sletjequote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:56 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ik heb gebruik die van een vriend de hele tijdDing staat vol met films en series
Toevallig net naar mijn oom gebracht omdat hij nog een hele meuk moest branden.HOI!
Goedemiddag ook
Was je stoned?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:56 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ik heb gebruik die van een vriend de hele tijd
Dat is ideaal, ik moest eigenlijk wachten tot December hier in het AZM Maastricht. Ben dus naar Tongeren gegaan voor een MRI daar kon ik binnen een week terecht.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 06:37 schreef Tezz het volgende:
[..]
Mijn dokter heeft een spoed MRI geregeld, de schat. Maar ik verwacht niet dat ik meteen de uitslag krijg, dat zal volgende week wel zijn denk ik. Waarom moet jij door de MRI?? Ook voor je rug??
butplugje van me!quote:
Neequote:
Boh, waarom gaat het niet gewoon makkelijker enoz!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:03 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Dat is ideaal, ik moest eigenlijk wachten tot December hier in het AZM Maastricht. Ben dus naar Tongeren gegaan voor een MRI daar kon ik binnen een week terecht.
Heb vorig jaar oktober mijn kuitbeen op 2 plaatsen gebroken, na 10 weken gips waarvan 2 weken niet mogen lopen mocht het er eindelijk af. Maar kon nog steeds niet lopen. Terug naar het ziekenhuis meerdere keren maar die stuurde me vrolijk weer naar huis met het excuus je bent pas uit de gips.
Na lang aandringen om een MRI scan (werk zelf in de zorg dus weet er wel het een en ander van) heb ik in Januari mijn eeste MRI gehad in Februari volgde de opperatie om botsplinters en stukje van gescheurde enkelband weg te halen.
De klachten blijven aanhouden dus heb opnieuw een MRI laten maken, woensdag krijg ik te horen welke opperatie nu weer komt.
Naja, redelijk, ik ben aan het hyven, heb je je al ingeschreven?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:54 schreef LudoSanders het volgende:
Hoi, hier nog iemand alive?
tuurlijkquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:54 schreef LudoSanders het volgende:
Hoi, hier nog iemand alive?
Dat weiger ik pertinent. Hyves, het Cu2 van 2006.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:10 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Naja, redelijk, ik ben aan het hyven, heb je je al ingeschreven?![]()
Tsjah als dat eens kon. Kunstbeen zeg ben 19.......quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:44 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Boh, waarom gaat het niet gewoon makkelijker enoz!
Al aan een kunstbeen gedacht?![]()
Haringen?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:15 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Tsjah als dat eens kon. Kunstbeen zeg ben 19.......![]()
Maar waarschijnlijk gaan ze mijn enkel vastzetten met pinnen![]()
Dat is precies wat ik een tijdje terug zei!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat weiger ik pertinent. Hyves, het Cu2 van 2006.
Ik weiger, al die kut mailtjes met "ben jij nog geen Hyver".quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:23 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik een tijdje terug zei!![]()
jakkes, naja als daarmee je pijn is verholpen...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:15 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Tsjah als dat eens kon. Kunstbeen zeg ben 19.......![]()
Maar waarschijnlijk gaan ze mijn enkel vastzetten met pinnen![]()
Misschien is dat het inderdaad! Ik vond het ook niks, maar het is toch wel leuk om zoveel ex-collega's en vrienden (van vroeger en nu) terug te vinden!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik weiger, al die kut mailtjes met "ben jij nog geen Hyver".
Als je lid bent krijg je er nog meer, verder ben ik nog niet zo oud (sorry) dat ik behoefte heb aan contact met oud klasgenoten.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:31 schreef oranjekoek het volgende:
Senatus Populusque Romanus, handig dat wiki!
Kan nu nog niet eens 8 uur werken (in de zorg) 6 uurtjes hooguit en dan is het al paracetamol innemen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:26 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
jakkes, naja als daarmee je pijn is verholpen...
Die is er nog niet!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:30 schreef PeZu het volgende:
wie is hier de zeerover met het houten poot?

Waarom moeten er pinnen in dan? Is het nooit goed vastgegroeid? Moeten de pinnen blijven zitten?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:33 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Kan nu nog niet eens 8 uur werken (in de zorg) 6 uurtjes hooguit en dan is het al paracetamol innemen.
En dan loop je al met zo'n kut brace om je enkel, maar ja tis niet anders. Heb me er al bij neergelegd eigenlijk.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:30 schreef PeZu het volgende:
wie is hier de zeerover met het houten poot?
Dat is wel heel erg kort inderdaad! Wat ga je doen?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:34 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ga woensdag trouwens naar Rome, slechts t/m vrijdag helaas. De vakantie is weer bijna voorbij en moet nog het een en ander regelen.
quote:
De breuk is goed genezen, maar ze hebben met bijna 3 maanden met botsplinters en scheurtjes in mijn enkelbanden laten lopen. Ik heb vanaf het begin al gezegt dat er iets niet klopte maar dat nemen ze dan niet aan.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:34 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Waarom moeten er pinnen in dan? Is het nooit goed vastgegroeid? Moeten de pinnen blijven zitten?
Even hallo zeggen tegen wat familie, er is ook nog verjaardag en blijf bij oom en tante slapen. Ik vertrek 's nachts dus dat is wel lekker, ook terug vertrek ik laat, dus heb wel volle dagen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:35 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg kort inderdaad! Wat ga je doen?
Romequote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:35 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg kort inderdaad! Wat ga je doen?
Niet te geloven...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:40 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
De breuk is goed genezen, maar ze hebben met bijna 3 maanden met botsplinters en scheurtjes in mijn enkelbanden laten lopen. Ik heb vanaf het begin al gezegt dat er iets niet klopte maar dat nemen ze dan niet aan.
Heb altijd zwakke enkels gehad dus kan de pijn onderhand wel onderscheiden.
Toen ik op de EHBO aankwam werd ook gezegt dat het zwaar gekneusd was, toen heb ik aangedrongen op fotos en bleek het op 2 plaatsen gebroken te zijn.
Die pinnen is de laatste optie wat ze kunnen doen, maar die blijven dan wel voor altijd zitten.
Ik kan mijn voet dan nog maar minimaal bewegen maar heb wel geen pijn meer....
Dat is wel mooi! Jammer dat het zo kort is. Het is geen lange reis, of wel?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Even hallo zeggen tegen wat familie, er is ook nog verjaardag en blijf bij oom en tante slapen. Ik vertrek 's nachts dus dat is wel lekker, ook terug vertrek ik laat, dus heb wel volle dagen.
Nee valt wel mee, iets minder als 2 uur vliegen. In de herfst gaan we als het goed is nog een weekje. Nu is het meer vanwege die verjaardag eigenlijk.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:46 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Dat is wel mooi! Jammer dat het zo kort is. Het is geen lange reis, of wel?
ik had een heel verhaal, maar toch maar weer weggekniptquote:
Daardoor is je kuitbeen gebroken? een wandeling?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:49 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Tsjah......... ga even leuk wandelen met het werk van je pa he.
Ben er een paar jaar geleden geweest, echt geweldig daar!!!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee valt wel mee, iets minder als 2 uur vliegen. In de herfst gaan we als het goed is nog een weekje. Nu is het meer vanwege die verjaardag eigenlijk.
Gek, alles is eigenlijk heel dichtbij. Ik heb nog nooit in een vliegtuig gezeten!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee valt wel mee, iets minder als 2 uur vliegen. In de herfst gaan we als het goed is nog een weekje. Nu is het meer vanwege die verjaardag eigenlijk.
Yeps, het regende die dag en liepen een helling af.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:55 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Daardoor is je kuitbeen gebroken? een wandeling?
Alles hebben bekeken in Rome is onmogelijk. De echte toeristische trekpleisters natuurlijk wel maar er is zoveel te zien. Zomaar een kerkje binnen stappen bijvoorbeeld, die zijn vaak veel mooier als de bekende, al is het alleen maar omdat het niet overvol toeristen staat.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:56 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Ben er een paar jaar geleden geweest, echt geweldig daar!!!
Maar jij hebt er al alles bekeken neem ik aan....
Snel eens doen dan, Ryan Air vroeg boeken en je hebt tickets voor een tientje.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:57 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Gek, alles is eigenlijk heel dichtbij. Ik heb nog nooit in een vliegtuig gezeten!De herfst duurt ook niet lang meer.
Echt alles zien is natuurlijk onmogelijk, heb nog niet eens echt alles in mijn eigen stad gezien dus laat staan in Rome.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Alles hebben bekeken in Rome is onmogelijk. De echte toeristische trekpleisters natuurlijk wel maar er is zoveel te zien. Zomaar een kerkje binnen stappen bijvoorbeeld, die zijn vaak veel mooier als de bekende, al is het alleen maar omdat het niet overvol toeristen staat.
Waar ben je zoal geweest dan?
[..]
Snel eens doen dan, Ryan Air vroeg boeken en je hebt tickets voor een tientje.
Je ziet het gebeuren...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:00 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Yeps, het regende die dag en liepen een helling af.
Gras en regen, tel maar op. Dat wordt behoorlijk glad.
Voor een tientje....quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Alles hebben bekeken in Rome is onmogelijk. De echte toeristische trekpleisters natuurlijk wel maar er is zoveel te zien. Zomaar een kerkje binnen stappen bijvoorbeeld, die zijn vaak veel mooier als de bekende, al is het alleen maar omdat het niet overvol toeristen staat.
Waar ben je zoal geweest dan?
[..]
Snel eens doen dan, Ryan Air vroeg boeken en je hebt tickets voor een tientje.
Ja, zo gaat dat... Ik zeg elke avond dat we vroeg naar bed gaan...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:09 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ga slapen, de wekker gaat angstig vroeg om half 5 en had allang in bed willen liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |