abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 augustus 2007 @ 01:23:13 #161
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_52610464
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 00:13 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Waarom kun je niet gewoon de volwassenheid opbrengen om te accepteren dat andere mensen dan jij andere dingen mooi vinden. Over smaak valt niet te twisten, en als je je ergert aan de smaak van iemand anders kijk je even de andere kant op.
En waarom zou iemand de keuze van z'n auto überhaupt moeten verantwoorden. De DDR was vast het favoriete vakantieland van mensen als Ofyles2, Kees22 en Tarantallegra 20 jaar geleden.
2000 light years from home
  donderdag 23 augustus 2007 @ 01:24:31 #162
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_52610478
Echt belachelijk deze hetse tegen SUV's. Er zijn wel ergere dingen in de wereld dan grote auto's . Nederland op z'n kleinst.
2000 light years from home
pi_52610575
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 01:14 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Nou, mijn ondernemende vrienden of familieleden rijden geen van allen in zo'n kreng. Ze hebben zo'n bestelbusje of een grotere bus.
Heeft waarschijnlijk met kostenbewustzijn te maken. Dat ze liever geld besteden aan hun bedrijf of hun gezin dan aan de staat der Nederlanden of Shell/BP/Texaco. Kwestie van prioriteiten.

Dus als jij een goede reden hebt om met zo'n ding en aanhanger te rijden, spreek je uit!
En als je op je eigen redenen niet in wil gaan, waarom zou ik ze dan nog serieus nemen?
Al eens geprobeerd een hoogwerker te trekken met zo'n busje? Als je dan gas geeft knalt waarschijnlijk het motorblok eruit. En buiten dat alles om heeft zo'n auto in het weekend nog een normale functie, zoals een dag eropuit, of gewoon boodschappen doen, dan heb je ook liever geen bus, een beetje luxe hoort er ook gewoon bij.

En buiten dat alles om snap ik niet waar je je mee bemoeit, laat iedereen gewoon lekker rijden in wat hem het meest geschikt lijkt. Als je je over dat soort dingen druk gaat lopen maken, waarom zou IK dan jou serieus nemen? Heb je niks beters te doen of zo?

Overigens, wat kostenbesparing betreft....die SUV die wij rijden heeft zowel een benzine, als een gastank, waarbij de benzine alleen in noodsituaties word ingeschakeld, veel goedkoper kan het dus niet.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_52610614
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 01:09 schreef Kees22 het volgende:
Hihi, waarom val je hem aan? Hij is het met je eens!
Dat doet niks af aan het punt dat ik maak.
pi_52610706
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 01:32 schreef Hathor het volgende:

[..]

Al eens geprobeerd een hoogwerker te trekken met zo'n busje? Als je dan gas geeft knalt waarschijnlijk het motorblok eruit. En buiten dat alles om heeft zo'n auto in het weekend nog een normale functie, zoals een dag eropuit, of gewoon boodschappen doen, dan heb je ook liever geen bus, een beetje luxe hoort er ook gewoon bij.

En buiten dat alles om snap ik niet waar je je mee bemoeit, laat iedereen gewoon lekker rijden in wat hem het meest geschikt lijkt. Als je je over dat soort dingen druk gaat lopen maken, waarom zou IK dan jou serieus nemen? Heb je niks beters te doen of zo?

Overigens, wat kostenbesparing betreft....die SUV die wij rijden heeft zowel een benzine, als een gastank, waarbij de benzine alleen in noodsituaties word ingeschakeld, veel goedkoper kan het dus niet.
Goed, nu heb je punten! Dat ben ik met je eens.
Behalve dat van die normale functie, want daarvoor zijn fietsen uitgevonden. Boodschappen doen, een beetje eropuit, dat doe ik met een fiets en fietstassen, hartstikke makkelijk!
En dat je kiest voor gas, top! echt waar!

Je mag natuurlijk rijden wat je wilt. Maar de hele discussie begon over betalen naarmate de overlast die je veroorzaakt. Dat vonden een aantal mensen erg vervelend en die begonnen daar over te mekkeren. Nou, dan wijs ik op hun eigen verantwoordelijkheid.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_52610727
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 01:35 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Dat doet niks af aan het punt dat ik maak.
Dan snap ik niet dat je niet even de andere kant opkijkt en hier niet post.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_52610773
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 01:45 schreef Kees22 het volgende:
Dan snap ik niet dat je niet even de andere kant opkijkt en hier niet post.
Wil ik jouw posts verbieden dan? Ik heb wel beter dingen te doen.
pi_52611212
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 01:43 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Goed, nu heb je punten! Dat ben ik met je eens.
Behalve dat van die normale functie, want daarvoor zijn fietsen uitgevonden. Boodschappen doen, een beetje eropuit, dat doe ik met een fiets en fietstassen, hartstikke makkelijk!

Je mag natuurlijk rijden wat je wilt. Maar de hele discussie begon over betalen naarmate de overlast die je veroorzaakt. Dat vonden een aantal mensen erg vervelend en die begonnen daar over te mekkeren. Nou, dan wijs ik op hun eigen verantwoordelijkheid.
Nou, ik weet niet hoe vaak jij boodschappen doet, en om hoeveel het dan gaat, maar de hoeveelheid die ik af en toe insla wil jij echt niet op je fietsje hebben, dan ben je zelfs beter af te voet. Maar dan kom je ook thuis met een gevoel of je schouder uit de kom is. Soms kom je er gewoon niet onderuit.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_52611484
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 02:36 schreef Hathor het volgende:

[..]

Nou, ik weet niet hoe vaak jij boodschappen doet, en om hoeveel het dan gaat, maar de hoeveelheid die ik af en toe insla wil jij echt niet op je fietsje hebben, dan ben je zelfs beter af te voet. Maar dan kom je ook thuis met een gevoel of je schouder uit de kom is. Soms kom je er gewoon niet onderuit.
Bijna elke dag en ik ben alleenstaand, dus inderdaad: ik heb makkelijk praten. Maar dan nog: boodschappen doen met een SUV lijkt me enigszins overdreven. Koop dan een bakfiets!
pi_52611553
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 16:27 schreef Tarantallegra het volgende:
van Jole over SUV's
Wat een onvoorstelbare clown. Met z'n demagogie, afgunstig gejammer en onbedenkte propaganda.

Dat item in het filmpje op 2:43 ook... 'Heel Nederland is onderhand geasfalteerd'. Smerige hypocriete leugenaars... NL is slechts voor 10% bebouwd inclusief alle wegen en industrieterreinen.

Bah. Maar het ergste is nog wel dat half Nederland het met dit soort leugens en afgunst eens is.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_52611587
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 03:11 schreef StefanP het volgende:

[..]

Wat een onvoorstelbare clown. Met z'n demagogie, afgunstig gejammer en onbedenkte propaganda.

Dat item in het filmpje op 2:43 ook... 'Heel Nederland is onderhand geasfalteerd'. Smerige hypocriete leugenaars... NL is slechts voor 10% bebouwd inclusief alle wegen en industrieterreinen.

Bah. Maar het ergste is nog wel dat half Nederland het met dit soort leugens en afgunst eens is.
Oh, ik ben ook geen fan van Franciscon Jole, vooral niet vanwege zijn spraakgebreken.
Maar heb je ook argumenten? Dat wil zeggen: argumenten die zijn aangehaalde argumenten ontkrachten?
(Lafheid, onveiligheid, gevaarzetting, onbenulligheid etc.)
  donderdag 23 augustus 2007 @ 03:29:26 #172
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_52611702
Dus met mijn SUV op LPG (ik stoot slechts H2O uit) ben ik niet meer welkom ?
Jawohl Herr Kaloin!
pi_52611759
Ach, iedereen die de mogelijkheid heeft zich zo'n "tractor" te veroorloven zal dat ook doen. De mening van het grootste deel van de mensen die voor zijn, zijn afgunstige Chevrolet Matiz rijders.
pi_52611799
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 03:29 schreef Captain_Chaos het volgende:
Dus met mijn SUV op LPG (ik stoot slechts H2O uit) ben ik niet meer welkom ?
Nee hoor, ook koolstofdioxide en stikstofoxiden.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 03:46:11 #175
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_52611810
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 03:38 schreef tho_Omas het volgende:

Ach, iedereen die de mogelijkheid heeft zich zo'n "tractor" te veroorloven zal dat ook doen. De mening van het grootste deel van de mensen die voor zijn, zijn afgunstige Chevrolet Matiz rijders.
Iedere 4X4 die nog nooit één zandpad heeft gezien mag wat mij betreft ritueel verbrand worden.
Wat zal de spits dan rustig zijn
Jawohl Herr Kaloin!
pi_52612001
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 03:46 schreef Captain_Chaos het volgende:
Iedere 4X4 die nog nooit één zandpad heeft gezien mag wat mij betreft ritueel verbrand worden.
Wat zal de spits dan rustig zijn
Wat mij betreft inclusief bestuurder.
pi_52612054
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 03:15 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Oh, ik ben ook geen fan van Franciscon Jole, vooral niet vanwege zijn spraakgebreken.
Maar heb je ook argumenten? Dat wil zeggen: argumenten die zijn aangehaalde argumenten ontkrachten?
(Lafheid, onveiligheid, gevaarzetting, onbenulligheid etc.)
Zijn argumenten? Dat SUV rijders bang zijn? Dat ze een kleine piemel hebben? Dat ze onzeker zijn? Dat ze anderen dood willen? Kom op zeg, daar begin ik niet eens aan.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_52612058
Van Jole moet eens door een stel stoere Rotterdamse negers met zijn neus op te feiten worden gedrukt, wat een linkse zeepneus is die vent.
  † In Memoriam † donderdag 23 augustus 2007 @ 05:26:35 #179
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_52612064
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 19:00 schreef StefanP het volgende:
Het zou veel effectiever zijn als gemeenten vervuilende auto's mochten weren uit de stad.”
Als een *vervuilende auto* stilstaat dan vervuilt i niet dús zou deze goedkoper moeten kunnen parkeren
  † In Memoriam † donderdag 23 augustus 2007 @ 05:30:08 #180
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_52612069
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 01:43 schreef Kees22 het volgende:

En gas is minder belastend voor het milieu DUS betaal je méér wegenbelasting
En wij pikken het allemaal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')