Dank je..lekker dingquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #63
Geen dank.
Je bent veel sletteriger als homoquote:
Hoi!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:14 schreef Fir3fly het volgende:
Hoi.
Valt wel mee tochquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je bent veel sletteriger als homo![]()
Of ik ben de bar_rel experience gewoon verleerd [afbeelding]
Vragen kan altijd.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hoi!![]()
bar_rel wil graag een toffe ava. Misschien moet hij het lief aan jou vragen?![]()
Kijk kijk, ik heb hem zelf gefixedquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hoi!![]()
bar_rel wil graag een toffe ava. Misschien moet hij het lief aan jou vragen?![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:23 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Kijk kijk, ik heb hem zelf gefixed!
Alleen ik wou de blote versie![]()
Fir3fly had het vast veel toffer gemaaktquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:23 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Kijk kijk, ik heb hem zelf gefixed!
Alleen ik wou de blote versie![]()
Nou tegen jouw praat ik niet meerquote:
Gaa-haapquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:26 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Nou tegen jouw praat ik niet meer!
Hij is zo hot, die lippen, die body, die oogjes, dat haar damn![]()
![]()
Eindeeeelijkquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:26 schreef Zhenar het volgende:
Ik heb trouwens eindelijk Dizer teruggebeld![]()
Daar ben ik wel zeker van.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Fir3fly had het vast veel toffer gemaakt![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:27 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Wat vind jij dan de ultieme hotty?![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:30 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Daar ben ik wel zeker van.
* Sluit Photoshop weer af.
Je mag wel iets tofs voor mij makenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:30 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Daar ben ik wel zeker van.
* Sluit Photoshop weer af.
Ja ok.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
Behalve als hij zo'n pimp-ass ringbaardje heeft. Of kaal is.!
Als ik weet wie jij bedoeltquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:31 schreef bar_rel het volgende:
[..]
!
Kan jij mooie jensen animatid Gif (ofzo) maken dan ?
Jensen Acklesquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:34 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Als ik weet wie jij bedoelt. Maar die je nu hebt vind ik al erg goed
.
Was het niet Cat Stevens?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:36 schreef Zhenar het volgende:
Hoe heet die heerlijke chick van de MTV UK Chart "van vroeger" ook alweer?![]()
Cat. Maar hoe heet ze volledig? Ik was helemaal verliefd op haar in de jaren 90![]()
Oh wacht, dat was een muzikantquote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:36 schreef Zhenar het volgende:
Hoe heet die heerlijke chick van de MTV UK Chart "van vroeger" ook alweer?![]()
Cat. Maar hoe heet ze volledig? Ik was helemaal verliefd op haar in de jaren 90![]()
Doe eens even normaal je bent toch geen heteroquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
![]()
!!!!
Maar op recentere foto's ziet ze er uit als een goedkope hoer![]()
Niks mis met hetero's hoor!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:44 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Doe eens even normaal je bent toch geen hetero![]()
Ja dus?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:44 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Doe eens even normaal je bent toch geen hetero![]()
Dat deed ik!quote:
"Popje"?!quote:
bar_relbashen?quote:
Wat?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
"Popje"?!![]()
Damn, als jij uit de kast bent, ben je ook echt UIT DE KAST![]()
Surequote:
Echt mannen zeggen niet "popje". Hoe homo ze ook zijnquote:
quote:
Ik ben mannelijk hoor. Weet niet of je me vernieuwde geupdate fotoboek gezien hebtquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Echt mannen zeggen niet "popje". Hoe homo ze ook zijn![]()
Neem een voorbeeld aan Erik of de onvolprezenLeBeau
. Die zijn tenminste stoer. Nou ja, LeBeau niet echt, maar Erik wel
![]()
Ja bar_rel!!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Echt mannen zeggen niet "popje". Hoe homo ze ook zijn![]()
Neem een voorbeeld aan Erik of de onvolprezenLeBeau
. Die zijn tenminste stoer. Nou ja, LeBeau niet echt, maar Erik wel
![]()
Wat nouquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja bar_rel!!Lees dit maar eens goed
Met dat overdreven gedoe
HEAUMEAU!!!1!!1!quote:
F4Gg()Ttquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]
HEAUMEAU!!!1!!1!!!!!
Damn, gaybashen is geil!![]()
De poot verwijt de kerelquote:
Kan nog ookquote:
Ik vond je er op de foto's wel wat onfris uitzien maar dit had ik niet achter je gezochtquote:Risperdal-tabletten bevatten risperidon. Dat is de stof die zorgt voor de werking van Risperdal. Risperidon is een antipsychoticum: een middel dat gebruikt wordt tegen psychosen. De tabletten zijn er in verschillende sterkten: 1, 2, 3 en 4 mg per tablet. De verschillende sterkten zijn te herkennen aan verschillende kleuren en opschriften:
de tabletten met 1 mg zijn wit en er staat 'Ris 1' op;
Val jij op vrouwen ?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:07 schreef Giechel_Ho het volgende:
Cat Deeley(Deze discussie hebben we al eens gehad
maar nog een keer kan geen kwijt)
Billie Piper
Als je met "lame" bedoelt: "hilarisch", dan... inderdaad:Yquote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:07 schreef Giechel_Ho het volgende:
Cat Deeley(Deze discussie hebben we al eens gehad
maar nog een keer kan geen kwijt)
Billie Piper
Dude...quote:
En ze zijn allemaal gewilligquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]Britse vrouwen
Je zou het niet zeggen, maar er zitten heerlijke exemplaren bij
![]()
Ik hoop dat je wel weet dat G_H eigenlijk Dada isquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:10 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Wat, was toch een vraag
En niks mis mee met Lesbos![]()
Ja ehhh..dat wist ik...ehhquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik hoop dat je wel weet dat G_H eigenlijk Dada is![]()
FUCK THA WHAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GET THA FUCK OUTTA HERE!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik hoop dat je wel weet dat G_H eigenlijk Dada is![]()
Nee, je bent een mindere versie van dadaquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:12 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
FUCK THA WHAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GET THA FUCK OUTTA HERE!!!!!!!!!!!!!
He geilneef ik weet niet wat jij je in je botte biseksuele kutkop haalt, maar ik ben geen DaDa
IK GA GEEN ALCOHOL DRINKEN KLOOTZAKquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, je bent een mindere versie van dada![]()
"Doe mij een toppertje en een breezerannanas en doe er ook nog maar een dubbele whiskey bij 14.gifquote:
14.gif?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:17 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
"Doe mij een toppertje en een breezerannanas en doe er ook nog maar een dubbele whiskey bij 14.gif
Van rukken word je blindquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:21 schreef bar_rel het volgende:
Ik ga dat gespierdelichaam vna mij eens even trainen.
Tot later lekker babes
DAMN YOU SUCKquote:
IK BEN BLIND, KUT. WAT MOET IK MET EEN BRIL????quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:23 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Vandaar dat jij een bril draagt.
hAhahahahaha![]()
!11111
![]()
Doei
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:27 schreef bar_rel het volgende:
Ik denk dat dit weer een korte bar_rel comeback is als ik zo iedereen hoor
Krijg nou tyfusquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:27 schreef bar_rel het volgende:
Ik denk dat dit weer een korte bar_rel comeback is als ik zo iedereen hoor
Met me roze dildo lukt dat wel hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:28 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]hoe overleef jij in het wild echte leven?
Wil je dat dan ?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:29 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Krijg nou tyfusIk kan jou niet PMen
Ja, die PI's he? Die hebben ook namenquote:
Die spuit toch geen proteinen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:31 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Met me roze dildo lukt dat wel hoor![]()
Oi! TMIquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:31 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Met me roze dildo lukt dat wel hoor![]()
Like, oww my god, its like you know?!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oi! TMI [afbeelding]
Maar je weet vast niet wat dat betekent
Altijd geil als MissBliss nerdtaal spuitquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, die PI's he? Die hebben ook namen [afbeelding]
[afbeelding] = 14.gif
En nu nooit meer van die n00bz0rr vragen stellen[afbeelding]
hihiquote:
Niet eens een foto van je vriend postenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
Behalve als hij zo'n pimp-ass ringbaardje heeft. Of kaal is.!
Danny Rookquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:46 schreef babette21 het volgende:
Hoi. Ik zat vandaag op een terras en toen kwam er een tv-ploeg opnames maken voor 'n nieuwe programma met Martine van Os en daar was Danny Rook ook bij (als regisseur ofzo) en toen vroeg Danny mij om een vuurtje en toen zei ik "alleen als je eerst Gerrie Goudrennet nadoet" en toen deed ie dat![]()
en dit post ik even hier omdat het een dear-diary-moment was en ik geen dagboek heb...
.... en ik heb een topic gemist, maar dat terzijde........
Mijn gebeden zijn verhoord!quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:46 schreef babette21 het volgende:
Hoi. Ik zat vandaag op een terras en toen kwam er een tv-ploeg opnames maken voor 'n nieuwe programma met Martine van Os en daar was Danny Rook ook bij (als regisseur ofzo) en toen vroeg Danny mij om een vuurtje en toen zei ik "alleen als je eerst Gerrie Goudrennet nadoet" en toen deed ie dat![]()
en dit post ik even hier omdat het een dear-diary-moment was en ik geen dagboek heb...
.... en ik heb een topic gemist, maar dat terzijde........
Ik vind hem ook geen bal aanquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:04 schreef Zhenar het volgende:
Ik vind Danny Rook overigens huilen met de pet op![]()
Als je puber bent dan is zo'n fee dat met zo'n toverstaafje slaat erg leukquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:04 schreef Zhenar het volgende:
Ik vind Danny Rook overigens huilen met de pet op![]()
Je was in mijn FoBo aan het spiekenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Mijn gebeden zijn verhoord!![]()
![]()
![]()
![]()
[..]!
jij kent Gerrie?!?!?!??!?! wow je stijgt in m'n achtingquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:07 schreef Giechel_Ho het volgende:
Als je puber bent dan is zo'n fee dat met zo'n toverstaafje slaat erg leuk
Oequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
jij kent Gerrie?!?!?!??!?! wow je stijgt in m'n achting
Daar gaat mijn achting-stijgingquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
![]()
gemist worden is tof, toch maar ff teruglezen
![]()
Now TV toch?! Direct na Telekids? Samen met Anniko, maar die was stomquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:19 schreef Giechel_Ho het volgende:
Wist niet meer hoe ze heetteVond het toentertijd echt leuk (Brutale Meiden ook trouwens
) Was nog leuke televisie door jongeren. Niet dat nepjonggezeik van BNN
Jaquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
Now TV toch?! Direct na Telekids? Samen met Anniko, maar die was stom
m'n zus en ik hebben Gerrie nog jaren nagedaan ("kom 's dichterbij" BOEM). Danny deed ook meteen weer zo'n mep-beweging en zei toen: "damn dat je dat nog weet, dat is meer dan 10 jaar geleden!". Hij vond 't altijd 'n leuk typetje waarin hij zich flink kon uitleven, en was gek op dat geluidje dat over die meppen was gezet
toffe gast hoor
Ik hoopte inwendigquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:29 schreef babette21 het volgende:
@ Zhen: belachelijk weinig reacties trouwens, op je mooie post
géén dus![]()
klinkt bekend, héél ver weg. Van nog langer geleden. Vertel 's wat meer....?!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:26 schreef Giechel_Ho het volgende:
He Babs, ken jij DJ the Cat met Linda de Mol?
Juist, zeg maar uit begin jaren tachtig. Op Sky Channel. Dat programma was een voorloper van Telekids. Weet er nog maar vaag wat van hoor, DJ the Cat droeg zo'n leren biker jasjequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
klinkt bekend, héél ver weg. Van nog langer geleden. Vertel 's wat meer....?!
Sjezus, kinderen van hippiesquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:37 schreef babette21 het volgende:
hm wij hadden alleen 1, 2 en (later) 3, dus geen sky channel. misschien ken ik 't alleen van de verhalen.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:39 schreef babette21 het volgende:
damn ik heb 'n paar uur terug burrito's gegeten en sindsdien ben ik kotsmisselijk. ben nu ernstig dorstig, maar durf niks te drinken; zou zomaar de trigger kunnen zijn...
Niet verwachten dat je dan gelukkig bent hequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:46 schreef Dizer het volgende:
Uit verveling heb ik mijn nieuwe auto samengesteld. Als ik na mijn studie (hopelijk over een jaar) full-time aan de bak ben, ga ik dus hopelijk deze auto kopen:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |