En wat is een shok?quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:57 schreef Edie86 het volgende:
ok.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:57 schreef Biljonair het volgende:
Damn dan moet je toch wel een triest leven hebben wil je zulke geintjes uithalen!
quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:57 schreef Biljonair het volgende:
Iemand tips om het kk hard terug tepakken?
wie unne n00b natuurlijk!quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:06 schreef Molluck het volgende:
lollerpwnd!
quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:08 schreef index.html het volgende:
Stormlooptopic![]()
Klik hier voor het stormlooptopic spel![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:08 schreef index.html het volgende:
Stormlooptopic![]()
Doe eens wegsmelten?quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:08 schreef index.html het volgende:
Stormlooptopic![]()
En dan 'wolla, shok voor t leven!' roepen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:40 schreef splendor het volgende:
Naar je hart grijpen en doen alsof je een hartstilstand krijgt, gegarandeerd effect.
Mooi, kunnen we je een keer terugpakkenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:01 schreef Spacehamster het volgende:
Dat soort rotgeintjes deed ik vroeger ook als tiener. Als ik een vriendin zag lopen dan achterna sluipen, sprongetje maken en handen op de schouder ploffen. Gillen dat die vriendin dan deed!!
Tering wat een hyper pestkop was ik vroeger. Echt een wonder dat ik daar nooit een knal voor heb gekregen.
Gelukkig ben ik inmiddels veeeeel rustiger geworden.
Kreeg ze dan een shock voor het leven?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:01 schreef Spacehamster het volgende:
Dat soort rotgeintjes deed ik vroeger ook als tiener. Als ik een vriendin zag lopen dan achterna sluipen, sprongetje maken en handen op de schouder ploffen. Gillen dat die vriendin dan deed!!
Tering wat een hyper pestkop was ik vroeger. Echt een wonder dat ik daar nooit een knal voor heb gekregen.
Gelukkig ben ik inmiddels veeeeel rustiger geworden.
Oh cwl, een gratis reisje naar Spanje!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Mooi, kunnen we je een keer terugpakken[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |