Die bovenste noten misschien niet zo, maar als ie opgedroogd is naar vanille en honing noten ruik je dat dan niet? Dat zijn op zich nog wel makkelijk te onderscheiden geuren, vooral vanille, maarja soms ruik ik inderdaad ook niet precies wat er aan toebedeeld is.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:26 schreef Madelon03 het volgende:
[..]
Ik zelf ook niet echt als ik het zo lees haha.. Ik ruik geen 'Orange'maar hij is wel lekker
![]()
Hier ookquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:46 schreef LaZZ_NL het volgende:
Dolce & Gabbana Light Blue
De vanille ruik je idd wel een beetje als je hem al wat langer op hebt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:40 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Die bovenste noten misschien niet zo, maar als ie opgedroogd is naar vanille en honing noten ruik je dat dan niet? Dat zijn op zich nog wel makkelijk te onderscheiden geuren, vooral vanille, maarja soms ruik ik inderdaad ook niet precies wat er aan toebedeeld is.
quote:De typische geur is samengesteld uit diverse bloemen geurstoffen, zoals:
orchidee, roos, viool, Perzische pruim, amaranthout, muskus, champacabloem, mandarijn,
en muskus. Muskus werkt zeer stimulerend, eigenlijk bij alles wat je doet.
J'adore van Dior is eind jaren negentig geďntroduceerd. Een bloemige, emotionele geur. De compositie behoort tot de zacht bloemige geuren met uitgebalanceerde, luxe geurstoffen.
Waar vinden jullie die recensies? Want nu wil ik eigenlijk wel weten wat de specs zijn van Acqua di Gioquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:12 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Eau de parfum J'adore van Christian Dior. Heerlijke bloemetjesgeur!![]()
[..]
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:14 schreef Trigalti het volgende:
Waar vinden jullie die recensies? Want nu wil ik eigenlijk wel weten wat de specs zijn van Acqua di Gio![]()
Stomme vraag..Op lezen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |