FoBo aan het spieken.
Ik ga altijd naar Lenen.nlquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
60.000 euro.
Maar als je 3500 bruto per maand verdient en het mag aflossen met 500 euro per maand, is het te doen
Die hoef jij toch niet in te zien in mijn fobo. Je kan me in het echt naakt zien wanneer je maar wiltquote:
Dizer....snap t dan: "he's just not that into you"quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Die hoef jij toch niet in te zien in mijn fobo. Je kan me in het echt naakt zien wanneer je maar wilt.
DJ Cat iddquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:26 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
JaDat slaan vond ik altijd het leukste
Now TV klinkt bekend maar zou niet weten hoe of wat. He Babs, ken jij DJ the Cat met Linda de Mol?
quote:
3500 bruto per maand?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
60.000 euro.
Maar als je 3500 bruto per maand verdient en het mag aflossen met 500 euro per maand, is het te doen
Da's waarquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Die hoef jij toch niet in te zien in mijn fobo. Je kan me in het echt naakt zien wanneer je maar wilt.
KAN JIJ OOK AARDIG DOENquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:50 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Neem er nog maar een cocainewijk bij dan
Het is net een transformerquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:56 schreef Dizer het volgende:
Ik krijg echt een mega harde paal van deze auto
[afbeelding]
Eehm.. Zhenar en ik zijn lovers, lieve schat. Ik dacht dat heel FOK dat wistquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:55 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Dizer....snap t dan: "he's just not that into you"
Damnquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:56 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:56 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
G_H is zo niet up-to-datequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Eehm.. Zhenar en ik zijn lovers, lieve schat. Ik dacht dat heel FOK dat wist
Universitair afgestudeert zijn. Een hele BV runnen? Tjah...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:56 schreef bar_rel het volgende:
[..]
3500 bruto per maand?
Wat ga je doen
dat wil ik ook doen!
Het enige dat ik weet is dat jij je hier de godganse dag aan Z aanbiedt en dat hij je negeertquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Eehm.. Zhenar en ik zijn lovers, lieve schat. Ik dacht dat heel FOK dat wist
Jij snapt het spel nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:58 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Het enige dat ik weet is dat jij je hier de godganse dag aan Z aanbiedt en dat hij je negeertWaar is je zelfrespect Diz?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:59 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Dit is een geintje he? Anders pak ik nu een teiltje
Uuhm... dat houdt onze relatie een beetje scherp. Doen we vaker hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:58 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Het enige dat ik weet is dat jij je hier de godganse dag aan Z aanbiedt en dat hij je negeertWaar is je zelfrespect Diz?
Een soort van roleplayingquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Uuhm... dat houdt onze relatie een beetje scherp. Doen we vaker hoor.
Coolquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Universitair afgestudeert zijn. Een hele BV runnen? Tjah...
Neuh.... alleen als ik mazzel heb zou ik zoveel kunnen verdienen. Ik zal wel bij 3000 beginnen of zo.. hoop ik
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:00 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Jij bent bi en Dizer is labiel genoeg om met jou naar bed te gaan
Ik zal alleen maar aan jou denkenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:03 schreef Dizer het volgende:
Maar goed, Dizer gaat slapen. Vannacht zonder Zhenar, want die trut moest zo nodig bij zijn andere lover zijn
????? Snap er echt helemaal niets meer van....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]Je kent ons echt niet he!
Dat krijg je ervan als je nooit iemand meet maar wel een beeld probeert te vormen!
![]()
!
Of je krijgt het beeld dat iemand een ter beschikking gestelde drugsverslaafde is![]()
![]()
Dat laatste sloeg op het beeld dat "men" van jou heeft.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:03 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
????? Snap er echt helemaal niets meer van....
??????quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:03 schreef Zhenar het volgende:
Sowieso... alsof ik écht bi zou zijnBiseksualiteit bestaat niet eens
![]()
Zit het vraagteken op je toetsenbord vast ofzo?quote:
Het is voor een goed doel. Het is je baas en zo. Zo kan je tenminste hogerop klimmen. Letterlijk en figuurlijk dan!quote:
Jij bent geen bi?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zit het vraagteken op je toetsenbord vast ofzo?Of snap je er echt geen hol meer van
![]()
niet van hippies, maar van "boeren"quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:39 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Sjezus, kinderen van hippies
Jij bent van 1979 toch? Dan had je toch al standaard Ned3?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het is voor een goed doel. Het is je baas en zo. Zo kan je tenminste hogerop klimmen. Letterlijk en figuurlijk dan!
Van iedereen hier dacht ik toch echt wel dat jij dat wel alláng door zou hebben!quote:
Boeren.....tja.....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
niet van hippies, maar van "boeren"
ned.3 kwam toch pas in 88 ofzo?!
have funquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:08 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Boeren.....tja.....
Ned3 was er toen toch al? Wij hadden tot mijn twaalfde 8 netten op onze tv. Ned1 tm 3, later in 89 rtl4, mtv, de Belgen, ach man ik ga naar de kroeg, EFFE VERSTANDIG LULLEN MET HETEROMANNEN
mja, ik heb altijd 100.000 kwaaltjes, maar da's allemaal t overzien. Daarnaast heb ik PDS, da's chronisch dus minder tof. Mag niet vet en pittig eten... en heb vandaag dus ernstig gezondigdquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:41 schreef Giechel_Ho het volgende:jij bent echt nooit eens gezond he
Kom maar hoor schat..kusje op je teentjequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:16 schreef Zhenar het volgende:
KUT GODVER KLOTE!!!1!!!!!!! Ik stoot net KEIHARD mijn fokking teen!![]()
![]()
!!!!!!
Ja, dus.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:40 schreef BVO het volgende:
Zo dan.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
niet van hippies, maar van "boeren"
ned.3 kwam toch pas in 88 ofzo?!
Ja, HOE ging dat nou met dat javascript en die PI's?? Ik ben het vergetenquote:
Indeed, indeed.quote:
quote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 06:58 schreef Dizer het volgende:. Goedemorgen.
Zo, eerst even een peukje.
Wij hebben het op het werk ook altijd over de 'cast' in plaats van werknemers en over 'verhaallijnen' in plaats van ontwikkelingen enzoquote:Op woensdag 22 augustus 2007 07:03 schreef Dizer het volgende:
Ik heb toch raar gedroomd vannacht.
de helft van de cast van mijn werk
Het komt meer doordat het hier zo'n soap isquote:
Goedgelovigequote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:52 schreef Giechel_Ho het volgende:
"Je loog tegen mij, alsof ik een kind was...."
Wat een attention-whorige postquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:06 schreef rena het volgende:
Pffffff.
You know Rena.quote:
Dude!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 07:03 schreef Dizer het volgende:
Ik heb toch raar gedroomd vannacht.
De helft van de cast van GTST en de helft van de cast van mijn werk kwamen samen terug van vakantie en ik moest mededelen dat Oom Harmsen is overleden omdat zijn medicijnen niet optijd binnenkwamen omdat de rekeningen van onze inkoopleverancier niet betaald zijn.
Alsof je mijn gedachten kon lezen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:56 schreef Bupatih het volgende:
Gelukkig hebben we MissBliss nog.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:58 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Alsof je mijn gedachten kon lezen.
quote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:56 schreef Bupatih het volgende:
Gelukkig hebben we MissBliss nog.
Ik ben ook blij dat ik er benquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:58 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Alsof je mijn gedachten kon lezen.
Dat klinkt leuker dan de stemmetjes die ik hoorquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:57 schreef MissBliss het volgende:
Ik hoor een fanfare.
De fanfare is al wegquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat klinkt leuker dan de stemmetjes die ik hoor![]()
Je hoort de buurman in je hoofd!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
De fanfare is al weg
Nu hoor ik de buurman die Prince draait.
Nou neequote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je hoort de buurman in je hoofd!![]()
![]()
Bupaaaaaaaaaaaaaquote:
Ik weet nog hoe ik jouw enige fan was en hoe Bupa jou verguisde...quote:
Laat maar, hij doet het weerquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:07 schreef MissBliss het volgende:
Hebben andere FQR-gebruikers ook dat Fok niet meer laadt?
Sorryquote:
Ook nietquote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:12 schreef Re het volgende:
[..]
je zit alleen zwaar onder de medicijnen
dat is het privelege als je aan de medicijnen zit, dan wordt je niet geloofdquote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:13 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ook niet![]()
Waarom geloofd niemand mij
Ik dacht dat alleen gold voor mensen die Mohammed heten ?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:16 schreef Re het volgende:
[..]
dat is het privelege als je aan de medicijnen zit, dan wordt je niet geloofd
Iemand die zo schrijft geloof ik inderdaad niet.quote:
Godverdomme, toch met een tquote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:25 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Iemand die zo schrijft geloof ik inderdaad niet.
nee hoor ook voor de Giegel_Mo's onder onsquote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:24 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen gold voor mensen die Mohammed heten ?
Ik moest rochelend gniffelenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:27 schreef Re het volgende:
[..]
nee hoor ook voor de Giegel_Mo's onder ons
Als je maar onthoudt dat mijn anus gesloten blijftquote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:29 schreef Re het volgende:
[..], maar verder ben je wel lief hoor
soms
Constipatiequote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:52 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Als je maar onthoudt dat mijn anus gesloten blijft
Hij doet er mega lang overquote:
er bestaan geen rectale antipsychotica dus wees gerustquote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:52 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Als je maar onthoudt dat mijn anus gesloten blijft
Hoi.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:46 schreef el_dorito het volgende:
Hoi
ik ben ingelijfd door bar_rel, dacht ik kom es kijken.
(mijn god je bent echt super jensen addicted he bar?)
Dan zit je hier verkeerdquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:51 schreef el_dorito het volgende:
dankje!
![]()
Nee ik ben wat meer gefocused op de dames![]()
![]()
Jensen in een RE film woooquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:53 schreef el_dorito het volgende:
ja nou... ik ben hier toch ook niet om de dames
wil ook wel es zien wat jij in je vrije tijd doet
EDIT:
OMG bar! ik krijg net door!!
Jensen gaat miss in ene resident evil film spelen!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:13 schreef Bupatih het volgende:
Ellen Pompeo is wel, ja!
Die rechter ken ik niet.
Daar tover jij gelijk de lelijkste foto's naarbovenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:17 schreef Bupatih het volgende:
Oh, 't is er ook eentje van GA.
[afbeelding]
[afbeelding]
Bedenk wel, lieve mensen, dat ik pas bij S1E6 ben hequote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:20 schreef babette21 het volgende:
GA
Ellen Pompeo
Justin Chambers
Finn & McSteamy
Klinkt erg tof ja 14.gifquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:46 schreef Dizer het volgende:
Wooooooooooooi!!! Net terug van het cercuit van Assen.
Wat een mooie dag zeg! In een suzuki swift racewagen zelf gereden. In een BMW racewagen zelf gereden. In een Porsche gereden. En in een GOLF GT. Allemaal keihard geraced. Hardst wat ik ging is 220. Ik mog niet harder vanwege de bochten :-P
Ook een slipcursus gehad. Ik ging mega goed
En ook nog autoslalom gebeuren gedaan. Alle drie de keren geen enkele pilaar geraakt.
WOW... dit was echt een top10 dag uit mijn leven.
ik ben alles opnieuw aan 't kijken, ben nu bij S2E19quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:47 schreef Giechel_Ho het volgende:
Bedenk wel, lieve mensen, dat ik pas bij S1E6 ben heDus geen spoilers
Is weer eens wat anders dan shoppenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:53 schreef babette21 het volgende:
Dizer, wat.... wat.... mannelijk!!?!?
Ik zit te dubben of ik de twee S2 boxen bij bol.com moet bestellen of moet wachten op de complete S2 box. Hoef ik niet lang te wachten natuurlijk, maar misschien toch iets te langquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ben alles opnieuw aan 't kijken, ben nu bij S2E19
tweede keer is wel minder dramatisch/shocking/zielig, maar blijft gelukkig net zo grappig!
6 oktober is nogal ver, maar als ik niks heb, wat mij betreft primaquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:55 schreef babette21 het volgende:
lieve mensen, in hoeverre kan ik dat Haagse zuipfestijn op 6/10 nu in m'n agenda zetten (of eigenlijk: laten staan)?? Lijkt mij wel heel gezellig, maar wil 't wel 'n beetje op tijd (lees: zsm) weten ivm andere afspraken!!
toe maarquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:55 schreef Dizer het volgende:
En trouwens, tegenwoordig ben ik gewichten aan het heffen op de sportschool ipv shoppen in de stad![]()
.
Elke dag push ups Diz 14.gif Werkt het bestequote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan shoppen.
En trouwens, tegenwoordig ben ik gewichten aan het heffen op de sportschool ipv shoppen in de stad![]()
.
Uuhm.. ik ben trouwens ook al 8 kilo afgevallenquote:
Wat een bagger grammaticaquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:56 schreef Giechel_Ho het volgende:
Ik dacht dat er dan een SHO meet isBabs
als je 'm nu leeg hebt staan - kom op, lui wicht, pak je agenda - dan kun je 'm toch direct inplannen & laten staan!!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:55 schreef Dizer het volgende:
6 oktober is nogal ver, maar als ik niks heb, wat mij betreft prima.
Dat riekt naar anorexiaquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Uuhm.. ik ben trouwens ook al 8 kilo afgevallen.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:55 schreef Dizer het volgende:
.
yeah rightquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:57 schreef Dizer het volgende:
Uuhm.. ik ben trouwens ook al 8 kilo afgevallen.
Wat is bodypumpen precies?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:00 schreef alwaysthebest het volgende:
[..].
Ik begin morgen met bodypumpen. Dat wordt vrjdag amper m'n bed uit kunnen komen.
De laatste trein vertrekt om half 12.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:55 schreef babette21 het volgende:
lieve mensen, in hoeverre kan ik dat Haagse zuipfestijn op 6/10 nu in m'n agenda zetten (of eigenlijk: laten staan)?? Lijkt mij wel heel gezellig, maar wil 't wel 'n beetje op tijd (lees: zsm) weten ivm andere afspraken!!
Het is waar.quote:
Cool!!! Even morgen de omtrek meten van onze spieren, kunnen we in de gaten houden hoeveel we doen en zoquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:00 schreef alwaysthebest het volgende:
[..].
Ik begin morgen met bodypumpen. Dat wordt vrjdag amper m'n bed uit kunnen komen.
Soort van fitness op muziek met iemand erbij die alles voordoet. Je krijgt wat gewichten enzo en daarmee ga je wat bewegen.quote:
Damnquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:04 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor mannen?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:04 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Soort van fitness op muziek met iemand erbij die alles voordoet. Je krijgt wat gewichten enzo en daarmee ga je wat bewegen.
Oh er staat pumpen. Ik las pompenquote:
tuurlijk kom je!!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:03 schreef alwaysthebest het volgende:
De laatste trein vertrekt om half 12.
Ik moet dus nog even kijken hoor.
Ik heb pompen nog nooit in die context gehoordquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh er staat pumpen. Ik las pompen. En bij ons op de sportschool zeggen we altijd je body pompen... of te wel.. spieren kweken
.
Het is voor iedereen. Ook mannen.quote:
Spinnen is hardstikke leukquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:07 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Het is voor iedereen. Ook mannen.
Spinnen is ook wel tof.En doodvermoeiend.
Ontmoet je daar leuke vrouwen dan?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:07 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Het is voor iedereen. Ook mannen.
Spinnen is ook wel tof.En doodvermoeiend.
Pilates is voor vrouwen. En dat is niet lullig of grappig bedoeld. Daar doen alleen vrouwen aan mee.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:08 schreef bar_rel het volgende:
Jullie moeten Pilates doen
Kijk, dat klinkt beter.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
tuurlijk kom je!!![]()
beginnen gewoon al om 5 uur met borrelen:9
Oh.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Pilates is voor vrouwen. En dat is niet lullig of grappig bedoeld. Daar doen alleen vrouwen aan mee.
Fietsen op muziek en met een begeleider.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:08 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ontmoet je daar leuke vrouwen dan?
Wat is spinnen nou weer?
jemig.....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:04 schreef MissBliss het volgende:
Het is waar.
Zo'n zeemlap op je reet ja.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Spinnen is hardstikke leukMaar dan alleen met zo een speciale fietsbroek
. Anders voel je je alsof je door een neger in je reet bent genomen
.
Heel hard fietsen op muziek. En dan is er een instructuur die voor je fietst en zegt tegen je dat je harder of rustiger moet en zo. En zo een fiets is heeeeel zwaar. In de vorm van een racefiets maar de banden zijn van metaal. Meestal is dat een uur. En meestal ben je daarna echt megakapotquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:08 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ontmoet je daar leuke vrouwen dan?
Wat is spinnen nou weer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |