abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 augustus 2007 @ 09:55:55 #221
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_52582725
De Mul was na Sneijder dan ook diegene met de meeste assists afgelopen seizoen. Jammer dat hij weg is.
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
  woensdag 22 augustus 2007 @ 10:01:40 #222
52871 Blight
Supersized.
pi_52582832
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 09:39 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Febo Janssen! Of dan toch de hoofdprijs voor Orlando Engelaar?
Haris Medunjanin! !
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  woensdag 22 augustus 2007 @ 10:02:43 #223
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_52582854
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 09:23 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Maar er wordt zó weinig gecreëerd wanneer er met de punt naar achteren gespeeld wordt, dat toonden de wedstrijd tegen Slavia Praag en de eerste 35 minuten bij De Graafschap wel aan. Daarbij, stel dat Ajax het weer gaat proberen in 4-1-2-1-2 (zoals vorig jaar een paar keer met succes), ziet men dan in Kennedy Bakircioglü de ideale tien? Beter komt er nog een speler voor die positie en een linksbenige verdediger, Marius Constantin graag!
Dat er weinig gecreëerd werd had natuurlijk niks te maken dat er met de punt naar achter werd gespeeld. Dat had voornamelijk maken, naast de gebruikelijke pijnpunten als positiespel en opbouw, met dat er te weinig creativiteit op het veld stond. Als je Vertonghen op de plaats van Heitinga zet en een creatieve speler voor de linkshalf positie koopt ben je al een stuk verder.
pi_52583015
quote:
Ajax wacht niet langer op Riera

22 augustus 2007, 08:57 uur
Ajax gaat er niet langer vanuit dat Albert Riera naar Amsterdam komt. "Nu Espanyol zo blijft dwarsliggen, wordt het een lastig verhaal", zegt technisch directeur Martin van Geel woensdag in De Telegraaf. Afgelopen zondag zei trainer Henk ten Cate nog het volste vertrouwen te hebben in de komst van de 25-jarige Spaanse middenvelder.

Ajax wacht niet langer op Riera
Van Geel zegt dat Ajax 'andere bronnen wil gaan aanboren'. Welke spelers de Amsterdammers nog op het oog hebben, is niet duidelijk. Wel zeker is dat er niemand meer weg gaat. Volgens Spaanse media heeft Real Madrid belangstelling voor Klaas-Jan Huntelaar. "Er gaat niemand meer weg, zelfs niet voor veertig miljoen", aldus Van Geel resoluut. "We zijn nog volop bezig te selectie op orde te brengen, want die heeft na het vertrek van Wesley Sneijder toch wat deukjes opgelopen."
  woensdag 22 augustus 2007 @ 10:11:38 #225
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52583034
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 10:02 schreef dantes_inferno86 het volgende:

[..]

Dat er weinig gecreëerd werd had natuurlijk niks te maken dat er met de punt naar achter werd gespeeld. Dat had voornamelijk maken, naast de gebruikelijke pijnpunten als positiespel en opbouw, met dat er te weinig creativiteit op het veld stond. Als je Vertonghen op de plaats van Heitinga zet en een creatieve speler voor de linkshalf positie koopt ben je al een stuk verder.
Natuurlijk heeft dat er wel mee te maken, de ruimte achter de spits is veel te groot en komt daardoor op een eiland te staan. 4-3-3 is gewoon kut, want met de punt naar voren is te kwetsbaar en met de punt naar achteren te voorspelbaar en a-creatief. 3-4-3 zorgt ervoor dat het middenveld niet kwetsbaar is, ook al speel je met een tien. 4-3-3 is een systeem dat simpelweg niet klopt, nooit gedaan ook overigens. Als Ajax zo nodig met drie spitsen moet spelen, dan moet het in 3-4-3, want anders is iedereen gewoon beter af met een 4-4-2-variant.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52583087
Ik ben nu toch wel benieuwd wie Van Geel uit de hoge hoed tovert.
Al hebben we in de winterstop ook goede transfers gehad in het verleden.
(Huntelaar, Davids etc)
pi_52583090
Er gaat niemand meer weg, zelfs niet voor 40 miljoen. En dan staat Real morgenavond echt op de voicemail met 40 miljoen. Dan zal het misschien op 45 miljoen uitkomen maar Huntelaar is dan weg hoor.
pi_52583097
wat is het verschil tussen 3-4-3 en 4-3-3? Als er iemand in de omschakeling tijdens een 3-4-3 stituatie vanuit het middenveld terug zakt naar de verdediging (of omgekeerd) dan speel je toch weer 4-3-3. Het gaat om de verdedigende opdrachten die aanvallers meekrijgen of aanvallende impulsen van verdedigers terwijl de middenvelders moeten proberen alles te controleren.

toch?
pi_52583116
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 10:14 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Er gaat niemand meer weg, zelfs niet voor 40 miljoen. En dan staat Real morgenavond echt op de voicemail met 40 miljoen. Dan zal het misschien op 45 miljoen uitkomen maar Huntelaar is dan weg hoor.
dan voor 25 milj Alves kopen en dan heb je toch weer mooi 20 milj. winst
  woensdag 22 augustus 2007 @ 10:15:52 #230
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52583119
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 10:14 schreef SpotlessMind00 het volgende:
yeps, en daarom is de transfermarkt ook gewoon te lang open. Zodra je aan je seizoen begonnen bent moet je je selectie weten.

Straks komen er nog 4 hele grote clubs voor KJH, Heitinga, Suarez en Vermaelen ofzo
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 22 augustus 2007 @ 10:16:16 #231
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52583127
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 09:55 schreef dantes_inferno86 het volgende:
De Mul was na Sneijder dan ook diegene met de meeste assists afgelopen seizoen. Jammer dat hij weg is.
Maar voor een buitenspeler waren het belachelijk weinig assists, Markus Rosenberg produceerde er het seizoen daarvoor zelfs meer! Persoonlijk zie ik niet in waarom we achteruit gegaan zijn met Kennedy Bakircioglü en Dennis Rommedahl in plaats van Mauro Rosales en Tom de Mul, ik denk zelfs dat we vooruit gegaan zijn!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 22 augustus 2007 @ 10:17:02 #232
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52583145
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 10:16 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Maar voor een buitenspeler waren het belachelijk weinig assists, Markus Rosenberg produceerde er het seizoen daarvoor zelfs meer! Persoonlijk zie ik niet in waarom we achteruit gegaan zijn met Kennedy Bakircioglü en Dennis Rommedahl in plaats van Mauro Rosales en Tom de Mul, ik denk zelfs dat we vooruit gegaan zijn!
Dat denk ik op die plek zeker ja . Het rendement van Rosales en De Mul was belachelijk laag.
Get woke, go broke!
pi_52583150
Suarez gaat toch niet weg, Heitinga en Vermaelen ook niet en Huntelaar heeft zelf aangegeven een jaar bij Ajax te willen blijven. Dus daar komt niks van in.
pi_52583173
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 10:17 schreef Rumille het volgende:
Suarez gaat toch niet weg, Heitinga en Vermaelen ook niet en Huntelaar heeft zelf aangegeven een jaar bij Ajax te willen blijven. Dus daar komt niks van in.
Suarez mag niet eens nog een transfer maken
  woensdag 22 augustus 2007 @ 10:18:55 #235
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_52583181
Met dit spelersmateriaal moet je gewoon 4-4-2 spelen.
Je mist de mandekkers op de backpositie, een 'tien' en echte buitenspelers om 3-4-3 / 4-3-3- te spelen.
Daarnaast denk ik dat zowel Suarez, Kennedy, Leonardo als zelfs Huntelaar beter uit de verf komen in een variant van 4-4-2.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  woensdag 22 augustus 2007 @ 10:20:13 #236
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_52583221
quote:
Dat heb ik weleens eerder gehoord
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  woensdag 22 augustus 2007 @ 10:21:05 #237
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52583241
quote:
Vandaar ook de . Maar in theorie zou het nog kunnen en daarom moet de transfermarkt eerder dicht. Want ook een Espanyol is er nu niet blij mee, dat getrek aan die Riera. Die hebben ook hun planning gemaakt met hem erbij.

Zodra je aan de europese campagne en/of de competie begonnen bent moet je het ook af kunnen maken met de mensen die je dan hebt.
Get woke, go broke!
pi_52583324
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 10:20 schreef BoNi het volgende:

[..]

"Ik blijf nog een jaar bij Ajax"
pi_52583331
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 10:20 schreef BoNi het volgende:

[..]

Sneijder zei dat hij zou blijven
Huntelaar zei dat hij wilt blijven.

Verschil.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 10:25:02 #240
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_52583340
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 10:11 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Natuurlijk heeft dat er wel mee te maken, de ruimte achter de spits is veel te groot en komt daardoor op een eiland te staan. 4-3-3 is gewoon kut, want met de punt naar voren is te kwetsbaar en met de punt naar achteren te voorspelbaar en a-creatief. 3-4-3 zorgt ervoor dat het middenveld niet kwetsbaar is, ook al speel je met een tien. 4-3-3 is een systeem dat simpelweg niet klopt, nooit gedaan ook overigens. Als Ajax zo nodig met drie spitsen moet spelen, dan moet het in 3-4-3, want anders is iedereen gewoon beter af met een 4-4-2-variant.
Of een spits nou wel of niet op een eiland komt te staan heeft te maken met hoe het positiespel verloopt en of de spelers en linies complementair aan elkaar zijn. Als je puur vanuit de startposities bekijkt zal er vast veel ruimte achter de spits zijn maar voetbal is natuurlijk geen stilstaande sport. Als jje zoveel mogelijk vooruit verdedigd zal de centrale middenvelder überhaupt niet zover van de spits af staan. Daarnaast is het dan aan de halfspelers om zich aan te bieden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')