Hij kijkt vast waar z´n speeltje had kunnen landen...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:45 schreef qonmann het volgende:
Times atlas ..de man heeft smaak !
Geen rus maar een vormalig Hongaar. 1908-2003. Heeft ook meegewerkt aan het Manhattan project. Samen met de ideeen van Stanislaw Ulam heeft hij het eerste praktische ontwerp voor een waterstofbom op papier gezet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:44 schreef PhysicsRules het volgende:
Een Rus?
Ik ken d´r ook redelijk wat, maar een Hongaar die in aanmerking komt kan ik niet bedenkenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:54 schreef PhysicsRules het volgende:
Opgezocht en nog nooit van gehoord. En ik ben toch redelijk goed bekend met natuurkundigen
Voor de duidelijkheid, hij is wel naar Amerika geemigreerd.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:59 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ik ken d´r ook redelijk wat, maar een Hongaar die in aanmerking komt kan ik niet bedenken
Liever niet zegquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:04 schreef RoofingBurner het volgende:
in een bijenkorf?
Ik lees net dat ie in Noorderlicht geweest is.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:01 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid, hij is wel naar Amerika geemigreerd.
Het zit wel in de buurt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:07 schreef Farenji het volgende:
Zit het wel in de buurt? Een van je ballen (de grootste)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |