Ik ben BonBJoviquote:
Ken maar 5 minuten opnemen boh gek.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:30 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dit programma even downloaden, dan kan het wel: http://www.wmrecorder.com/download2.php
(credits gaan naar RayMania wat dit programmaatje betreft)
BonBovi ?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:30 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik ben BonBovi, en zet in bijna elke post wel een smiley
![]()
![]()
Martin?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:31 schreef Nashje het volgende:
Jol scheidsrechter Ajax - Heerenveen.
Lijkt om Constantin te gaan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:44 schreef Nashje het volgende:
Volgens dapperestrijders weblog is Ajax ook druk bezig in Roemenie. Verder nog geen namen uitgelekt.
quote:Na de komst van Riera zal er nog een rechtsbenige spits bijkomen. Ten Cate wil,afhankelijk van de tegenstander,zowel het 4-3-3 als het 4-4-2 systeem kunnen spelen.
De prestaties van vooral Kennedy zijn hem wat tegengevallen. Van Geel is het hier niet geheel mee eens maar heeft nu wel ingestemd met een extra aankoop op die positie.
Ook zal Ajax zich gaan versterken met Marius Constantin. Ajax zal een bedrag van rond de 4/5 milj moeten overmaken.
quote:
quote:Marius Marcel Constantin is a Romanian football player, who plays as a central defender at Rapid Bucureşti. He was transferred at Rapid from FC Braşov in 2004. Constantin is known for receiving many yellow and red cards during his career
Hier geloof ik geen fuck niks van...!quote:Na de komst van Riera zal er nog een rechtsbenige spits bijkomen. Ten Cate wil,afhankelijk van de tegenstander,zowel het 4-3-3 als het 4-4-2 systeem kunnen spelen.
De prestaties van vooral Kennedy zijn hem wat tegengevallen. Van Geel is het hier niet geheel mee eens maar heeft nu wel ingestemd met een extra aankoop op die positie.
Greatquote:Constantin is known for receiving many yellow and red cards during his career
Chivu!!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Great. Die hadden we nog niet
.
Klinkt ongeloofwaardig, maar we zitten wel krap in de rechtermiddenvelders.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:49 schreef BoNi het volgende:
[..]
Hier geloof ik geen fuck niks van...!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |