Inderdaad, zitten juist veel atheïsten heb ik het idee. Als het over het geloof gaat, wordt er juist inhoudelijk op ingegaan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
In WFL wordt veel besproken, ook zaken als geloof en er zitten heel diverse mensen, neit alleen maar gelovigen.
Ik ben op Fok terecht gekomen door de verschillende interessante discussies in WFL.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:44 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Geloof als sociologisch verschijnsel is (imo) soms best interessant
Zelfde hierquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben op Fok terecht gekomen door de verschillende interessante discussies in WFL.
Er zijn daar echt hele mooie, interessante, leuke topics geweest.
Op zich is dat eigenlijk net zo dogmatisch als de opstelling van veel gelovigenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:47 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Heb niet eens de behoefte het te discussieren
Misschien ben ik dan wel een aanhanger van het "Jeroen"-ismequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Op zich is dat eigenlijk net zo dogmatisch als de opstelling van veel gelovigen
Uiteindelijk is het allemaal hetzelfde.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:50 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
Misschien ben ik dan wel een aanhanger van het "Jeroen"-isme
ik ook niet, dit vraagje moet ik laten passeren..quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:52 schreef Farenji het volgende:
Ik heb nog nooit iets van Jonathan Kellerman gelezen trouwens.
Is het de moeite waard?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:57 schreef miss_sly het volgende:
nee, het beroep van de hoofdpersoon, uiteraard
Niemand iets van Kellerman gelezen?
Ik zal er een leuk midi muziekje in verwerken en een zwaailicht inbouwen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:04 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Farenjie. Je veranderd je Icoontje steeds op de een of andre manier...
Als ik nu F5, lijkt het net alsof er iemand nieuw gepost heeft....
Kun je'm misschien gewoon laten knipperen ofzo?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |