Nee, echt niet hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:51 schreef covie het volgende:
[..]
Ben jij pas 17???
Ik had altijd het idee dat je al veel ouder was![]()
Mijn verjaardag 03-06-2008

toch aardig van hemquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:30 schreef OA het volgende:
Een collega van mij is heute ook jarig, maar de lijer is thuis en deelt morgen pas taart uit..![]()

Ik heb je anders helemaal niet gezien in mijn pauze.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:55 schreef Aarti het volgende:
ik ook

beter kijkenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb je anders helemaal niet gezien in mijn pauze.![]()

waarom niet?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb je anders helemaal niet gezien in mijn pauze.![]()

Pheñoquote:

Je zat niet bij mij op het balkon.quote:

heel vreemd....quote:

waarom niet?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je zat niet bij mij op het balkon.![]()

quote:

*krijgt deja vu naar irritante reclame "waarom?"quote:

baggeren gok ik zoquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat heeft ie gedaan?
![]()

quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat heeft ie gedaan?
![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:08 schreef Jump het volgende:
Lenny_Leonard kan pas over 48 uur terug topics kicken.

Ik was je vergeten uit te nodigenquote:

Hij zat allemaal hele oude topics te kickenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat heeft ie gedaan?
![]()

Niet echt, maar wel vermakelijk. Nu zal hij zich helemaal stierlijk vervelen...quote:

van mij en van xtreem.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:16 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hij zat allemaal hele oude topics te kicken.
H

Flauw...quote:

Inet doet moeilijk, ik zie geen plaatjes meerquote:

vagigquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Inet doet moeilijk, ik zie geen plaatjes meer![]()
Wel smileys trouwens![]()

he, dat deden we jaren geleden op een project ook. Lekker lomp trappen in de kantoortuinquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:22 schreef eer-ik het volgende:
er zijn een paar werknemers hier aan het voetballen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |