abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52564075
prestaties van Kennedy tegengevallen, heeft hij wel naar Collin gekeken gvd
AFC AJAX
pi_52564079
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 16:45 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Op welke positie speelt hij?
Verdediger. Denk dat hij wordt gezien als opvolger voor Japie.
pi_52564095
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 16:45 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Op welke positie speelt hij?
quote:
Marius Marcel Constantin is a Romanian football player, who plays as a central defender at Rapid Bucureşti. He was transferred at Rapid from FC Braşov in 2004. Constantin is known for receiving many yellow and red cards during his career
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_52564106
Centrale verdediger, lijkt me een goede.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 16:49:15 #55
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_52564116
quote:
Na de komst van Riera zal er nog een rechtsbenige spits bijkomen. Ten Cate wil,afhankelijk van de tegenstander,zowel het 4-3-3 als het 4-4-2 systeem kunnen spelen.
De prestaties van vooral Kennedy zijn hem wat tegengevallen. Van Geel is het hier niet geheel mee eens maar heeft nu wel ingestemd met een extra aankoop op die positie.
Hier geloof ik geen fuck niks van...!
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 16:49:38 #56
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52564127
quote:
Constantin is known for receiving many yellow and red cards during his career
Great . Die hadden we nog niet .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 16:50:43 #57
53851 BoNi
pi_52564161
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 16:49 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Great . Die hadden we nog niet .
Chivu!!
Schitterend!
pi_52564236
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 16:49 schreef BoNi het volgende:

[..]

Klinkt ongeloofwaardig, maar we zitten wel krap in de rechtermiddenvelders.
pi_52564254
zal wat worden met Davids Gabri en Constantin
AFC AJAX
pi_52564274
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 16:50 schreef BoNi het volgende:

[..]

Chivu!!
Kiwoe!
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 16:55:03 #61
53851 BoNi
pi_52564317
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 16:52 schreef Nashje het volgende:

[..]

Klinkt ongeloofwaardig, maar we zitten wel krap in de rechtermiddenvelders.
Ik hoop toch echt niet dat ten Cate Kennedy nu al gaat veroordelen. In de voorbereiding was hij dé man.
Schitterend!
pi_52564400
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 16:55 schreef BoNi het volgende:

[..]

Ik hoop toch echt niet dat ten Cate Kennedy nu al gaat veroordelen. In de voorbereiding was hij dé man.
Dat doe jij anders ook al. Voorbereiding zegt geen zak. Maar oke, van wat ik tot nu toe heb gezien van Bakircioglu vind ik het juist helemaal niet tegenvallen.
pi_52564523
Wat moeten we nou weer met een centrale verdediger?

Liever een aanvallende middenvelder erbij s.v.p.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_52564527
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 16:57 schreef Nashje het volgende:

[..]

Dat doe jij anders ook al. Voorbereiding zegt geen zak. Maar oke, van wat ik tot nu toe heb gezien van Bakircioglu vind ik het juist helemaal niet tegenvallen.
Tegen PSV vond ik hem wat tegenvallen, tegen Praag vond ik hem al beter. Tegen De Graafschap heb ik alleen de doelpunten gezien dus daar kan ik niet over oordelen.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_52564551
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 17:01 schreef koningdavid het volgende:
Wat moeten we nou weer met een centrale verdediger?

Liever een aanvallende middenvelder erbij s.v.p.
Verdedigers zitten we ook niet heel ruim in als er ergens een back geblesseerd raakt. En dan kan je eventueel Vermaelen doorschuiven, al speelt die echt geweldig de laatste tijd.

Snel dat contract verbeteren en verlegen.
pi_52564552
quote:
Riera, intransferible i disposat a ampliar el seu contracte

Aquest migdia les oficines de Montjuïc han estat l'escenari d'una reunió entre el jugador Albert Riera, acompanyat del seu representant, i el RCD Espanyol que ha servit per reiterar que el jugador és intransferible.

A més s'ha decidit continuar les negociacions per l'ampliació del contracte que havien començat just abans que arribés l'oferta de l'Ajax per fitxar el jugador mallorquí de l'Espanyol.

Aquest dimecres el jugador oferirà una roda de premsa, després de l'entrenament, per reiterar que se sent molt a gust al RCD Espanyol i donar per tancada qualsevol possibilitat de deixar el club.
Iemand die een beetje Spaans kan? Komt van de website van Espanyol, wat ik eruit kan opmaken is iets over een contract en onderhandelingen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_52564592
Dat hij niet weg mag ofzo, vertaalmachine komt er ook maar half uit.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 17:03:39 #68
53851 BoNi
pi_52564594
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 16:57 schreef Nashje het volgende:

[..]

Ik heb zo goed als niks van de voorbereiding gezien, dus mijn oordeel is dat niet, ten Cate had zelf aangegeven dat hij erg tevreden was over Kennedy in de voorbereiding.
Schitterend!
pi_52564659
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 17:03 schreef kevin6188 het volgende:
Dat hij niet weg mag ofzo, vertaalmachine komt er ook maar half uit.
En weer iets over dat er om Ajax gelachen wordt.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_52564696
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 17:02 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Verdedigers zitten we ook niet heel ruim in als er ergens een back geblesseerd raakt. En dan kan je eventueel Vermaelen doorschuiven, al speelt die echt geweldig de laatste tijd.
Vermaelen doorschuiven? Hij hoort gewoon in de verdediging.

Ik vind dat we met Stam, Vermaelen, Heitinga, Van der Wiel, Vertonghen, Colin, Ogararu, Emanuelson en evt. Anita en Schilder wel aardig ruim in de verdedigers zitten. Zo'n Roemeen staat ook alleen maar de ontwikkeling van Van der Wiel en Vertonghen in de weg.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 17:08:59 #71
53851 BoNi
pi_52564720
Ze herhalen dat hij niet verkocht zal worden en zijn zelfs bezig met verlenging van zijn contract (volgens mij).
Schitterend!
pi_52564722
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 17:02 schreef denthemen het volgende:

[..]

Iemand die een beetje Spaans kan?
Dat is catalaans.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_52564774
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 16:49 schreef BoNi het volgende:

[..]

Lijkt me ook weer een flauwekul verhaal...
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_52564785
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 17:02 schreef denthemen het volgende:

[..]

Iemand die een beetje Spaans kan? Komt van de website van Espanyol, wat ik eruit kan opmaken is iets over een contract en onderhandelingen
Ze lachen Ajax en Ten Cate's luie oog.
pi_52564835
In het Spaanse bericht staat dat hij zijn contract gaat verlengen, ze zijn nu bespreking over dat nieuwe contract.
Woensdag na de training zal ie een presconferentie geven waarin hij zal duidelijk maken dat hij Espanyol niet zal verlaten.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')