quote:Van Bommel wil voor Mannschaft spelen
Geschreven door Franklin Stoker op maandag, 20 augustus om 22:33
Mark van Bommel zinspeelt op een plaats in het Duitse nationale elftal. De Limburger verklaarde tegenover TV Limburg dat de mogelijkheden worden onderzocht om een Duits paspoort aan te vragen, om zodoende zijn opwachting voor onze oosterburen te kunnen gaan maken.
Van Bommel heeft al een gesprek met bondscoach Joachim Löw achter de rug en is in samenwerking met de Duits bond (DFB) en werkgever Bayern München alle opties aan het doornemen.
De KNVB is op de hoogte van alle ontwikkelingen en denkt dat het plan van de middenvelder weinig kans van slagen heeft. Ook de FIFA-reglementen spreken niet in zijn voordeel.
Opkankeren dan, als het je niet boeit.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:59 schreef Big_Boss_Man het volgende:
boeiend knul
Bron?quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:58 schreef Malibu-06 het volgende:
Geschreven door Franklin Stoker
al tijden niet meerquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:08 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Dat mag toch niet aangezien hij al voor NL heeft gespeeld?
Wat is je bron trouwens?quote:
Ik denk niet dat de Duitse bondscoach zo dom zou zijn om MvB niet te selecteren wanneer dat mogelijk is.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:24 schreef Peterselieman het volgende:
Hij is al voor Nederland op grote toernooien uitgekomen, dus ik geef hem weinig kans van slagen. Bovendien is de kans aanwezig dat ie niet opgeroepen wordt voor het Duitse elftal.
idd een irritante bloedkop wil je altijd ik je team hebbenquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:27 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de Duitse bondscoach zo dom zou zijn om MvB niet te selecteren wanneer dat mogelijk is.
Hij kan misschien irritant zijn in het veld, belangtrijk is hij wel. Sneijder was/is ook geen lieverdje bijvoorbeeld.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
idd een irritante bloedkop wil je altijd ik je team hebben![]()
Als er totaal geen kans is had hij het niet probeerd. Dus ergens zal wel een kansje liggen. Niet zo snel oordelen graag..quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:30 schreef MahirBurekovic het volgende:
hij heeft al voor nederland gespeeld dus dat zou überhaupt niet meer kunnendebiel...
een Nederlander die voor Duitsland wil spelen is debiel, oordeel is terechtquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:33 schreef leolinedance het volgende:
Niet zo snel oordelen graag..
quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:46 schreef PeZu het volgende:
laat die bloedkop het lekker proberen
nul op zijn rekest krijgen
en dat ie zijn bloedkop hier nooit meer kan vertonen![]()
hij zet zichzelf voor schut, goeie grap welquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Mensen die er serieus op ingaan
Dit is een grap of een schop naar Van Basten.
Hij mag er niet eens voor uitkomen.
Ik heb altijd gehoord dat dat niet kan omdat dat de regels zijn, en het is ook nog nooit voorgekomen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:33 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Als er totaal geen kans is had hij het niet probeerd. Dus ergens zal wel een kansje liggen. Niet zo snel oordelen graag..
al geef ik hem ook maar 1% kans hoor..
als je na je 21ste uit bent gekomen voor een natinaal elftal mag je volgens de fifa nooit meer uitkomen voor een ander nationaal elftalquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:48 schreef MahirBurekovic het volgende:
[..]
Ik heb altijd gehoord dat dat niet kan omdat dat de regels zijn, en het is ook nog nooit voorgekomen.
promotie stunt tv limburgquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
hij zet zichzelf voor schut, goeie grap wel![]()
ooh sportweek werkt er ook aan mee? http://www.sportweek.nl/detail.asp?groupid=2&newsid=36609quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
promotie stunt tv limburg
Mensen die de grap geloven zetten zichzelf voor schut
Wat er in feite op neerkomt dat de duitse voetbalbond hem mag (althans: kan, hoewel de uefa en fifa daar uiteraard heel moeilijk over gaan doen als ze het horen) accepteren, en hij in het elftal mag spelen. Maar zodra hij wordt opgesteld voor een officiële interland de scheidsrechter dat niet zal tolereren of de FIFA/UEFA zal naderhand het resultaat ongeldig verklaren, oftewel omzetten in een 3-0 overwinning voor de tegenpartij (wat ze meestal doen).quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
als je na je 21ste uit bent gekomen voor een natinaal elftal mag je volgens de fifa nooit meer uitkomen voor een ander nationaal elftal
je moet je spelers toch ruim voor de wedstrijd inschrijven, dan zien ze het gelijkquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:55 schreef MahirBurekovic het volgende:
[..]
Wat er in feite op neerkomt dat de duitse voetbalbond hem mag (althans: kan, hoewel de uefa en fifa daar uiteraard heel moeilijk over gaan doen als ze het horen) accepteren, en hij in het elftal mag spelen. Maar zodra hij wordt opgesteld voor een officiële interland de scheidsrechter dat niet zal tolereren of de FIFA/UEFA zal naderhand het resultaat ongeldig verklaren, oftewel omzetten in een 3-0 overwinning voor de tegenpartij (wat ze meestal doen).
wie kijkt er nu tv limburgquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:56 schreef the_legend_killer het volgende:
ja iedereen neemt het tv bericht over
De bondscoach was beschikbaar voor commentaar en dan zie je hem gewoon bij zijn auto staan
En fans van Bayern vertellen gewoon hoe belangrijk hij voor duitsland is en niet voor de Duitse 11
quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
wie kijkt er nu tv limburg [afbeelding]_!
Ik zag her filmpje ook pas in het van bommel topicquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
wie kijkt er nu tv limburg [afbeelding]_!
ik nietquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik zag her filmpje ook in het van bommel topic
Ze kunnen het duitse voetbalteam ook gelijk uitsluiten van deelname aan internationale toernooien als de duitse voetbalbond zo'n idee zou willen doorzetten.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
je moet je spelers toch ruim voor de wedstrijd inschrijven, dan zien ze het gelijk
nou ja bij die bloedkop weet je het maar nooitquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:07 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Whehe maar ook zonder dat filmpje wist ik al dat het een grap was.
Dat is zo duidelijk
nee precies, dat gedeelte van die gesprekken leek me dan gewoon een verzinsel van hem.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou ja bij die bloedkop weet je het maar nooit
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou ja bij die bloedkop weet je het maar nooit
man alleen die irritant ekop van die leier alquote:
quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:17 schreef Triptamine het volgende:
Lol, dat past wel bij hem, voetballen voor de duitsers. Ik vind het nu al een kutmof, alleen erover denken is al erg
sorryquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:16 schreef BonJovi het volgende:
[..]
tegen mij? wat heb ik nou weer gedaan
Ik hoop het niet, niet dat we bang moeten zijn van Van Bommel, maar het feit dat NIEMAND na een officiele A interland nog van land mag wisselen. Dit zou dus weer een hoop getouwtrek worden, en als het er doorheen komt, zie je straks geen ECHT nationaal team meer.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 02:14 schreef Canisfire het volgende:
Haha ik hoop dat het hem lukt.
Gaat Marco van Basterd ook lekker op zijn bek als Van bommel Duitsland naar een WK finale scoort.
Of opkankeren met je kut voetbal topic naar Voetbal.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:00 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Opkankeren dan, als het je niet boeit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |