ZO is het tegenwoordig helaas ja. Het was ooit echt een top concept, maar het is niet meer te vreten nu.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:29 schreef Lyzio het volgende:
New York Pizza = Duur + altijd te laat + koud + vies.
Pizza BBQquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:34 schreef Tyler..Durden het volgende:
New York Pizza is dus echt wel lekker. Dat het duur en trendy is, ok. Maar waar bestel je anders zo'n lekker pizza BBQ?
Pizza van de ALDI. 1,49...quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:36 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Pizza BBQWie besteld ook zoiets. Gewoon je pizza's halen bij de plaatselijke pizzeria. Stukken goedkoper en vaak ook lekkerder. Ze brengen het ook nog voor je!
Er zijn grenzenquote:
het enige wat je ziet is een klein kindje met een tractor (under aged dus !)quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:31 schreef Tyler..Durden het volgende:
Wat loop je nou te bitchen als een hoer, TS?
I JUST ATE.....A BABY!quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:39 schreef ForumGek het volgende:
[..]
het enige wat je ziet is een klein kindje met een tractor (under aged dus !)
En d'r staat heel groot boven "DAMN TASTY" !!![]()
Die pizza is erg lekker voor een diepvriespizza hoor. Goede bodemquote:
Diepvriespizza's zijn bij voorbaat niet lekker. Deze dus ook niet. En OOK niet voor 1.49quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:44 schreef jogy het volgende:
[..]
Die pizza is erg lekker voor een diepvriespizza hoor. Goede bodem.
idd geef mij mar de pizzahutquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:29 schreef Lyzio het volgende:
New York Pizza = Duur + altijd te laat + koud + vies.
Vlam tosti's van de Sligro!quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:14 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
idd geef mij mar de pizzahut
sommigen zoeken ook overal wat achter!quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:39 schreef ForumGek het volgende:
[..]
het enige wat je ziet is een klein kindje met een tractor (under aged dus !)
En d'r staat heel groot boven "DAMN TASTY" !!![]()
Ik weet het, ik heb een rijke fantasie !quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:07 schreef Yorrit het volgende:
[..]
sommigen zoeken ook overal wat achter!
zegt meer iets over jou
over smakelijke kleine jongetjes ja!quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:09 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Ik weet het, ik heb een rijke fantasie !![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:07 schreef Yorrit het volgende:
[..]
sommigen zoeken ook overal wat achter!
zegt meer iets over jou
Die vond ik echt zwįįr tegenvallenquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:12 schreef ForumGek het volgende:
De ristorante pizza's van dr. oetker zijn anders erg lekker...Tunna!
Bij onze plaatselijke pizzeria heb je voor 9.50 euri de duurste pizza die er is. Daar zit werkelijk ALLES op (niet met flauwe grappen komen van, eij eeh..zit d'r ook kameel op, of een vliegtuig, of een kerncentrale?). Maar voor 5,50 heb je een pizza margaritha met knoflooksausquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:22 schreef MaxC het volgende:
New York Pizza is echt zo duur vergeleken met Pizzeria's. Je betaalt 3 euro voor 1 slice oftewel 1/6e Pizza![]()
Normaal heb je toch wel een hele Pizza voor 5/6 euro?
eij eeh..zit d'r ook kameel op, of een vliegtuig, of een kerncentrale?quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:07 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Bij onze plaatselijke pizzeria heb je voor 9.50 euri de duurste pizza die er is. Daar zit werkelijk ALLES op (niet met flauwe grappen komen van, eij eeh..zit d'r ook kameel op, of een vliegtuig, of een kerncentrale?). Maar voor 5,50 heb je een pizza margaritha met knoflooksaus![]()
Zit er ook een dop op?quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:07 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Bij onze plaatselijke pizzeria heb je voor 9.50 euri de duurste pizza die er is. Daar zit werkelijk ALLES op (niet met flauwe grappen komen van, eij eeh..zit d'r ook kameel op, of een vliegtuig, of een kerncentrale?). Maar voor 5,50 heb je een pizza margaritha met knoflooksaus![]()
Ik moest stiekem lachenquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:21 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
eij eeh..zit d'r ook kameel op, of een vliegtuig, of een kerncentrale?
Maak zelf een klacht, zeikerd.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:30 schreef gebrokenglas het volgende:
De klachten worden met de dag minder spannend.
trendy?quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:34 schreef Tyler..Durden het volgende:
New York Pizza is dus echt wel lekker. Dat het duur en trendy is, ok. Maar waar bestel je anders zo'n lekker pizza BBQ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |