Mee eens, mij een beetje wekken terwijl ik wil uitslapen. Sommige mensen hebben nog vakantie..quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hopelijk vergaat de wereld, met alle kerken erbij
peuterquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mee eens, mij een beetje wekken terwijl ik wil uitslapen. Sommige mensen hebben nog vakantie..
straks siesta denk ik
Als de wereld vergaat zonder kerken word het tijd om gelovig te worden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hopelijk vergaat de wereld, met alle kerken erbij
je klinkt als een oude lquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mee eens, mij een beetje wekken terwijl ik wil uitslapen. Sommige mensen hebben nog vakantie..
straks siesta denk ik
Ik werd er niet wakker van hoor. Je bent gewoon een mietje!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
straks siesta denk ik
En waar is het goed voor? Een beetje de hele omgeving wakker houden met die herriequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
straks siesta denk ik
Dan word ik ketterquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als de wereld vergaat zonder kerken word het tijd om gelovig te worden.
jij woont ook iets verder van de kerk dan ikquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:17 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik werd er niet wakker van hoor. Je bent gewoon een mietje!
burenruziequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:17 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik werd er niet wakker van hoor. Je bent gewoon een mietje!
Dat betekent dat het een ervaren lul is.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je klinkt als een oude ll....
![]()
Volgens mij nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:15 schreef eer-ik het volgende:
OA, heb je nou al een topic geopend?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:15 schreef eer-ik het volgende:
OA, heb je nou al een topic geopend?
hoef niet....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat betekent dat het een ervaren lul is.
Laten we ze ritueel gaan verbranden, kut kerken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
En waar is het goed voor? Een beetje de hele omgeving wakker houden met die herrie![]()
Leuk dat er mensen in sprookjes geloven, maar een slaapbehoefte is een feit![]()
Beeldenstorm ftwquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Laten we ze ritueel gaan verbranden, tyfuskerken.
ik klink oud, jij bent oudquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je klinkt als een oude ll....
![]()
quote:
Hij post toch niet in dat kansloze singlestopic in R&Pquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |