Met een beetje geluk wel, kijk maar eens op ryanair.com en boek een vlucht paar maanden vooruit.quote:
jaja nog ff dit, nog ff datquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Met een beetje geluk wel, kijk maar eens op ryanair.com en boek een vlucht paar maanden vooruit.
Nu ben ik echt weg, moest nog ff sigaretje doen.
tis lekker weer, muziekje & boekje mee, wat drinken en het si goed te doenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:23 schreef Pien85 het volgende:
Goeiemorgen!T is hier heerlijk weer! Hoop dat het in Oss en Nijmegen ook zo lekker is....
Vandaag een leuk endje met de treinEerst naar Oss, en dan door naar Nijmegen...Uurtje of 3 in het OV dus
Morgenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 08:56 schreef oranjekoek het volgende:
Goeiemorgen! Tim net weer op school gedropt! Het is hier heel erg mistig!
Koffie!
Wat doen jullie vanavond?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:23 schreef Pien85 het volgende:
Goeiemorgen!T is hier heerlijk weer! Hoop dat het in Oss en Nijmegen ook zo lekker is....
Vandaag een leuk endje met de treinEerst naar Oss, en dan door naar Nijmegen...Uurtje of 3 in het OV dus
Muziek! Vooral muziek!!!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
tis lekker weer, muziekje & boekje mee, wat drinken en het si goed te doen
dikke bass lijn op de maat van het kedenge deng vd trien, vet spacen in the trainquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:28 schreef Berenanus het volgende:
[..]
MorgenIk fietste vanmorgen ook door die mist!
[..]
Wat doen jullie vanavond?
[..]
Muziek! Vooral muziek!!!
Spacen in de trein na een partyquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
dikke bass lijn op de maat van het kedenge deng vd trien, vet spacen in the train![]()
ooh mogen ik en berenanus je pillen danquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:22 schreef Tezz het volgende:
Kwas bij de neuroloog vandaag. Reflexen in mijn linkerbeen zijn zo goed als nihil...........over twee weekjes weer terugkomen en dan langzaamaan aan neurochirurgie gaan denken. Heb tevens nieuwe pillen gekregen: Lyrica en Oxycontin (met morfine). Ben er niet blij mee. Zit nu even op het grote wijze internet rond te neuzen maar die pillen ga ik dus echt niet slikken he. Je raakt er helemaal van de wereld van en ze zijn behoorlijk verslavend.
Oh en goedeavond.
neehee ik moet steeds huilenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh mogen ik en berenanus je pillen dan
sorry vd slechte grap![]()
hee tezzz, knufkuzzz
trek je het een beetje?
miss you![]()
![]()
is er niemand die voor bente kan zorgen dan?!? kan je man niet wat regelen op het werk, meer vrij etc? oma's opa's? etc etc?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:32 schreef Tezz het volgende:
[..]
neehee ik moet steeds huilen![]()
Die pillen zijn echt kut. Maar de neuroloog wil dat ik ontspan en dat kan niet met pijn. Voor de zenuwpijn krijg ik dus lyrica 2x per dag 150 mg en voor de ontspanning de pillen met morfine (Oxycontin 2x per dag 15 mg). Maar ik kan het me niet veroorloven om helemaal van het padje te raken. Wat moet ik nu met Bente?? Kut kut kut. Ik bel die neuroloog maandag eerst op.......En dan mogen jullie ze wat mij betreft lekker opsnoepen hoor......
Jawel die zijn er wel, maar ik wil niet afhankelijk zijn........mijn man werkt in ploegendiensten dus is op zich best veel thuis. Maar daar staat dan weer tegenover dat hij op 'spitstijden' vaak wel weg is ('s morgens met aankleden en 's avonds met het naar bed gaan bijvoorbeeld). En ik heb een hele lieve mama en schoonmama die het best voor me willen doen, maar ik heb daar zo'n KUThekel aan.....quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
is er niemand die voor bente kan zorgen dan?!? kan je man niet wat regelen op het werk, meer vrij etc? oma's opa's? etc etc?
je moet wel proberen te ontspannen, hoe moeilijk ook het ook klinkt
[afbeelding]
beeb wrom zou je je bezwaard voelenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:39 schreef Tezz het volgende:
[..]
Jawel die zijn er wel, maar ik wil niet afhankelijk zijn........mijn man werkt in ploegendiensten dus is op zich best veel thuis. Maar daar staat dan weer tegenover dat hij op 'spitstijden' vaak wel weg is ('s morgens met aankleden en 's avonds met het naar bed gaan bijvoorbeeld). En ik heb een hele lieve mama en schoonmama die het best voor me willen doen, maar ik heb daar zo'n KUThekel aan.....
Gisteren lag ik op de bank en mijn schoonmoeder was mijn huis aan het poetsen. Pfff...dan voel ik me echt heeeeeeel slecht.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:22 schreef Tezz het volgende:
Kwas bij de neuroloog vandaag. Reflexen in mijn linkerbeen zijn zo goed als nihil...........over twee weekjes weer terugkomen en dan langzaamaan aan neurochirurgie gaan denken. Heb tevens nieuwe pillen gekregen: Lyrica en Oxycontin (met morfine). Ben er niet blij mee. Zit nu even op het grote wijze internet rond te neuzen maar die pillen ga ik dus echt niet slikken he. Je raakt er helemaal van de wereld van en ze zijn behoorlijk verslavend.
Oh en goedeavond.
Dat kan ik me voorstellen, ik zou het ook niet willen. De rust zal toch wel belangrijk zijn. Kan Bente niet gewoon een weekje logeren oid?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:39 schreef Tezz het volgende:
[..]
Jawel die zijn er wel, maar ik wil niet afhankelijk zijn........mijn man werkt in ploegendiensten dus is op zich best veel thuis. Maar daar staat dan weer tegenover dat hij op 'spitstijden' vaak wel weg is ('s morgens met aankleden en 's avonds met het naar bed gaan bijvoorbeeld). En ik heb een hele lieve mama en schoonmama die het best voor me willen doen, maar ik heb daar zo'n KUThekel aan.....
Gisteren lag ik op de bank en mijn schoonmoeder was mijn huis aan het poetsen. Pfff...dan voel ik me echt heeeeeeel slecht.
Amenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
beeb wrom zou je je bezwaard voelen
je kan e rniks aan doen
je moet niet alles willen doen als je niks mee rkan, je hebt maar 1 rug waar je de rest an je leven nog mee moet doen
en ze willen het best voor je doen, jj zou ook voo r een ander klaarstaan, niet waar?
dus schud dt stukje trots even van je af en relax
Mam?? Ben jij dat???quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
beeb wrom zou je je bezwaard voelen
je kan e rniks aan doen
je moet niet alles willen doen als je niks mee rkan, je hebt maar 1 rug waar je de rest an je leven nog mee moet doen
en ze willen het best voor je doen, jj zou ook voo r een ander klaarstaan, niet waar?
dus schud dt stukje trots even van je af en relax
noemt je man je beeb??quote:
Wordt een lang logeerpartijtje. De neuroloog heeft me geadviseerd om mijn baas te gaan verwittigen dat het drie maanden kan gaan duren......quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:45 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen, ik zou het ook niet willen. De rust zal toch wel belangrijk zijn. Kan Bente niet gewoon een weekje logeren oid?
hihihiquote:
heel veel sterkte lieve tezzzzquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:51 schreef Tezz het volgende:
[..]
hihihi
Eej maar lieve kinders, tis weer mooi geweest voor Tezz!
Groeten en tot later weer.........
Morgen iets leuks trouwens: we gaan weer kijken naar onze nieuwe aanwinst van de familie: Maltezer pup Harley (en ja dat is een hond) . Over twee weekjes mag ie van het nest weg en istie van ons.......
Heb ik even iets om mijn gedachten te verzetten......
Leuk! Krijg je daar niet veel meer werk van? Zal Bente ook fantastisch vinden!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:51 schreef Tezz het volgende:
[..]
hihihi
Morgen iets leuks trouwens: we gaan weer kijken naar onze nieuwe aanwinst van de familie: Maltezer pup Harley (en ja dat is een hond) . Over twee weekjes mag ie van het nest weg en istie van ons.......
Maltezersquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:51 schreef Tezz het volgende:
[..]
hihihi
oh ik was al bang dat ie mijn kleine pluizebolletje Harley op wilde eten.......quote:
Mijn broer heeft ze ook! Ik vind er zelf niet veel aan, ik heb liever een grote hondquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:20 schreef Tezz het volgende:
[..]
oh ik was al bang dat ie mijn kleine pluizebolletje Harley op wilde eten.......
neen. Dat is een westhighland terrier. Ik krijg een maltezer. Als je nu gaat googlen zie je zo'n mooi wit hondje met lange haren en een strikje op het hoofd. Voor onze Harley geen lange haren (lekker kort houden door de trimmer) en ZEKER geen strikje op z'n kop. Dadelijk denken de buurthondjes nog dat ie homo is of zo.quote:
Mijn man ook. Maar we kiezen bewust voor een klein hondje: die kan makkelijk overal mee naar toe en heeft niet al te veel beweging nodig (ik heb overigens geprobeerd om dit in het flora en fauna forum te posten, kreeg meteen half FOK! over me heen, hihihi)quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:25 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Mijn broer heeft ze ook! Ik vind er zelf niet veel aan, ik heb liever een grote hond![]()
Kende gij nie leze???quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:29 schreef LudoSanders het volgende:
En hoe gaat het beestje heten dan?
haha, ze hebben niet veel beweging nodig, maar wel een hele goede verzorging!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:29 schreef Tezz het volgende:
[..]
Mijn man ook. Maar we kiezen bewust voor een klein hondje: die kan makkelijk overal mee naar toe en heeft niet al te veel beweging nodig (ik heb overigens geprobeerd om dit in het flora en fauna forum te posten, kreeg meteen half FOK! over me heen, hihihi)
hahaha. Mijn dochter mocht de naam kiezen, dus die kwam met allerlei kwijlnamen aanzetten: snuffel, saartje, rakker etc. etc. Blegh dachten wij. Vorige week eerste kennismaking met de fokker gehad en het beestje had dus al een naam (Harley). Daar was ze het dus wel mee eens en wij vonden het ook wel leuk dus laten we het zo!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:32 schreef LudoSanders het volgende:
Ik dacht dat Harley ook een type hond was.
Eerlijk gezegd dacht ik dat eerst ook, hoe kom je aan die naam Tezz?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:32 schreef LudoSanders het volgende:
Ik dacht dat Harley ook een type hond was.
oow dat is leuk en gemakkelijk!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:34 schreef Tezz het volgende:
[..]
hahaha. Mijn dochter mocht de naam kiezen, dus die kwam met allerlei kwijlnamen aanzetten: snuffel, saartje, rakker etc. etc. Blegh dachten wij. Vorige week eerste kennismaking met de fokker gehad en het beestje had dus al een naam (Harley). Daar was ze het dus wel mee eens en wij vonden het ook wel leuk dus laten we het zo!
Ja klopt, iedere dag borstelen, oogjes verzorgen en iedere week of zo een keer het bad in. Ach, ik heb tijd genoeg hoor......heb sinds kort andere werktijden (heb ze nog niet uitgeprobeerd vanwege ziektewet, maar toch) en ik werk nu volledig onder schooltijden + een vrije vrijdag, dus tijd genoeg!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:34 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
haha, ze hebben niet veel beweging nodig, maar wel een hele goede verzorging!
Mijn broer heeft ze meestal buiten lopen in de tuin, samen met het konijn. Als je de tuin in komt, komen er drie beesten op je af rennen, 2 maltezers en een konijn haha erg leuk om te zien.![]()
Dat is heerlijk, goed geregeld! Ga jij eerst maar beter wordenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:35 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja klopt, iedere dag borstelen, oogjes verzorgen en iedere week of zo een keer het bad in. Ach, ik heb tijd genoeg hoor......heb sinds kort andere werktijden (heb ze nog niet uitgeprobeerd vanwege ziektewet, maar toch) en ik werk nu volledig onder schooltijden + een vrije vrijdag, dus tijd genoeg!
De fokster zei nog: zo heet ie officieel (voor zijn stamboom), maar als jullie hem anders noemen zal het het hondje 'worst zijn', hihi. En wij stonden al ssssshhht tegen haar te roepen, bang dat ze Bente op andere ideetjes aan het brengen was. Nu heeft Bente volledig geaccepteerd dat dat beest zo heet, dus de snuffel en rakker periode is achter de rug. Houden zo dachten wij!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:35 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
oow dat is leuk en gemakkelijk!
Elke dag borstelen, is dat niet wat overdreven? En in bad is toch hartstikke slecht voor de vacht van een hond?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:35 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja klopt, iedere dag borstelen, oogjes verzorgen en iedere week of zo een keer het bad in. Ach, ik heb tijd genoeg hoor......heb sinds kort andere werktijden (heb ze nog niet uitgeprobeerd vanwege ziektewet, maar toch) en ik werk nu volledig onder schooltijden + een vrije vrijdag, dus tijd genoeg!
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:37 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Dat is heerlijk, goed geregeld! Ga jij eerst maar beter worden![]()
haha ja precies! Laat maar lekker zo.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:38 schreef Tezz het volgende:
[..]
De fokster zei nog: zo heet ie officieel (voor zijn stamboom), maar als jullie hem anders noemen zal het het hondje 'worst zijn', hihi. En wij stonden al ssssshhht tegen haar te roepen, bang dat ze Bente op andere ideetjes aan het brengen was. Nu heeft Bente volledig geaccepteerd dat dat beest zo heet, dus de snuffel en rakker periode is achter de rug. Houden zo dachten wij!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |