Het zijn echt 3 schatjesquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:46 schreef purplerose het volgende:
omg jij heb ook al van die heerlijke sjappies![]()
![]()
Een echte damequote:
whehehehehequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het zijn echt 3 schatjes![]()
En als Baileys hoort dattie Sjappie genoemd wordt, dan haalt ie zo z'n spulletjes weer uit de doos.
Hij heeft toch een beetje een air, aangezien hij natuurlijk een dure poes is![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa doenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:59 schreef nokwanda het volgende:
Moest ik es doen met die 8 donders hier
Ooooh, ik heb ze gezien, ze zijn zooooo schattigquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:10 schreef purplerose het volgende:
Carlo en Casja
[afbeelding]
Omschrijving
Dit leuke duo is in het asiel terecht gekomen omdat hun vorige baasje er niet tegen kon dat zij zich als echte kittens gedroegen. Carlo & Casja zijn broer en zus van ongeveer 6 maanden oud. Carlo is een katertje en Casja een poesje. Wij willen ze graag samen naar een nieuw baasje zien gaan. Ze zijn beide erg lief en speels."
Echt he, WTF
![]()
Laten de asielhondjes het maar niet horen dat het hier een kattentopic is!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:01 schreef purplerose het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa doenTis immers een katten topic en ik wil weten welke katten er achter de users zitten hier
Thumbnails
Hij was ook degene die er over begon, dat hij nog wel wat meer wilde doen voor de actie, bv een speciaal usericonquote:
Ik bedoel uiteraard alle diertjesquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Laten de asielhondjes het maar niet horen dat het hier een kattentopic is!![]()
Als ik al die mooie poezels van jullie zie, dan vind ik het weer extra zielig voor die tralie-donders die daar nog zitten... Maar ik ben dan ook een enorm watje
MissBliss, had ik al gezegd hoe TOF ik het vind dat je die 16-jarige trien hebt geadopteerd?![]()
IK kan zelfs al niet wachten tot jullie haar gaan halen en laten weten hoe ze het bij jullie heeft, laat staan dat jij de dagen nu aan het aftellen bent...
Zat ik weer niet goed op te lettenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij was ook degene die er over begon, dat hij nog wel wat meer wilde doen voor de actie, bv een speciaal usericon
Volgens mij had je het al gezegd jaquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Laten de asielhondjes het maar niet horen dat het hier een kattentopic is!![]()
Als ik al die mooie poezels van jullie zie, dan vind ik het weer extra zielig voor die tralie-donders die daar nog zitten... Maar ik ben dan ook een enorm watje
MissBliss, had ik al gezegd hoe TOF ik het vind dat je die 16-jarige trien hebt geadopteerd?![]()
IK kan zelfs al niet wachten tot jullie haar gaan halen en laten weten hoe ze het bij jullie heeft, laat staan dat jij de dagen nu aan het aftellen bent...
Ik snap er ook geen reet van, je snapt toch dat als je kittens in huis haalt dat ze energiek zullen zijn?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ooooh, ik heb ze gezien, ze zijn zooooo schattig![]()
![]()
En kitten-achtigJa, speels, maar het waren geen vervelende beesten ofzo
Het is Photoshop he, dus alles kan weg...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:15 schreef purplerose het volgende:
Donroyco, hijs koel!maar dat fok.forum.nl mag niet blijven staan denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |