Misschien een beetje gootsteenontstopper er in?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:32 schreef sanger het volgende:
Ik gok ook dat de pomp vast is geslagen.
ja, en een nieuwe vaatwasserquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:33 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
Misschien een beetje gootsteenontstopper er in?![]()
Idd, zeker als je veel vette vaat hebt gedaan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:36 schreef KlappernootatWork het volgende:
In de bodem van je vaatwasser (bij die van mij altans) zit een filter, haal die er eens uit en maak hem schoon.
Die wil nog wel eens dichtslibben.![]()
Burritobonen...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:05 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Idd, zeker als je veel vette vaat hebt gedaan.
Ja gewoon, Dat je het programma halverwege hebt onderbroken, dat heb ik ook wel eens.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:43 schreef Frankie79 het volgende:
Ik woon sinds 3 dagen op me zelf, en van mijn ouders kreeg ik een vaatwasser mee![]()
Dit ding kan al goed 10 jaar oud zijn en heeft bij mijn ouders 2 jaar niet gedraaid. Nu heb ik hem gister geprobeerd maar hij begon te lekken aan de voorkantDit was niet erg veel, maar toen hij klaar was met zijn programma en ik de vaat wou opbergen lag er een hele laag water in de vaatwasser zelf.
Nu is de afvoer van de vaatwasser pas aangelegd dus die lijkt me goed
Nu had ik ook aan de afvoer slang gevoeld en die is gewoon droog (en zit niet klem), ik vermoed dat er geen water wordt afgevoerd.
Iemand ideeën wat het kan zijn?
Check nou eerst het labyrinth maar eens.quote:Op maandag 10 september 2007 10:07 schreef Frankie79 het volgende:
OK, ben verder op onderzoek gegaan.
De klok werkt namelijk ook niet goed, hij staat geregeld stil zodat je hem een tik verder moet doen om zijn programma af te maken.
Bij elke tik die je doet voert hij geen water af.
Conclusie kan dus zijn dat hij niet afpompt omdat de klok stuk is? Of dat echt de pomp stuk is.
Als de pomp daadwerkelijk stuk is, dan gaat dat sowiezo meer dan 100euro kosten.
Maar kan het ook zijn dat als de klok stuk is dat hij dan niet pompt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |