Denk dat dit het grote probleem is, dat mensen te vaak denken oh maar mijn vorige vriendin vond dat en dat lekker, dus zal dat nu ook wel zo zijn.quote:Op woensdag 2 december 2009 03:49 schreef Maanvis het volgende:
Iedere vrouw is toch anders, er is geen generieke handleiding.
Mensen zien ook te weinig de lol van het uitvinden daarvan. Het gaat om de reis, niet om de bestemming.quote:Op woensdag 2 december 2009 08:50 schreef erodome het volgende:
Denk dat dit het grote probleem is, dat mensen te vaak denken oh maar mijn vorige vriendin vond dat en dat lekker, dus zal dat nu ook wel zo zijn.
Stom topic.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:08 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Voordat mensen zich persoonlijk aangevallen voelen: ik weet zeker dat JIJ wel supergoed kunt beffen. Bij deze benoem ik jou tot de befkoning. Maar de praktijk heeft mij geleerd dat slechts 1 op de 10 mannen weet hoe het beter kan.
Idd.quote:Op woensdag 2 december 2009 08:50 schreef erodome het volgende:
[..]
Denk dat dit het grote probleem is, dat mensen te vaak denken oh maar mijn vorige vriendin vond dat en dat lekker, dus zal dat nu ook wel zo zijn.
Was dat inhoudelijk? sorry maar nee, vind dat niet inhoudelijk maar gewoon een herhaling van en je gaf zelf aan te willen stoppen met de discussie, dat respecteer ik dan ook dus stopte ik ermee.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:26 schreef Zero17 het volgende:
Ssnakelady, Komt er nog wat van?
Had ik eindelijk een inhoudelijke post, durf je niet meer te reageren.
Wikipedia is wijsheid? er zijn genoeg mannen die kunnen klaarkomen zonder ejaculatie.quote:Op dinsdag 1 december 2009 01:48 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Nouja, aangezien normaal gesproken ejaculatie technisch gezien een onderdeel is van het mannelijk klaarkomen, slaan je hele posts al nergens op.
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Orgasme
[..]
Waarom vraag je dan of ik bang ben om te reageren? je geeft zelf aan deze discussie niet voort te willen zetten.quote:Maargoed. Ik kan de zin echt niet meer opbrengen om met je te discussiëren, want ik heb tenslotte geen ervaring, nooit een meisje aangeraakt, een pikkie van 11 cm en ik ben ook nog eens seksueel gefrustreerd. (Ja ik zeg het maar voordat jij er wel mee zal komen.)
Dat ben ik dus. Maar dat kun jij nog helemaal niet weten. Van wie heb je dat gehoord? Ik heb het jou nog helemaal niet bewezen.quote:
Ik had het niet over jou.quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:10 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Dat ben ik dus. Maar dat kun jij nog helemaal niet weten. Van wie heb je dat gehoord? Ik heb het jou nog helemaal niet bewezen.![]()
Maar goed, laat maar even weten.
Inderdaad, je had het over mij hè?quote:
Ook niet.quote:
Zoek er dan 1 ofzo.quote:Op dinsdag 8 december 2009 01:30 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik wil ook graag een mooi meisje beffen
Ik wil graag door Natalie Martinez gepijpt worden, maarja.quote:Op dinsdag 8 december 2009 01:30 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik wil ook graag een leuk meisje beffen
je bedoelt pijpen?quote:Op dinsdag 8 december 2009 01:34 schreef Avey het volgende:
Goede OP.
In mijn ervaring zijn er ook nogal wat vrouwen die hier wat van kunnen opsteken.
Toch wel ja?quote:Op dinsdag 8 december 2009 01:38 schreef Avey het volgende:
Nee, volgens mij staat er toch echt 'beffen' hoor.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:08 schreef Whoopsydaisy het volgende:
. Maar de praktijk heeft mij geleerd dat slechts 1 op de 10 mannen weet hoe het beter kan.
-
Misschien moet ik toch maar eens die posticon dingen gebruiken, sarcasme is moeilijk blijkbaarquote:
ja, sorry. ik ookquote:Op dinsdag 8 december 2009 01:46 schreef Avey het volgende:
[..]
Misschien moet ik toch maar eens die posticon dingen gebruiken, sarcasme is moeilijk blijkbaar
Denk je dat ik niet weet dat het sarcastisch was?quote:Op dinsdag 8 december 2009 01:46 schreef Avey het volgende:
[..]
Misschien moet ik toch maar eens die posticon dingen gebruiken, sarcasme is moeilijk blijkbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |