quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:27 schreef HenkieVdV het volgende:
Owja ik luister wel alleen de oude platen.
Mark Ibold is nu dus ook een vast bandlid geworden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:51 schreef Grobbel het volgende:
Alleen van het openingsnummer kon ik weinig chocola maken, maar goed - J. Mascis van Dinosaur jr. deed daar aan mee, dus dat is ook weer niet zo verrassend te noemen.![]()
En Mark Ibold vanPavement
was ook van de partij!
quote:
Ok goeie tipquote:Op woensdag 29 april 2009 00:25 schreef emokid het volgende:
Op de BBC uitzending van net? Dus vrijdag staan ze er ook?
inderdaad best nice, wel jammer dat je dan ook - early access to tour presale ticket offer krijgt.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:42 schreef Grobbel het volgende:
Dat Buy Early, Get Now aanbod van Matador is trouwens weer om de vingers bij af te likken. Mijn exemplaar van 'The Eternal' is in elk geval alvast besteld!
http://www.matadorrecords(...)w-launches-april-28/
(met o.a. een exclusieve live-LP en een poster erbij)
Ik betwijfel dat wij daar in Nederland iets van gaan merken, maar op zich heb je wel een punt. Maar ach, liever een aantal echte fans die vroeg hun ticket hebben dan dat deze worden opgekocht door al die vervelende ticketbureaus.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:50 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
inderdaad best nice, wel jammer dat je dan ook - early access to tour presale ticket offer krijgt.
Niet echt tof voor mensen die normaal die cd kopen.
Heel tof, dat wil ik ook. Maar kan ik nu ook naar de platenwinkel hier in Groningen gaan en hem daar bestellen, of moet het online via die site? Volledig onbekend met die site...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:42 schreef Grobbel het volgende:
Dat Buy Early, Get Now aanbod van Matador is trouwens weer om de vingers bij af te likken. Mijn exemplaar van 'The Eternal' is in elk geval alvast besteld!
http://www.matadorrecords(...)w-launches-april-28/
(met o.a. een exclusieve live-LP en een poster erbij)
Het kan dus ook gewoon bij Plato en Concertoquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:20 schreef ralfseltje het volgende:
Heel tof, dat wil ik ook. Maar kan ik nu ook naar de platenwinkel hier in Groningen gaan en hem daar bestellen, of moet het online via die site? Volledig onbekend met die site...
Edit: Ah al gevonden
Wat kost het dan? Bij Concerto heb ik zelfs nog 10% korting met mijn jaarkaart van de Melkweg. Wellicht handig voor een vriend van me die in Amsterdam woont, als het een mooie prijs is. Ik vond de prijs op de website overigens zeer aardig (en wordt steeds beter nu de Dollar daalt t.o.v. de Euro, het wordt pas geïnd als ze 'm gaan leverenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:11 schreef ranja het volgende:
[..]
Het kan dus ook gewoon bij Plato en Concerto
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |