Wees blij dat jij iets te vreten krijgt verwend kreng.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Komt m'n moeder thuis met falafel, normaal als ze in de middag ff iets meeneemt soms is het dönner of shoarma, nu dit. Smaakt nergens naar, vegetarische rotzooi
.
[afbeelding]
Ben ik ook, ik vind 't alleen niet lekker. Mag ik?quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:47 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wees blij dat jij iets te vreten krijgt verwend kreng.
Zet ik speciaal een plaatje in de OPquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:47 schreef Kadoc het volgende:
Wat is dat?
Het klinkt nieteens lekkerquote:Falafel (Arabisch: فلافل; Hebreeuws: פלאפל) is een vegetarisch gerecht bestaande uit gefrituurde balletjes van gestampte kikkererwten en/of tuinbonen.
Lekker.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:47 schreef Kadoc het volgende:
Wat is dat?
Oke, dan is het goedquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ben ik ook, ik vind 't alleen niet lekker. Mag ik?.
Ik mag je moeder wel.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Komt m'n moeder thuis met falafel, normaal als ze in de middag ff iets meeneemt soms is het dönner of shoarma,
quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:47 schreef Juup© het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:47 schreef Juup© het volgende:
[..]
Alleen als ze weer 's falafel meeneemt ipv dönner of shoarmaquote:
Dat klinkt inderdaad enorm ranzig.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zet ik speciaal een plaatje in de OP..
[..]
Het klinkt nieteens lekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben alles behalve verpauperd en vettigquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:05 schreef Lyzio het volgende:
Eet dan niemand meer gewoon boterhammen tussen de middag, verpauperde vettige jeugd
Moet je vooral doorgaan met die troep vreten tussen de middag. Spreken we ons over een jaar nog eens.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ben alles behalve verpauperd en vettig.
Ja, ik eet 't natuurlijk elke middag. Kankerdebielquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:08 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Moet je vooral doorgaan met die troep vreten tussen de middag. Spreken we ons over een jaar nog eens.
Zou ook erg stom zijn, aangezien je 't niet lekker vindquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, ik eet 't natuurlijk elke middag. Kankerdebiel.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:30 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Zou ook erg stom zijn, aangezien je 't niet lekker vind
Moeten ze toch zelf weten?quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:38 schreef Koenholio het volgende:
In Afrika zouden ze vechten om falafel!![]()
Het gaat hier over snacksquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:32 schreef MahirBurekovic het volgende:
[..]
Jij eet natuurlijk altijd gekookte friet
Tis vegetarisch knul, beter dan je 50% dierlijk vet houdende bloedworst die je op je boterham pleurtquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:08 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Moet je vooral doorgaan met die troep vreten tussen de middag. Spreken we ons over een jaar nog eens.
Ik doe heul geen bloedworst op m'n broodquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:13 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
Tis vegetarisch knul, beter dan je 50% dierlijk vet houdende bloedworst die je op je boterham pleurt![]()
Liever een ton knoflook saus, dan proef je die weeige erwtensmaak niet zoquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
sambal baij?
Hehe idd, normaal is m'n voer zo weg als ik honger heb, maar ik deed er minstens een kwartier overquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:28 schreef HeatWave het volgende:
Nee, ik lust veel maar falafel is echt totaal nutteloos voer...
ja, ik. ben ik nou wereldvreemd?!quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:36 schreef HeatWave het volgende:
Zijn er nou echt nog van die wereldvreemden in Nederland die het niet kennen??.
Nou, een beetje wel ja. Het is een soort fastfood keten hier in Amsterdam, hoe kan je het niet kennen?quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:28 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
ja, ik. ben ik nou wereldvreemd?!![]()
in hongarijequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:05 schreef -skippybal- het volgende:
Dat is kkranzig inderdaad. Ik had het een paar weken geleden in Hongarije gegeten watnt ik dacht het relaxte vleesballetjes waren met allemaal groente in een dorüm, is het gewoon smerige vega zooi dat helemaal melig is
Lekkerquote:
In Hongarijequote:
mja hongarije misschienquote:
quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:05 schreef Relneger18 het volgende:
Je moet vooral falafel eten in het middenoosten(niet de golfgebieden), daar zijn ze WEL te vreten.
zo hoort falafel eruit te zien:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
en dus NIET zo:
[afbeelding]
En frieten dan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:31 schreef fathank het volgende:
Falafel. Wat een ranzige crap is dat zeg
. Gefrituurde groenten
.
ja... kikkereitjes...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:33 schreef J.Herrer het volgende:
Ik dacht dat falafel iets van kikkereitjes was
Voor mij al reden genoeg om het nooit uit te proberen
Welk gedeelte van "iets van..." snap jij niet? Het is iig iets met kikkersquote:
ja man... kikkersquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:23 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Welk gedeelte van "iets van..." snap jij niet? Het is iig iets met kikkers![]()
Mijn zoontje van vier jaar oud is dól op falafel... Eens kijken of ik hem bovenstaande kan wijsmaken!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:33 schreef J.Herrer het volgende:
Ik dacht dat falafel iets van kikkereitjes was
Voor mij al reden genoeg om het nooit uit te proberen
kikkererwten man, teringquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:32 schreef J.Herrer het volgende:![]()
krijg een leven man, met je tachtiger jaren kapsel
idiootquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:32 schreef J.Herrer het volgende:![]()
krijg een leven man, met je tachtiger jaren kapsel
lekker veel van dat geel met groene spul (hoe heet datquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:19 schreef DiRadical het volgende:
[..]
Lekker
Met vreel groente en het een paar pepertjes![]()
Oow daarom vond ik het al niet echt lekker ik vroeg het me al afquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Komt m'n moeder thuis met falafel, normaal als ze in de middag ff iets meeneemt soms is het dönner of shoarma, nu dit. Smaakt nergens naar, vegetarische rotzooi
.
[afbeelding]
ik woon niet in amsterdam en houd niet van buitenlands eten(naast pizza enzo). Ik hou het liever bij hollandse potquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, een beetje wel ja. Het is een soort fastfood keten hier in Amsterdam, hoe kan je het niet kennen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |