SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:05 schreef Frey het volgende:Jup inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind het behoorlijk triest. Ieder huwelijk mislukt in gtst.
[ Bericht 2% gewijzigd door Otmed op 30-08-2007 18:35:16 ]tvp!
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:05 schreef Frey het volgende:Dat slaat echt nergens op. Zeker niet na dat hele ontvoeringsgedoe. Daar is dit een peulenschilletje bij....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik vind het niet erg als iets niet makkelijk is, ik win meestal, weet je!"
Al ligt het nu wel anders, aangezien:quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:45 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Dat slaat echt nergens op. Zeker niet na dat hele ontvoeringsgedoe. Daar is dit een peulenschilletje bij....
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:05 schreef Frey het volgende:De schrijvers weten niks originelers blijkbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:05 schreef Frey het volgende:waar heb je dat vandaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik vond het nog wel meevallen. hoewel dat ludo-janine gezeur me nu al verveelt voordat het goed en wel begonnen is.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:06 schreef pleeborstel het volgende:
de eerste week van het nieuwe seizoen vond ik weinig aan.
![]()
Hopelijk vanavond een spannende weekendcliff![]()
hou je bek dudequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:10 schreef Otmed het volgende:
Het klopt hoe dan ook, het staat op gtst-courant.
Daar kloppen de spoilers altijd.
Lijkt te gebeuren in de preview. Hopelijk geen misleidingquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:12 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
en bing mag van mij wel dood, dan kan sjors ook meteen opzouten.
In de GTST setquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:18 schreef GSMboy het volgende:
Dat kantoor van Sanders Inc. waar staat dat in het echt?
op die site zijn ze echt pro kut karakters enzoquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:10 schreef Otmed het volgende:
Het klopt hoe dan ook, het staat op gtst-courant.
Daar kloppen de spoilers altijd.
Het blijft een teringsite, maar het klopt wat er staat.quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
op die site zijn ze echt pro kut karakters enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |