Ik neem aan dat je weet dat dit de verkeerde volgorde is?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:02 schreef RoofingBurner het volgende:
Sheila de Vries
Rolf Victor en Rolf
Frans Molenaar
FranK Govers
Nou je het zegt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je weet dat dit de verkeerde volgorde is?
closequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:15 schreef Flitspaal het volgende:
Een tweejarige koe?
Addy van den Krommenackerquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:15 schreef RoofingBurner het volgende:
Wie was die andere gozer nou?
Een tweedagen oud eendagskuiken?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:25 schreef MadMaster het volgende:
Een twintig jaar oud eendagskuiken?
Kijk, een paardenkenner. MM +1quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:34 schreef MadMaster het volgende:
Een 3-jarig paard dus...
Het was een drietraps-penalty van genoemde personen, maar het lijdend voorwerp (persoon 3) zie je hier op de rug...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:48 schreef Mark_V het volgende:
Cruijff - Olsen - weer Cruijff
Indirecte penalty dus
tsss....look what the cat dragged inquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:48 schreef Mark_V het volgende:
Cruijff - Olsen - weer Cruijff
Indirecte penalty dus
Toch jammer dat je er niet meer zo vaak bent, was een leuk duel tussen jou en ElizabethR geweestquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:50 schreef Mark_V het volgende:
Die nummer drie zal wel "de keeper van helmond sport" zijn, maar als Ajaxofoob (ik denk zelfs iedereen die niet zwaar ajaxofiel is) weet ik die niet....
@ Roofing, ook hoi
Als je wil weten waarom ik er nooit meer ben, het staat in mijn laatste slowchatposting.....
LOLquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:50 schreef Mark_V het volgende:
Die nummer drie zal wel "de keeper van helmond sport" zijn, maar als Ajaxofoob (ik denk zelfs iedereen die niet zwaar ajaxofiel is) weet ik die niet....
@ Roofing, ook hoi
Als je wil weten waarom ik er nooit meer ben, het staat in mijn laatste slowchatposting.....
Die mag niet eens mijn veters strikkenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:56 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Toch jammer dat je er niet meer zo vaak bent, was een leuk duel tussen jou en ElizabethR geweest![]()
Asmo heb ik niet echt meegemaakt, maar jij en ER zijn toch de beste spelers die ik hier heb gezien. Kan niet zeggen wie er nou beter is.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:02 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Die mag niet eens mijn veters strikken![]()
Maar ff serieus, is ze erg goed?
maar van asmo verliezen we toch allemaal....
Wel grappig trouwens dat iedere serie van 250 een persoon heeft gehad die bovenaan stond en daarna niet veel meer heeft gedaan
Deel 1 : asmo
Deel 2 : ik (met eervolle vermelding van Lienekien)
Deel 3 : SaskiaR
Deel 4 : ElisabethR
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |