Ik niet. Ik houd van zijn dribbelstijl, en de heroïsche tragiek die hij uitstraalde....quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:51 schreef knep het volgende:
Heb hem altijd al irritant gevonden met z'n geblondeerde kop, kijk hier dus ook niet van op.
Genoeg geld = opzouten en ik zal er geen traan om laten.
Ik denk dat je AZ vergeet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:40 schreef Chadi het volgende:
PSV heeft heel veel voetbal op het middenveld in tegenstelling tot de rest van de HCE.
In Eindhovens Dagblad stond toch iets anders?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
--------------------Gomes
Kromkamp-Da Costa-Salcido-Zonneveld
-----------------------------------------
-------------------- Simons
---------------------------------------
---------Afellay -------------- Aissati
-----------------------------------------
----------------------Perez
---------------------------------
---------------Lazovic ---- Bakkal
met cziommer, martens en schaars heb je dus echt wel minstens evenveel voetballend vermogen als PSV.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:58 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nee hoor.. cziommer??? die mag de veters van Affelay of Aissati niet eens strikken
Schaars is de helft vd tijd geblesseerd. En wij hebben Bakkal ook nog..quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
met cziommer, martens en schaars heb je dus echt wel minstens evenveel voetballend vermogen als PSV.
het middenveld van PSV bestaat niet alleen uit ibi en isi.
Kut opstelling.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:54 schreef Paaskonijn het volgende:
In Eindhovens Dagblad staat:
------------------------Gomes
Alcides-Addo-Salcido-Zonneveld
-------------Simons
---------------------------------
----Afellay----------Bakkal
------------------------------
--Aissati-----Lazovic-----Perez
Ik ga ervan uit dat jij niet helemaal objectief kijkt, maar dat is niet erg.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:54 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Schaars is de helft vd tijd geblesseerd. En wij hebben Bakkal ook nog..
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:06 schreef Paaskonijn het volgende:
Vanavond gelijkspelen
Morgen Ajax winnen
Ik heb toch niet gezegd dat ik PSV's middeveld beter vond? Zei alleen dat we niet alleen isi en ibi hebben.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat jij niet helemaal objectief kijkt, maar dat is niet erg.
PSV heeft met AZ het beste middenveld in mijn opinie, en ik ben niet eens fan/supporter van beide clubs.
En schaars is minstens zo vaak in de lappenmand als Afellay.
excuses, ik dacht dat je ook eerder die post maakte waar ik in eerste instantie op reageerde.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:59 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik heb toch niet gezegd dat ik PSV's middeveld beter vond? Zei alleen dat we niet alleen isi en ibi hebben.
Neehoorquote:
Nope dat was ik nietquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
excuses, ik dacht dat je ook eerder die post maakte waar ik in eerste instantie op reageerde.
Wel?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Daar was ik inmiddels ook al achter
Ja, 5x Lazovicquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:24 schreef Heroinjunk het volgende:
5-0 psv vanavond ^^
Da Costa moet zich zelf maar eens eerst weer bewijzen, als ze na rest met 3-0 voorstaan mag hij dat gaan doen wat mij betreftquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Da Costa heeft weinig wedstrijdrime dus daarom vast Addo in de basis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |