Ow, een kennerquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:47 schreef ElizabethR het volgende:
Ik wil nog even antwoord geven op de vraag over Jonathan kellerman. Die schrijft voornamelijk over Alex Delaware, en Alex is een kinderspycholoog. Alex lost moorden op, meestal samen met Milo Stigis zijn beste vriend, die toevallig detective is bij de Los Angeles police department. Hij heeft een hond, een buldog geloof ik, Spike genaamd. De naam van zijn knipperlicht vriendin ben ik even kwijt.
En het zijn goeie boeken!
Goeienavond iedereen!!
Bijna goedquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:50 schreef ElizabethR het volgende:
Ow ja, Robin Castagnette ofzoiets!!
Mjah, ik vind haar niet zo interessant eigenlijk, vind haar meer een storende factor telkens. Vandaar dat ik die naam niet onthoud en er inderdaad overheen leesquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Bijna goed
Ik lees in de snelheid ook vaak Castagnette, maar het is Castagna volgens mij.
Dat was toereikend om de bugel te kunnen identificerenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:46 schreef MadMaster het volgende:
Heb een blauwe maandag trompet-lessen gehad... Spelen.
Storend vind ik haar niet, maar ook niet interessant. In de latere boeken, nadat het een tijd uit is geweest en hij iets met die Allison had, begint ze nu weer een beetje terug te komen, en ze lijkt nu wel wat interessanter te worden. Die Allison vond ik nog minder interessant, die paste niet bij hemquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:52 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Mjah, ik vind haar niet zo interessant eigenlijk, vind haar meer een storende factor telkens. Vandaar dat ik die naam niet onthoud en er inderdaad overheen lees
Klopt...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:50 schreef qonmann het volgende:
lijkt meer op Winterspelen btw
Ongeveer zelfde hoogte (uit mijn hoofd)...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:59 schreef qonmann het volgende:
grenobl;e ?
Ow, ik allemaal, ben een beetje verslaafd. Zo gauw ik zie dat het nieuwe boek uit is, bestel ik het en lees ik hetquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:58 schreef ElizabethR het volgende:
Ik heb er niet zoveel van gelezen hoor, een boek of 6
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:59 schreef miss_sly het volgende:
Albertville
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |