wanneer stel ik dan wel iets voor?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:11 schreef kreischer2000 het volgende:
Je stelt nog niets voor
Als je Tong80 binnen een week weet te overtreffen qua aantal postsquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:11 schreef Pieter-Pen het volgende:
[..]
wanneer stel ik dan wel iets voor?
Nu op je 1e dag hier iig nog niets. Als het moment daar is zal je het merken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:11 schreef Pieter-Pen het volgende:
[..]
op fok? op zijn minst een FA neuckenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:11 schreef Pieter-Pen het volgende:
[..]
is een moderator ook goed? Frutsel zei dat ik me moest voorstellen, misschien wil hij me wel verder helpen..quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
op fok? op zijn minst een FA neucken
als je een vrouw bent: een foto van jou met bier en tietenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:14 schreef Pieter-Pen het volgende:
[..]
is een moderator ook goed? Frutsel zei dat ik me moest voorstellen, misschien wil hij me wel verder helpen..
Doe dat laatste maar niet, bifis zijn NOT DONEquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:16 schreef covie het volgende:
[..]
als je een vrouw bent: een foto van jou met bier en tieten
als je een man bent: een foto van jou met bier en ballen
Sorry, no offense, maar gaytopic moest ergens andersquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:14 schreef Pieter-Pen het volgende:
[..]
is een moderator ook goed? Frutsel zei dat ik me moest voorstellen, misschien wil hij me wel verder helpen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |