abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52556598
They are multiplying
pi_52556611
Ajax heeft al persoonlijk akkoord met Riera

Ajax gaat ervan uit dat het zich voor het sluiten van de transfermarkt op 31 augustus versterkt met linkermiddenvelder Alberto Riera. De Amsterdammers bereikten inmiddels een mondeling akkoord over een vierjarige verbintenis.
Struikelblok is vooralsnog de houding van Espanyol, dat niet wenst mee te werken.

Bron: VI
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 12:46:08 #203
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52556668
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 12:43 schreef Jajong het volgende:

[..]

Laat die HeatWave en zijn sprookjes nou maar lekker. Die arme jongen zit daar al 2 jaar nonstop over te wauwelen zonder gegronde reden. Tis echt té aandoenlijk.
.

Idd, geen gegronde reden idd, maar ze keuren wel makkelijk een top speler af op zijn hart, waar achteraf niets mis mee is en waar hij jaren lang de sterren van de hemel speelt.

De blunder bij de blessure van Vd Vaart, dat heeft HW de wereld ingebracht joh!

De meeste en langdurige blessures bij Ajax. Waarom kunnen Mitea en Manucharyan al maanden niet lopen? Jochies van die leeftijd!

En begeleiding doel ik ook op, waarom verplicht een dokter, die er elke dag bij is, Davids niet gewoon die scheenbeschermers aan te doen?

maar nee, het is een hele goeie professionele organisatie hoor .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_52556687
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 12:44 schreef TheArt het volgende:
Ajax heeft al persoonlijk akkoord met Riera

Ajax gaat ervan uit dat het zich voor het sluiten van de transfermarkt op 31 augustus versterkt met linkermiddenvelder Alberto Riera. De Amsterdammers bereikten inmiddels een mondeling akkoord over een vierjarige verbintenis.
Struikelblok is vooralsnog de houding van Espanyol, dat niet wenst mee te werken.

Bron: VI
quote:
Spaanse media lachen om Ajax
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op dinsdag, 21 augustus om 09:47

De positieve woorden van Martin van Geel en Henk ten Cate over de komst van Albert Riera zijn in Spanje schaterlachend ontvangen. In de dinsdagedities van de Spaanse sportkranten wordt de vraag gesteld waarom Ajax zo zelfverzekerd is als alles erop wijst dat de vleugelspeler de komende seizoenen voor Espanyol actief zal zijn.

Volgens Marca weet Ten Cate dondersgoed dat het officiële bod van tien miljoen euro zonder meer van de tafel werd geveegd en dat bestuurslid Sebastián Javier al liet ontvallen dat de frêle linkerspits nog voor geen vijftien miljoen euro uit het Estadio Olímpico Lluis Companys zal vertrekken.

Het bestuur van los Periquitos is immers onvermurwbaar en gaat niet in op de speculaties die vanuit Nederland het Iberische schiereiland aandoen. De Catalaanse club sprak inderdaad met Ajax, maar ‘uit respect’ en om nog geen minuut later het ‘beledigende’ bod af te wijzen.

Volgens Ten Cate zullen de onderhandelingen aan het eind van deze week afgerond worden, maar volgens de papieren versie van AS heeft een delegatie van de Amsterdammers de plannen om naar de Catalaanse voetbalmetropool af te reizen geannuleerd. Voor Espanyol is het daarmee definitief caso cerrado, oftewel over en uit.

Het feit dat Riera op een persconferentie zei niet weg te willen bij Espanyol, werd door Ten Cate anders opgevat. “Hij heeft niet gezegd dat hij niet naar Ajax wil”. Volgens de papieren versie van Sport is Ten Cate de wanhoop nabij door dergelijke uitspraken te doen. Het is immers overduidelijk dat Riera in de voorbereiding op het nieuwe seizoen de sterren van de hemel speelt en dat Espanyol hem allang een uitstekende contractaanbieding heeft gedaan.

Ondanks alle speculaties blijft Riera één van de publiekslievelingen van de aanhang blanquiazul. Zo was het jeugdexponent van Real Mallorca vorige week woensdag tegen Olympiakos (3-2 winst) één van de betere spelers binnen de krijtlijnen, al verzorgden Raúl Tamudo en Luis García de doelpuntenproductie. In Amsterdam heeft men de hoop niet opgegeven, maar in Barcelona is het nogmaals caso cerrado.
Bron: Vz
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 12:49:19 #205
51286 w00h00
Digital man!
pi_52556756
Ik acht de bronnen van VI toch betrouwbaarder dan die van VZ. Goed nieuws dus.
pi_52556761
Ik denk dan Van Geel en Ten Cate hun hand hebben overspeeld.
pi_52556809
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 12:49 schreef w00h00 het volgende:
Ik acht de bronnen van VI toch betrouwbaarder dan die van VZ. Goed nieuws dus.
Ik vind ze beiden niet betrouwbaar, dus de waarheid zal wel in het midden liggen.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_52556812
Snap sowieso niet helemaal waarom HtC ook ineens uitspraken gaat doen mbt transfers.
pi_52556827
Cruijjff had gister wel een mooie quote.

En dus niet door bijvoorbeeld de 27 miljoen van Wesley Sneijder te investeren in een voetballer die tussen de 15 en 20 miljoen kost. Je betaalt dan een kapitaal voor een tweede keus, want de beste heb je zelf net verkocht,” weet de Tv-analist.

zo is het maar net....
Haleloeja
pi_52556854
Dat is net zoals zeggen: "Je koopt geen zilveren ketting als je net een goude hebt weggedaan"

slaat helemaal nergens op
pi_52556917
tuurlijk wel... Ajax wilt toch beter worden? Waarom zou je dan voor relatief veel geld een 2e keus halen? Ajax moet TOP halen... die TOP heb je net verkocht, dus is het dom om een 2e keus te kopen, voor veel geld... dan had je Sneijder niet moeten verkopen.....

en ik snap dat Ajax geen TOP kan kopen, nja dan pech gehad....
Haleloeja
pi_52556928
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 12:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dat is net zoals zeggen: "Je koopt geen zilveren ketting als je net een goude hebt weggedaan"

slaat helemaal nergens op
Natuurlijk slaat dat wel ergens op. Ik vind niet dat Ajax het moet willen om 20 miljoen voor een speler neer te leggen, daar zijn ze nu eenmaal niet rijk genoeg voor, om de risico´s te dekken als het niet is wat ze ervan gehoopt hadden.

Ik heb dan eigenlijk liever dat ze 3 spelers van 6 miljoen kopen dan 1 van 20 ofzo, beetje risicospreiding
pi_52556931
quote:
'Huntelaar in beeld bij Real Madrid'
Door Jeroen (JJdJ1984) op dinsdag 21 augustus 2007 12:31
Bron: Sportweek

Volgen de Spaanse Krant AS bestaat de mogelijkheid dat er nog een Nederlander aan de selectie van Real Madrid zal worden toegevoegd. Klaas Jan Huntelaar wordt in verband gebracht met 'de Koninklijke'

Bernd Schuster, trainer van de Madrilenen, zou sportief directeur Predrag Mijatovic hebben geattendeerd op het uitblijven van een 'nummer 9'. Schuster acht Roberto Soldado nog niet goed genoeg voor het grote werk en dan blijven met Raúl en Van Nistelrooy weinig opties over.

Real heeft naast Huntelaar ook nog Diego Milito (Real Zaragoza) en Zlatan Ibrahimovic (Internazionale) op het lijstje staan. Een nadeel aan de eventuele komst van Huntelaar naar Madrid is dat de Achterhoeker niet meer inzetbaar is in de Champions League. Huntelaar was namelijk al actief voor Ajax tegen Slavia Praag.
Op voetbal.fok.nl, bron Sportweek.

Ik zeg broodje aap.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2007 12:55:04 ]
pi_52556972
Huntelaar gaat alleen weg voor 30+ miljoen.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_52556982
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 12:54 schreef Mindstate het volgende:

[..]

Natuurlijk slaat dat wel ergens op. Ik vind niet dat Ajax het moet willen om 20 miljoen voor een speler neer te leggen, daar zijn ze nu eenmaal niet rijk genoeg voor, om de risico´s te dekken als het niet is wat ze ervan gehoopt hadden.

Ik heb dan eigenlijk liever dat ze 3 spelers van 6 miljoen kopen dan 1 van 20 ofzo, beetje risicospreiding
Ja maar kijk wat een loze uitspraak het is, iedereen weet toch dat je voor het geld van sneijder geen speler van zijn kaliber terug kan kopen? Dat is zoals zeggen dat de zon straalt, iedereen weet dat!!!
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 12:55:56 #216
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52556992
En toch he? Ik zie Ajax er voor aan om toch nog doodleuk een speler te verkopen.......

Denk dat het bestuur dan echt nooit meer in het openbaar kan treden.
Get woke, go broke!
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 12:57:02 #217
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52557021
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 12:55 schreef HeatWave het volgende:
En toch he? Ik zie Ajax er voor aan om toch nog doodleuk een speler te verkopen.......

Zie ze er eerder voor op aan om veel teveel te gaan betalen voor Albert Riera.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52557026
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 12:51 schreef Gelderland het volgende:

En dus niet door bijvoorbeeld de 27 miljoen van Wesley Sneijder te investeren in een voetballer die tussen de 15 en 20 miljoen kost. Je betaalt dan een kapitaal voor een tweede keus, want de beste heb je zelf net verkocht,” weet de Tv-analist.

zo is het maar net....
Is volgens mij niks nieuws... Iedereen zag van te voren wel aankomen dat hoeveel geld Ajax ook voor Sneijder zou krijgen ze er nooit iemand voor terug zouden kunnen halen die net zo goed en belangrijk zou worden voor Ajax als hij geweest is.
pi_52557031
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 12:55 schreef Jajong het volgende:
Huntelaar gaat alleen weg voor 30+ miljoen.
D'r gaat verdomme helemaal niemand meer weg
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_52557091
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 12:55 schreef HeatWave het volgende:

Nou, als van Geel ten Cate toch al de laan uitstuurt kan ie beter meteen ook cashen voor Huntelaar en heel Ajax een jaartje laten aanmodderen
pi_52557104
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 12:55 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Ja maar kijk wat een loze uitspraak het is, iedereen weet toch dat je voor het geld van sneijder geen speler van zijn kaliber terug kan kopen? Dat is zoals zeggen dat de zon straalt, iedereen weet dat!!!
idd, maar het gaat er ook om dat je dan NIET een 2e rangs speler moet kopen. Hij zegt ook niet dat Ajax zo'n speler moet kopen.. hij zegt alleen dat je geen 2e rangs speler voor VEEL GELD moet terug kopen. Dat is toch ook zonde? Ajax wilt misschien weer wanhopig een speler erbij, en dan koop je voor veel geld een speler die 3x minder dan Sneijder is. Koop dan gewoon niets, that's his point, en ik ben het er heel erg mee eens! Als je niet wilt verslechteren had je Sneijder niet moeten verkopen!

btw. de zon straalt trouwens ook niet altijd hier
Haleloeja
pi_52557194
Laat ze Zlatan maar halen krijgen wij ook geld dan?
AFC AJAX
pi_52557214
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 12:59 schreef Gelderland het volgende:

[..]

idd, maar het gaat er ook om dat je dan NIET een 2e rangs speler moet kopen. Hij zegt ook niet dat Ajax zo'n speler moet kopen.. hij zegt alleen dat je geen 2e rangs speler voor VEEL GELD moet terug kopen. Dat is toch ook zonde?
Ja natuurlijk is dat zonde, maar hoe logisch is dat? Je gaat toch ook geen 20 euro betalen voor een tomaat, en ik ga ook niemand bedanken die mij waarschuwt om geen tomaat voor 20 euro te kopen
quote:
Ajax wilt misschien weer wanhopig een speler erbij, en dan koop je voor veel geld een speler die 3x minder dan Sneijder is. Koop dan gewoon niets, that's his point, en ik ben het er heel erg mee eens! Als je niet wilt verslechteren had je Sneijder niet moeten verkopen!

btw. de zon straalt trouwens ook niet altijd hier
hier ook niet
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 13:04:51 #224
52871 Blight
Supersized.
pi_52557232
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 12:54 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Op voetbal.fok.nl, bron Sportweek.

Ik zeg broodje aap.
"Met Raul en van Nistelrooij blijven er weinig opties over.".

!
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_52557237
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 13:03 schreef BonJovi het volgende:
Wij halen Zlatan voor 20 miljoen+20% van de transfergelden
pi_52557276
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 13:04 schreef Blight het volgende:

[..]

"Met Raul en van Nistelrooij blijven er weinig opties over.".

!
Robinho bestaat overigens niet meer...
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 13:10:23 #227
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52557387
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 13:06 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Robinho bestaat overigens niet meer...
Gonzalo Higuian en Júlio Baptista kunnen ook nog voorin spelen, daarbij spelen ze vaak maar met één spits.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52557457
Precies onlogisch dus Madrid het is wel leuk en aardig maar je kan te ver gaan. Haal Robben dan.
AFC AJAX
pi_52557607
Ajax moet niet meer dan 13 miljoen voor die Riera gaan betalen.
lollig
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 13:23:09 #230
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52557746
pi_52557786
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 13:03 schreef BonJovi het volgende:
Lijkt me niet. Wij hebben hem niet opgeleid en hij is al doorverkocht door Juventus.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 13:29:42 #232
52871 Blight
Supersized.
pi_52557908
quote:
Waar tover je dat zo vandaan? Ik zat al moeite te doen om die van Ajax.nl te rippen. Wil wat beelden verzamelen.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_52557937
Wat een soapies allemaal zeg. Perez, Babel (enkele afleveringen), Sneijder, Suarez en nu weer Riera Ben het helemaal beu aan het worden. Als ze meer dan 10 miljoen gaan bieden op Riera zou 't echt belachelijk zijn. Die gast is al 4 keer mislukt.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 13:31:22 #234
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_52557946
Huntelaar gaat echt niet meer weg. Als dat gebeurt zijn de rapen helemaal gaar. 40 miljoen en dan voor 20 miljoen Zlaten terughalen. Dat zou ik nog wel zien zitten
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_52557962
quote:
Dank, had het nog niet gezien.
pi_52557980
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 13:29 schreef Blight het volgende:

[..]

Waar tover je dat zo vandaan? Ik zat al moeite te doen om die van Ajax.nl te rippen. Wil wat beelden verzamelen.
Wedstrijd en datum veranderen in de link. Je kunt ook nog wedstrijden van vorig seizoen zien.
pi_52558036
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 13:29 schreef Blight het volgende:

[..]

Komt ie weer: ultrasuid.nl
pi_52558054
bij Az en vvv lukt het niet?
AFC AJAX
pi_52558231
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 13:10 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Gonzalo Higuian en Júlio Baptista kunnen ook nog voorin spelen, daarbij spelen ze vaak maar met één spits.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 13:40:10 #240
52871 Blight
Supersized.
pi_52558236
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 13:34 schreef Mr.Mills het volgende:

[..]

Komt ie weer: ultrasuid.nl
Hm, okay. De afgelopen dagen dat ik daar naar toe wilde bleek de site down te zijn. Ik leefde even in de veronderstelling dat het gedaan was met ultrasuid.
pi_52558259
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 13:30 schreef Nashje het volgende:
Wat een soapies allemaal zeg. Perez, Babel (enkele afleveringen), Sneijder, Suarez en nu weer Riera Ben het helemaal beu aan het worden. Als ze meer dan 10 miljoen gaan bieden op Riera zou 't echt belachelijk zijn. Die gast is al 4 keer mislukt.
Bij Espanyol was het een geweldige speler, en 4x mislukt wtf?
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 13:41:18 #242
52871 Blight
Supersized.
pi_52558271
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 13:32 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Wedstrijd en datum veranderen in de link. Je kunt ook nog wedstrijden van vorig seizoen zien.
Ok.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 13:43:13 #243
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_52558321
Ik vind die Riera nu al een kneus, mocht ie nu opeens wel willen komen.
pi_52558397
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 12:51 schreef Gelderland het volgende:

zo is het maar net....
Ja Johan heeft gelijk.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 13:45:54 #245
52871 Blight
Supersized.
pi_52558424
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 13:43 schreef Malibu-06 het volgende:
pi_52558427
quote:
Jij snapt het niet he?
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 13:46:06 #247
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52558434
quote:
Waarom? HIj kan het niet maken om openlijk te zeggen dat ie weg wil, dat zou vd Vaart ook moeten doen.
Get woke, go broke!
pi_52558446
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 13:40 schreef Jasza het volgende:

[..]

Bij Espanyol was het een geweldige speler, en 4x mislukt wtf?
Naja ik overdrijf misschien wel. Maar dat ie niet verder is gekomen dan Real Mallorca (3 seizoenen), Bordeaux (2 seizoenen), Espanyol/Manchester City (1 seizoen) en nu weer Espanyol overtuigt mij niet echt. Ik ken 'm verder niet, dus zal m'n oordeel voor me houden.
pi_52558479
quote:
Wat een makkelijke bash
Wie zegt dat hij niet wilde? Niet alles geloven wat in de media gezegd word.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 13:47:56 #250
52871 Blight
Supersized.
pi_52558513
Hoe zit het trouwens met Mendoza? Is het al bekend of hij de stage wel of niet is door gekomen? Als hij geen contract aangeboden krijgt zou dat wel verklaren waarom Ajax achter Luque aan zou zitten.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 13:48:13 #251
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52558523
Hij heeft gewoon gelijk dat ie dat zegt voor het zeker is, gaat het niet door en hij wou weg dan kan ie normaal over straat lopen wel vergeten. Zo werkt dat in Spanje.
Get woke, go broke!
pi_52558573
quote:
Klaas-Jan Huntelaar wordt mogelijk de vierde Nederlander in Madrileense dienst. Volgens de Spaanse krant AS heeft Bernd Schuster aangedrongen op het aantrekken van een spits. De krant zegt ook al over namen te beschikken: Huntelaar, Ibrahimovic (Internazionale) en Diego Milito (Real Zaragoza).

Roberto Soldado is nog te licht bevonden, terwijl er met Ruud van Nistelrooy en Raul wel erg weinig mogelijkheden overblijven. Robinho zou als noodoplossing kunnen fungeren. Schuster zou om die reden graag nog een spits aan zijn selectie toevoegen. Nadeel voor Real Madrid is dat Huntelaar niet meer speelgerechtigd is voor de Madrilenen in de Champions League.

Naast Real Madrid zou ook Juventus volgens AS herboren interesse in de aanvalsleider van Ajax hebben. Een vertrek is echter niet waarschijnlijk, aangezien Ajax aangaf dat het vertrek van nog een sleutelspeler onbespreekbaar is. Hoe groot de zak met geld ook is
pi_52558591
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 13:47 schreef Blight het volgende:
Hoe zit het trouwens met Mendoza? Is het al bekend of hij de stage wel of niet is door gekomen? Als hij geen contract aangeboden krijgt zou dat wel verklaren waarom Ajax achter Luque aan zou zitten.
Die is afgetest.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 13:50:14 #254
52871 Blight
Supersized.
pi_52558608
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 13:49 schreef Longmen het volgende:

[..]

Is al gepost, en die zin over weinig opties met Van Nistelrooy en Raul maakt het artikel totaal onrealistisch.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 13:50:54 #255
52871 Blight
Supersized.
pi_52558629
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 13:49 schreef Nashje het volgende:

[..]

Die is afgetest.
Okay, dat verklaart dan wel iets.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 13:51:26 #256
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_52558650
quote:
Spaanse media lachen om Ajax
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op dinsdag, 21 augustus om 09:47

frêle linkerspits
vanuit Nederland het Iberische schiereiland aandoen .
]Catalaanse voetbalmetropool
daarmee definitief caso cerrado, oftewel over en uit.
het jeugdexponent van Real Mallorca
binnen de krijtlijnen,
Luis García de doelpuntenproductie.
caso cerrado.
Wat zijn het toch kutstukjes om te lezen.
pi_52558670
dan lachen wij mooi om Real Madrid over dat Huntelaar kwestie.
AFC AJAX
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 13:53:03 #258
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52558701
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 13:53:47 #259
52871 Blight
Supersized.
pi_52558732
Toppertje.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 13:54:01 #260
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52558742
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 13:52 schreef BonJovi het volgende:
dan lachen wij mooi om Real Madrid over dat Huntelaar kwestie.
Ik lach nergens om tot de transferperiode is gesloten.

Ik zie ze het zo doen....
Get woke, go broke!
pi_52558743
Thanks je bent echt een tony
AFC AJAX
pi_52558775
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 13:54 schreef BonJovi het volgende:
Thanks je bent echt een tony
pi_52558845
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 13:54 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik lach nergens om tot de transferperiode is gesloten.

Ik zie ze het zo doen....
maar het is niet realistisch

ik kijk dat filmpje wat Montana allemaal posten, en dan zie je Sneijder spelen
AFC AJAX
pi_52558884
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 13:53 schreef M0NTANA het volgende:
08/04/2007 14:30 RKC-Ajax 2-2 (1-2)
pi_52558936
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 13:57 schreef Longmen het volgende:

[..]

26/11/2006 12:30 Sparta-Ajax 3-0 (1-0)
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 13:59:22 #266
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52558937
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 13:56 schreef BonJovi het volgende:

[..]

maar het is niet realistisch

ik kijk dat filmpje wat Montana allemaal posten, en dan zie je Sneijder spelen
het is wel realistisch. Ze laten hem echt niet gaan voor 20 miljoen, maar als er iemand 35-40 biedt is hij ook weg. En als babel al 17 kost.....

Maar goed, laten we maar hopen dat we het bestuur deze keer wel eens aan hun woord kunnen houden, er zou GEEN sleutelspeler meer weggaan..
Get woke, go broke!
pi_52558959
Top Montana
pi_52558988
Ik denk dat als Riera alsnog afketst, we kunnen zwaaien naar eventuele versterkingen voor de 31e. Geen vervanger voor Davids, geen pure linksbuiten en geen vervanger voor Sneijder. Kutdirectie.
pi_52558998
Ik zoek eigenlijk nog de beelden van zondag. Zijn die ergens beschikbaar?
pi_52559058
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 14:02 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]
Dank
pi_52559409
ik heb ze allemaal al van Ultrasuid ik mis alleen de laatste tegen WillemII maar die link van Montana werkt ook niet
pi_52559472
Ik betwijfel ook zeer of Riera wel in het schaduwelftal stond.
pi_52559646
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 14:17 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik betwijfel ook zeer of Riera wel in het schaduwelftal stond.
Dat maakt niet uit, Ajax wil hem graag hebben en als hij niet komt dan vrees ik dat er niemand komt.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_52559823
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 14:23 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Dat maakt niet uit, Ajax wil hem graag hebben en als hij niet komt dan vrees ik dat er niemand komt.
Liever niemand dan veel te veel betalen voor riera.
lollig
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 14:32:10 #277
52871 Blight
Supersized.
pi_52559901
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 13:57 schreef Longmen het volgende:

[..]

Wel een mooi doelpunt van Vertonghen.
pi_52559922
Ff paar mooie wedstrijden gekeken

Sneijder
Huntelaar
AFC AJAX
pi_52559975
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 14:23 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Dat maakt wat mij betreft WEL uit. Er wordt verteld dat er een schaduwelftal is en als Riera daar niet in staat dan is het dus geen structurele aankoop maar een ad-hoc aankoop. Dat hoeft niet erg te zijn, maar het betekent wel dat de praatjes van Ajax over schaduwelftallen en structureel beleid niet kloppen.
pi_52560105
pff ten cate en zn spaanse spelers, over jaartje is ie weg(als ie niet eerder vertrekt) en zit de nieuwe coach opghescheept met al die spanjolen!

fuckoff met die riera zeg, veels en veels te duur...
pi_52560228
Volgens dapperestrijders weblog is Ajax ook druk bezig in Roemenie. Verder nog geen namen uitgelekt.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 14:47:10 #282
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_52560287
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_52560344
Ik weet niet wat we met die Riera aan moeten. 4 jaar en die zal dan ook niet voor kattepis over komen. Beter geen aankopen doen en je geld investeren in Aissati of dergelijke.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 14:49:51 #284
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52560360
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 14:49 schreef Chadi het volgende:
Ik weet niet wat we met die Riera aan moeten. 4 jaar en die zal dan ook niet voor kattepis over komen. Beter geen aankopen doen en je geld investeren in Aissati of dergelijke.
PSV is echt niet gek hoor...
Get woke, go broke!
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 14:50:43 #285
52871 Blight
Supersized.
pi_52560385
pi_52560471
goeie naam ja

Wegereef
AFC AJAX
pi_52560610
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 14:34 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Dat maakt wat mij betreft WEL uit. Er wordt verteld dat er een schaduwelftal is en als Riera daar niet in staat dan is het dus geen structurele aankoop maar een ad-hoc aankoop. Dat hoeft niet erg te zijn, maar het betekent wel dat de praatjes van Ajax over schaduwelftallen en structureel beleid niet kloppen.
Schaduwelftal is leuk, alleen moeten die spelers(en clubs het toelaten) ook wel willen komen. Kan dat niet, moet je verder zoeken.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_52560782
04/02/2007 12:30 Ajax-Feyenoord 4-1 (3-1)

Ff hier naar kijken vind ik.
Van wat ik me kan herinneren had Feyenoord het betere van het spel maar komt Ajax tegen de verhoudingen in op 1-0. Daarna gaat het gemakkelijk met Ajax.

Het is al vaker gezegd, maar Ajax heeft gewoon 1 goal nodig en dan komt het wel goed.
pi_52560811
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_52560818
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 14:49 schreef HeatWave het volgende:

[..]

PSV is echt niet gek hoor...
Aissati wil en moet aan spelen toekomen. Als ze hem die tijd niet geven in eindhoven verkast ie gewoon.
pi_52560871
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 15:03 schreef Chadi het volgende:

[..]

Aissati wil en moet aan spelen toekomen. Als ze hem die tijd niet geven in eindhoven verkast ie gewoon.
Afellay vertrekt alsnog en dan komt Aissati zeker aan spelen toe.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_52560878
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 15:03 schreef Chadi het volgende:

[..]

Veel hangt af van dit seizoen onder Koeman. Gaat het kut met PSV en speelt hij niet veel, dan maakt Ajax best kans. Want hij is nog zo jong en geen Drenthe-figuur dat meteen naar Madrid wil.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:07:22 #294
52871 Blight
Supersized.
pi_52560931
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 15:05 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Veel hangt af van dit seizoen onder Koeman. Gaat het kut met PSV en speelt hij niet veel, dan maakt Ajax best kans. Want hij is nog zo jong en geen Drenthe-figuur dat meteen naar Madrid wil.
Ik zie die jongen echt niet nog zo even 10 dagen voor het sluiten van de markt naar Ajax verkassen.
pi_52560980
Klote.. Groningen ajax doet t niet..
pi_52561018
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 15:08 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Klote.. Groningen ajax doet t niet..
bij mij ook niet, leo
pi_52561020
Heerlijk om terug zien, de wedstrijd tegen psv die met 1-5 gewonnen wordt Is de doelpuntenmaker van PSV zijde niet een mooi alternatief als extra breekijzer?

Wel verontrustend om te zien hoevaak onze verkopen betrokken waren bij de doelpunten die tot stand kwamen.. Gelukkig hebben we suarez, die tot nu toe ook alle verwachten ruimschoots waarmaakt!
pi_52561029
Die wou ik ook al kijken hoe we terug kwamen en nog wonnen op het laatst
AFC AJAX
pi_52561032
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 15:07 schreef Blight het volgende:

[..]

Ik zie die jongen echt niet nog zo even 10 dagen voor het sluiten van de markt naar Ajax verkassen.
Dat zeg ik toch ook helemaal niet
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:12:00 #300
52871 Blight
Supersized.
pi_52561081
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 15:09 schreef koentjuh18 het volgende:
Heerlijk om terug zien, de wedstrijd tegen psv die met 1-5 gewonnen wordt Is de doelpuntenmaker van PSV zijde niet een mooi alternatief als extra breekijzer?

Wel verontrustend om te zien hoevaak onze verkopen betrokken waren bij de doelpunten die tot stand kwamen.. Gelukkig hebben we suarez, die tot nu toe ook alle verwachten ruimschoots namaakt!
Kluivert is niet meer van toegevoegde waarde voor Ajax. Hem halen zou puur uit sentiment zijn en niet om voetbal redenen.

En Suarez maakt alle verwachtingen waar? Knap, ik heb namelijk pas twee wedstrijden van hem gezien en vind het dan nog wat vroeg om iemand te beoordelen. .
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:12:46 #301
52871 Blight
Supersized.
pi_52561111
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 15:10 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch ook helemaal niet
Je geeft toch aan dat Ajax wel een kans maakt hem binnen te halen? Ik geef alleen maar aan dat ik het (voorlopig) niet reeel acht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')