quote:Van Bommel wil voor Mannschaft spelen
Geschreven door Franklin Stoker op maandag, 20 augustus om 22:33
Mark van Bommel zinspeelt op een plaats in het Duitse nationale elftal. De Limburger verklaarde tegenover TV Limburg dat de mogelijkheden worden onderzocht om een Duits paspoort aan te vragen, om zodoende zijn opwachting voor onze oosterburen te kunnen gaan maken.
Van Bommel heeft al een gesprek met bondscoach Joachim Löw achter de rug en is in samenwerking met de Duits bond (DFB) en werkgever Bayern München alle opties aan het doornemen.
De KNVB is op de hoogte van alle ontwikkelingen en denkt dat het plan van de middenvelder weinig kans van slagen heeft. Ook de FIFA-reglementen spreken niet in zijn voordeel.
Opkankeren dan, als het je niet boeit.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:59 schreef Big_Boss_Man het volgende:
boeiend knul
Bron?quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:58 schreef Malibu-06 het volgende:
Geschreven door Franklin Stoker
al tijden niet meerquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:08 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Dat mag toch niet aangezien hij al voor NL heeft gespeeld?
Wat is je bron trouwens?quote:
Ik denk niet dat de Duitse bondscoach zo dom zou zijn om MvB niet te selecteren wanneer dat mogelijk is.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:24 schreef Peterselieman het volgende:
Hij is al voor Nederland op grote toernooien uitgekomen, dus ik geef hem weinig kans van slagen. Bovendien is de kans aanwezig dat ie niet opgeroepen wordt voor het Duitse elftal.
idd een irritante bloedkop wil je altijd ik je team hebbenquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:27 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de Duitse bondscoach zo dom zou zijn om MvB niet te selecteren wanneer dat mogelijk is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |