Ja, je was eerder dus ik had het gemeld: [FB # 13] Voor al uw ongelukjes Ik heb hulpmod paddy er ook even op gewezen in de SC.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:20 schreef pasjesjen het volgende:
Was deze nou eerder of ligt het aan mij???![]()
Die 2 lullen zoveel, zou best kunnen, maar ik kan echt niet meer luisteren naar girltalk.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:21 schreef Copycat het volgende:
Ik las ergens dat Amanda wilde klagen tegen Nadia over Brian. Iemand iets van meegekregen?
Ja joh maar Ananda nietquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:28 schreef SiRojK het volgende:
Fries mag toch al weer loslopen?
Als dat zou kunnenquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:42 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
voor wat? een tripje kliniek?
Geen idee, de post ligt op de tafel, maar ik schat zo in, nix.quote:
Neptieten en een push-up bh doet wonderen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:45 schreef DrsH het volgende:
Mannie leest op een geannimeerde wijze post terwijl je zo in haar brievenbus kijkt
BN-er als in Bekende Nozemquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:47 schreef akveor het volgende:
Lieke is een BN-er..... er werd haar eens gevraagd hoe dat voelde....
quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:52 schreef DrsH het volgende:
My god dat zingen van Nadia ik word er niet goed van had die tandarts haar mond niet dicht kunnen naaien
Dat is waarschijnlijk om het nog iets te laten lijkenquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:53 schreef beequeen het volgende:
Waarom die grote enveloppen als er maar 1 kaartje inzit, ook voor Dennix?
Nadia moet gewoon is een rotschop krijgen van lieke ofzo...dat ze is leert hoe onpopulair ze is.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:52 schreef DrsH het volgende:
My god dat zingen van Nadia ik word er niet goed van had die tandarts haar mond niet dicht kunnen naaien
precies....ze zijn al zo onbelangrijk die mensen. Het parade paardje van John de Mol....wat een giller eigenlijk. Op een TBS kliniek lopen nog normalere mensen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:55 schreef DrsH het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk om het nog iets te laten lijken![]()
![]()
Tenzij je het geluk hebt dat je vriend je verlaat en je rekening plundert.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:50 schreef PumaStreamer het volgende:
Deze mensen zijn zodra het programma stop vergeten...snappen ze dat niet..dan word het nog een extra harde tijd als ze er uit komen.
Waar is de tijd gebleven dat er cursussen tafelmanieten gegeven werden? Ik kan me herinneren dat Jaap helemaal werd afgemaakt om z'n tafelmanieren. Lijkt me echt iets voor RTL.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:54 schreef beequeen het volgende:
Dennix dus ook aso, begint te eten als er nog niemand aan tafel zit.![]()
Het gaat bij nix toch om de buitenkant. Inhoud heeft ie zelf ook niet net als z'n (ex-) vriendinnetje.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:53 schreef beequeen het volgende:
Waarom die grote enveloppen als er maar 1 kaartje inzit, ook voor Dennix?
Das gemeenquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:55 schreef Meganog het volgende:
[..]
Tenzij je het geluk hebt dat je vriend je verlaat en je rekening plundert.
Dan haal je de krant nog iddquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:55 schreef Meganog het volgende:
[..]
Tenzij je het geluk hebt dat je vriend je verlaat en je rekening plundert.
Die cursus is er geweest, alleen is van die bezetting alleen Brian ( mss ook huupje ) nog over.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:56 schreef akveor het volgende:
[..]
Waar is de tijd gebleven dat er cursussen tafelmanieten gegeven werden? Ik kan me herinneren dat Jaap helemaal werd afgemaakt om z'n tafelmanieren. Lijkt me echt iets voor RTL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |