een boek, dat is het eerste boek dat Amanda uit gaat lezen,quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:01 schreef SIRA het volgende:
wat hebben die wijven nu weer gekregen, ze lopen nl zo hysterisch te doen
Het "Victoria Beckham Stylebook" Het eerste boek dat Amanda gaat lezen, daarvoor nog nooit een pagina van een boek gelezen dus,.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:01 schreef SIRA het volgende:
wat hebben die wijven nu weer gekregen, ze lopen nl zo hysterisch te doen
Zijn Amanda's haren al uitgevallen ?quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het "Victoria Beckham Stylebook" Het eerste boek dat Amanda gaat lezen, daarvoor nog nooit een pagina van een boek gelezen dus,.
helaas nog niet, duurt hopelijk niet lang meerquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:03 schreef Djeda het volgende:
[..]
Zijn Amanda's haren al uitgevallen ?
Come again?quote:
Dat doet ze toch al?quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:10 schreef Copycat het volgende:
Het Victoria Beckham Stylebook.
![]()
![]()
![]()
Hoe kleed ik me als een sleazy snol en sla ik een voetballer aan de haak.
Ja, maar VB heeft dat geperfectioneerd, en daar willen ze nog maar wat graag wat extra's van opsteken.quote:
Ik zat in de vorigequote:
quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:13 schreef akveor het volgende:
Aandachtig bestuurt Amanda al die vreemde tekens...
[afbeelding]
Speciaal voor Amanda even een leesplankje opgezocht.
[afbeelding]
quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, maar VB heeft dat geperfectioneerd, en daar willen ze nog maar wat graag wat extra's van opsteken.
Hoe dieptriest ben je als je Victoria Beckham als stijlicoon ziet.
Aha, zo dusquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zat in de vorige
Zag het slotje niet en was de COS dus kwijt
Graatmager met ballontietjes onder je kin is echt wel vet!quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, maar VB heeft dat geperfectioneerd, en daar willen ze nog maar wat graag wat extra's van opsteken.
Hoe dieptriest ben je als je Victoria Beckham als stijlicoon ziet.
Les 1 uit Victoria's stijlboekquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:22 schreef Mearloow het volgende:
braaaaaaaaaaaaai skattieee! (aaaaaaaaaaaaaaaaaah)
Da's dan 5 minuten te veel aandacht voor die loser. Fouten maken okay... maar instemmen dat je vriendin bij een andere vent mag slapen als test is to much.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:23 schreef Dreamboy het volgende:
Nadia heeft meschien over de hele dag 5 minuten met Dennix gesproken
Dat dacht ik ff ook maar is alweer terugquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:25 schreef Mearloow het volgende:
brian peert hem die word gek van amanda en nadia?
of gaat hij Jaap bijvoederen?quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:25 schreef Mearloow het volgende:
brian peert hem die word gek van amanda en nadia?
Laten ze: 'Do you wanna be my lover' zingen... lolquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:26 schreef SIRA het volgende:
oooh nee, nou zit de hele tafel "Stop" van de Spice Girls te zingen, moet toch niet gekker worden daar in dat hok
Het aperitiefje had hij al weggewerkt voordat iemand wist dat het klaar wasquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:27 schreef Py het volgende:
En Dennis had net toch in zn 1tje zitten eten las ik?
gelukkig maar,quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Laten ze: 'Do you wanna be my lover' zingen... lol
't is bagger... maar ik wordt altijd wel vrolijk van de Spice girls.... vooal van babyspice...quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:28 schreef SIRA het volgende:
[..]
gelukkig maar,
vond 't al genant dat ik de titel dacht te weten/kennen![]()
what else is newquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:31 schreef beequeen het volgende:
Nada is na 3 happen klaar met eten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |