Laag-Soerenquote:
Nijverdalquote:
Drachtenquote:
Daar woonde ik! Ehh... Ter Apelquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:03 schreef Joene het volgende:
Loenen aan de vecht !
lopikquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:27 schreef superworm het volgende:
[..]
Daar woonde ik! Ehh... Ter Apel
edamquote:
Kaatsheuvelquote:
Nieuw Amsterdamquote:
Franekerquote:
Enschedequote:
quote:
Je bent officieel de slechtstequote:
Paterswoldequote:
Epequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:41 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
[..]
Je bent officieel de slechtste![]()
[..]
Paterswolde
Wat zit jij nou te bazelen, muts?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:48 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dan doe ik um nog een keer want ik was EERST:(![]()
Elst
Tilburgquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:49 schreef superworm het volgende:
[..]
Wat zit jij nou te bazelen, muts?
Trecht
Groningenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Tilburg
oepsverkeerd gelezen ben beetje moe
![]()
HAHAHAHAHA NEE! WE HEBBEN GEEN DENVER! GRAPJAS! JE TRAPT ERIN! GEDISSSSST! NGNGNGNG!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:00 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hebben wij ook een denver?
Roelofarendsveen
kerkradequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:02 schreef superworm het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA NEE! WE HEBBEN GEEN DENVER! GRAPJAS! JE TRAPT ERIN! GEDISSSSST! NGNGNGNG!
nee, ik verander t wel in "Deventer", zelfde effect.
Niekerk
Echtquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:03 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kerkrade
maar het viel me wel op})
Is al geweest.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:09 schreef vamperotica het volgende:
Epe
Nutterquote:
Grambergenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:14 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Kaag
komen wel meer plaatsen vaker voorbij toch? dit nav opmerking bij vamp
Slochterenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:36 schreef draculettetje het volgende:
[..]
die ken ik ook echt nie hoor
maassluis
Nigtevechtquote:
Lage Zwaluwequote:
Nijverdalquote:
Rotterdamquote:
Egmond aan Zeequote:
Makkumquote:
Marssumquote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:16 schreef DaveMasteR het volgende:
wel de volgorde aanhouden,he
dank!
[..]
Tholen
Roermondquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Neeritter
dacht ik speel maar gewoon verder![]()
Giethoornquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:28 schreef vamperotica het volgende:
domburg
Krimpen aan de IJsselquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:25 schreef annelies80 het volgende:
Nederlek
kaatsheuvelquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:33 schreef annelies80 het volgende:
Korendijk
da's met dubbel K.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:28 schreef annelies80 het volgende:
Monickendam
ja zag het toen ik het verzonden had....quote:
Ter Apel is al tig keer langsgekomen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:38 schreef annelies80 het volgende:
[..]
ja zag het toen ik het verzonden had....
Ter Apel
pfff nou uhm sorry hoor.... Terwolde dan.... alstublieft!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:40 schreef superworm het volgende:
[..]
Ter Apel is al tig keer langsgekomen.
Eemshavenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:45 schreef annelies80 het volgende:
[..]
pfff nou uhm sorry hoor.... Terwolde dan.... alstublieft!
Lochemquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:22 schreef annelies80 het volgende:
Ommel
Naarden-Vestingquote:
vind ik nou niet echt iets wat je uit je blote hoofd weet, heb het effe opgezocht, zó'n klein kutdorp bij dokkum dat ik het wel vreemd vind dat je dit weet, net als bijv. "Kaart", stukje naar boven (of je moet zo'n ziekelijke kennis hebbenquote:
Gorinchemquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:33 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Naarden-Vesting
Sorry dat ik het zeg, maar:
[..]
vind ik nou niet echt iets wat je uit je blote hoofd weet, heb het effe opgezocht, zó'n klein kutdorp bij dokkum dat ik het wel vreemd vind dat je dit weet, net als bijv. "Kaart", stukje naar boven (of je moet zo'n ziekelijke kennis hebben)
Kinderdijkquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:47 schreef superworm het volgende:
[..]
Nnnn.... ehhh.... nnnnn.... Naarden en Nijmegen zijn al geweest.... ehhhhh....
Naaldwijk!!!
Kootwijkquote:
Kootstertillequote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Kootwijk
en mag ik even zeggen dat ik vind dat er best wat gezeurd wordt ik het daardoor een stuk minder leuk vind
dan wordt er weer wat gezegd over dat er teveel dezelfde plaatsen voorbij komen dan doe je je best en is het weer zo dat je het spel er niet uitdagender maakt......
emmenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:48 schreef DaveMasteR het volgende:
niks van aan trekken
dank
[..]
Kootstertille
Notterquote:
Edequote:
Losserquote:
Reutumquote:
quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:27 schreef superworm het volgende:
[..]
Daar woonde ik! Ehh... Ter Apel
Wel erg slecht, 3x dezelfde in een topicquote:
Nou dan krijg jij een nieuwe!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:03 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wel erg slecht, 3x dezelfde in een topic
Leusden!
Rossumquote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:06 schreef DaveMasteR het volgende:
[..]
Nou dan krijg jij een nieuwe!
Nijeveense Bovenboer![]()
Driemondquote:
Terwoldequote:
Nijkerkquote:
excuusquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:44 schreef superworm het volgende:
[..]
opnieuw! nijkerk is al 2x voorbijgekomen.
Nieuwegeinquote:
Tilburgquote:
Giethoornquote:
Papendrechtquote:
Tilburgquote:
Groningenquote:
Jaloers zeker dat ik wat meer kennis heb.quote:Op zondag 26 augustus 2007 01:47 schreef superworm het volgende:
[..]
Te laat. En volgens mij gebruik jij een Bosatlas.
Denekampquote:
Muiderbergquote:
Gravequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |