Misschien kan het ook iets te maken hebben met smaak!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:06 schreef OFfSprngr het volgende:
Ach, zo lang je geen boer bent, wat heb je dan aan een SUV?, er bestaan ook busjes en stationcars als je die ruimte ECHT nodig hebt.
net alsof er nu nog geen parkeerprobleem isquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:24 schreef Kritski het volgende:
-edit-
Inderdaad, al die parkeerschades in Nl komen niet alleen door slechte automobilisten, maar ook door idioot krappe plekjes (met uiteraard paaltjes op slecht zichtbare plekken). In zekere grote steden is het onmogelijk om zonder steken te parkeren, en zelfs dan kan je nog niet je deur fatsoenlijk opendoen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:24 schreef Kritski het volgende:
-edit- Die doet deze user thuis maar
En betreffende de parkeerruimte die zo'n ding inneemt: ooit wel eens aan gedacht dat de parkeerplaatsen in Nederland gewoon te krap worden aangelegt? Zelfs ik met met m'n niet overdreven grote auto moet soms acrobatische toeren uithalen om schadevrij uit te stappen op een parkeerplaats.
speelgoed hadden.
-edit-Zie eerdere -edit-
Er is een parkeerprobleem in de stad omdat gemeenten te laks zijn in het aanleggen van fatsoenlijke en ruime parkeergelegenheid. Want de gemeente denkt dat iedereen z'n nieuw gekochte plasma-tv achter op de fiets mee naar huis neemt of in de bus. Ontmoedigingsbeleid, maar zo werkt dat natuurlijk niet in de echte wereld. Een wereld waar het gros van de ambtenaren geen deel van uitmaakt.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
net alsof er nu nog geen parkeerprobleem is
als je de vakken 30% groter maakt = 30 % minder parkeerplaatsen = nóg groter parkeerprobleem.
dan kan je je suv uberhaupt nergens meer parkeren![]()
![]()
![]()
![]()
Mij valt juist op dat hoe kleiner de auto hoe meer ruimte deze inneemtquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:24 schreef Kritski het volgende:
-edit-
En betreffende de parkeerruimte die zo'n ding inneemt: ooit wel eens aan gedacht dat de parkeerplaatsen in Nederland gewoon te krap worden aangelegt? Zelfs ik met met m'n niet overdreven grote auto moet soms acrobatische toeren uithalen om schadevrij uit te stappen op een parkeerplaats.
-edit-
Je suggereerde dat het voor mij te ingewikkeld werd. Nou, dat valt nog wel mee hoor!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 02:17 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Je negeert mijn punt. Het is belachelijk om een norm te willen voor het soort auto's.
Maar om te parkeren, zal hij toch ook moeten rijden.quote:[..]
Spreekt voor zich, maar wat heeft dat met het topic te maken? Het gaat hier over parkeren.
Ja, als je alleen aan je eigen belang denkt, zul je dat wel prettig vinden.quote:[..]
Goede bedoelingen... houd ze maar voor jezelf!
Er stond vandaag toevallg een foto van een ijzermijn in het NRC. En heb je wel eens een kolenmijn gezien? En dat is dan nog alleen maar voor het ijzer.quote:[..]
Wat gaat er precies kapot dan? En wat zou er kapot gaan als ik een grote auto zou hebben (en een rijbewijs).
Zie mijn antwoord, dat hier wel vlak boven zal staan.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 03:03 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Heel veel mensen kunnen niet goed om gaan met een amorfe omgeving, dat verklaart denk ik ook goed waarom sommige mensen zo graag een overheid willen. Ik ben het overigens helemaal met je eens.
quote:
Het geld wordt helemaal niet verdiend in de Randstad, het wordt verspild aan de Randstad.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
Haha, wat een lachwekkende post. Maar laten we het dan ook omkeren: de overheidsbudgetten halveren in Drenthe. Wat hebben mensen in de Randstad, waar het geld verdiend wordt, te maken met Drenthe?
Ten tweede: waarom is iemand een schurk als hij een mooie auto wilt?
Wat zei ik?quote:
Ja, daar heb je een punt. Elke keer als ik zo'n ding zie rijden, denk ik: "Daar gaat weer een hard werkende aannemer/installateur/klusjesman naar zijn werk."quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:16 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo'n bullshitverhaal gehoord zeg.heeft die dorpsgek er ooit wel eens bij stilgestaan dat die auto ook zijn practische kanten heeft en dat vanwege die voordelen sommige mensen hem gebruiken? Ooit wel eens geprobeerd een hoogwerker, of een aanhanger vol met zware ladders te trekken met een doorsnee Japans of Koreaans gezinsautootje? Nee, zou je voor de grap eens moeten proberen, kijken of je daarna nog zo zeikt over SUV's, die hebben daar namelijk totaal geen problemen mee. De laadruimte van zo'n auto is ook ideaal als je elke dag op de weg zit met een karrevracht aan werkmateriaal, daar valt met een normale personenauto niet tegen op te boksen.
Weet je wat pas mooi is? Zo'n groot amfibievoertuig uit de Tweede Wereldoorlog! Dat is pas kicken! Die kan ook nog in het water, dus op de overstroming van Holland ben je dan ook al voorbereid. Ik ga vast zo'n ding kopen, ga ik rondvaarten boven Schiphol organiseren.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:37 schreef TC03 het volgende:
[..]
Of dat mensen ze gewoon mooi vinden.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |