Die was te makkelijkquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Dank je Ph.
00-00 is ook een moeilijke datum![]()
hoe weet jij dat.....quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:55 schreef covie het volgende:
Trouwens ik ben 3 september (ongeveer) verwekt dus eigenlijk wordt ik al bijna 23 [afbeelding][afbeelding][afbeelding]
looks like it...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:55 schreef shifto het volgende:
de chat gaat echt te snel voor me, ben ik het verleert?
Dat zou ik nog niet eens willen wetenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hoe weet jij dat.....????
tja...mijn zoon is op 12-12 verwerkt en 12-09 geboren....![]()
![]()
quote:
nee, ze hebben echt niets meer te doenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:55 schreef shifto het volgende:
de chat gaat echt te snel voor me, ben ik het verleert?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:59 schreef Jo0Lz het volgende:
MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!MPG!!!! FELICITEERD!.
Dankjulliequote:
He, waarom denk je dat ik het zei, kijkt iemand ook eens naar mijn verborgen post countquote:
ik vind jou altijd zo negatief Ph..quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, ze hebben echt niets meer te doen![]()
Ph is niet negatief joh... daar moet je doorheen prikken... het is een act, een image...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik vind jou altijd zo negatief Ph......of ligt het aan mij..???
Alweer?quote:
Thnx matequote:
Dat was waerde vrind Miljonair!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Alweer?
Ga dan wel eerst in je naakse nix met een badjas en slipperts naar de super![]()
mja...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:04 schreef OA het volgende:
[..]
Ph is niet negatief joh... daar moet je doorheen prikken... het is een act, een image...![]()
linkje....???quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:05 schreef OA het volgende:
Ik heb wel iets bedacht, maar het gaat nergens over... zou net zo goed in ONZ kunnen...![]()
WFL dus.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:05 schreef OA het volgende:
Ik heb wel iets bedacht, maar het gaat nergens over... zou net zo goed in ONZ kunnen...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |