quote:
quote:Marius Marcel Constantin is a Romanian football player, who plays as a central defender at Rapid Bucureşti. He was transferred at Rapid from FC Braşov in 2004. Constantin is known for receiving many yellow and red cards during his career
Hier geloof ik geen fuck niks van...!quote:Na de komst van Riera zal er nog een rechtsbenige spits bijkomen. Ten Cate wil,afhankelijk van de tegenstander,zowel het 4-3-3 als het 4-4-2 systeem kunnen spelen.
De prestaties van vooral Kennedy zijn hem wat tegengevallen. Van Geel is het hier niet geheel mee eens maar heeft nu wel ingestemd met een extra aankoop op die positie.
Greatquote:Constantin is known for receiving many yellow and red cards during his career
Chivu!!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Great. Die hadden we nog niet
.
Klinkt ongeloofwaardig, maar we zitten wel krap in de rechtermiddenvelders.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:49 schreef BoNi het volgende:
[..]
Hier geloof ik geen fuck niks van...!
Kiwoe!quote:
Ik hoop toch echt niet dat ten Cate Kennedy nu al gaat veroordelen. In de voorbereiding was hij dé man.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:52 schreef Nashje het volgende:
[..]
Klinkt ongeloofwaardig, maar we zitten wel krap in de rechtermiddenvelders.
Dat doe jij anders ook al. Voorbereiding zegt geen zak. Maar oke, van wat ik tot nu toe heb gezien van Bakircioglu vind ik het juist helemaal niet tegenvallen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:55 schreef BoNi het volgende:
[..]
Ik hoop toch echt niet dat ten Cate Kennedy nu al gaat veroordelen. In de voorbereiding was hij dé man.
Tegen PSV vond ik hem wat tegenvallen, tegen Praag vond ik hem al beter. Tegen De Graafschap heb ik alleen de doelpunten gezien dus daar kan ik niet over oordelen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:57 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat doe jij anders ook al. Voorbereiding zegt geen zak. Maar oke, van wat ik tot nu toe heb gezien van Bakircioglu vind ik het juist helemaal niet tegenvallen.
Verdedigers zitten we ook niet heel ruim in als er ergens een back geblesseerd raakt. En dan kan je eventueel Vermaelen doorschuiven, al speelt die echt geweldig de laatste tijd.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:01 schreef koningdavid het volgende:
Wat moeten we nou weer met een centrale verdediger?
Liever een aanvallende middenvelder erbij s.v.p.
Iemand die een beetje Spaans kan? Komt van de website van Espanyol, wat ik eruit kan opmaken is iets over een contract en onderhandelingenquote:Riera, intransferible i disposat a ampliar el seu contracte
Aquest migdia les oficines de Montjuïc han estat l'escenari d'una reunió entre el jugador Albert Riera, acompanyat del seu representant, i el RCD Espanyol que ha servit per reiterar que el jugador és intransferible.
A més s'ha decidit continuar les negociacions per l'ampliació del contracte que havien començat just abans que arribés l'oferta de l'Ajax per fitxar el jugador mallorquí de l'Espanyol.
Aquest dimecres el jugador oferirà una roda de premsa, després de l'entrenament, per reiterar que se sent molt a gust al RCD Espanyol i donar per tancada qualsevol possibilitat de deixar el club.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:57 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat doe jij anders ook al. Voorbereiding zegt geen zak. Maar oke, van wat ik tot nu toe heb gezien van Bakircioglu vind ik het juist helemaal niet tegenvallen.
En weer iets over dat er om Ajax gelachen wordt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:03 schreef kevin6188 het volgende:
Dat hij niet weg mag ofzo, vertaalmachine komt er ook maar half uit.
Vermaelen doorschuiven? Hij hoort gewoon in de verdediging.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:02 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Verdedigers zitten we ook niet heel ruim in als er ergens een back geblesseerd raakt. En dan kan je eventueel Vermaelen doorschuiven, al speelt die echt geweldig de laatste tijd.
Dat is catalaans.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:02 schreef denthemen het volgende:
[..]
Iemand die een beetje Spaans kan?
Lijkt me ook weer een flauwekul verhaal...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:49 schreef BoNi het volgende:
[..]
Hier geloof ik geen fuck niks van...!
Ze lachen Ajax en Ten Cate's luie oog.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:02 schreef denthemen het volgende:
[..]
Iemand die een beetje Spaans kan? Komt van de website van Espanyol, wat ik eruit kan opmaken is iets over een contract en onderhandelingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |