Denk je dat ik niet weet dat jij weet dat dat sarcastisch was? Hmm?quote:Op dinsdag 8 december 2009 02:00 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Denk je dat ik niet weet dat het sarcastisch was?![]()
Dat denk ik inderdaad, aan je vorige reactie te zien.quote:Op dinsdag 8 december 2009 02:18 schreef Avey het volgende:
[..]
Denk je dat ik niet weet dat jij weet dat dat sarcastisch was? Hmm?
Mannen die niet beffen als ze niet gepijpt worden.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:52 schreef kibo het volgende:
Vrouwen die denken dat jij ook automatisch gaat beffen zodra je gepijpt wordt![]()
Maar wel verwachten dat je zure sloot ff uitgebaggerd wordt.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mannen die niet beffen als ze niet gepijpt worden.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Maar wel verwachten dat je zure sloot ff uitgebaggerd wordt.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:05 schreef Opkloter het volgende:
dr wordt altijd heel denegrerend gedaan over de "kut", als ik eerlijk ben vind ik een kut er heerlijk uitzien (nie om opte eten ofzo)
penis vindt ik wel lelijk
En flitspaal ook natuurlijk.quote:
De G-spot met de tong...hmmkayquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:15 schreef Flatline____ het volgende:
Lieve dames & heren,
Alle sex -dus ook beffen- wordt leuker door elkaar uit te proberen. Ergo, de eerste keer is nooit echt goed / het beste. Uitzonderingen daargelaten. En ervaring scheelt wel ja.
Dus gelul over befkoning de 1e enzo kan achterwege blijven... ervaringen in het verleden bieden geen garantie enz...
En Whoops, wat is dat over die G-spot? En waar zit die volgens jou? Zijn we het eens over een halve vinger diep aan de voorkant? Ik mag een behoorlijke tong hebben wil ik die met goed effect kunnen bereiken![]()
Wat heb jij voor exen? geen meiden die erg schoon waren geloof ik zo.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:55 schreef fathank het volgende:
[..]
De pH van een schone vagina ligt ook rond de 4 hoor.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:41 schreef snakelady het volgende:
[..]
Wat heb jij voor exen? geen meiden die erg schoon waren geloof ik zo.
Mijn vriend kan het anders ookquote:Op dinsdag 1 december 2009 01:02 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Sure.
Ik vraag me af of je ooit biologie hebt gehad, als je denkt dat een man zonder pauze na het klaarkomen door kan gaan zoals vrouwen dat kunnen, maar toch bedankt voor je verhaal.
quote:Op woensdag 9 december 2009 01:25 schreef Lotte. het volgende:
[..]
Mijn vriend kan het anders ook![]()
Trouwens, als iemand mij beft zoals in de OP beschreven staat, val ik in slaap.
Wat?! :p Dat is nou eenmaal niet andersquote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:46 schreef Zero17 het volgende:
[..]
De pH van een schone vagina ligt ook rond de 4 hoor.
Dan heb je pech gehad met je vriendinnen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik heb geen vriendinnen. Ik heb one-night stands.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:11 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dan heb je pech gehad met je vriendinnen.![]()
Beffen =
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |