Al dat gemekker om kapsels tegenwoordigquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:48 schreef OA het volgende:
Vrouwen en kapsels...![]()
Ik zou het haar zeker niet in dank afnemen...![]()
Goeie postquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:52 schreef Pikkebaas het volgende:
|^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ | |____
|.THE WHO GIVES A | | |'""|""_ ,_
| __ FUCK TRUCK __ l ||__|__|__|)
| (@)(@)* * * *(@)(@) * * * | ( @)
Ja, weet je wat die dingen kosten tegenwoordigquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:50 schreef OA het volgende:
Hebben jullie trouwens maar één paraplu? Das natuurlijk ook niet zo heel slim...![]()
Al dat gejank om een beetje regen...quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:54 schreef Bierik het volgende:
[..]
Al dat gemekker om kapsels tegenwoordig
Ik heb heul geen stekkelsquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:55 schreef covie het volgende:
Ik snap jou vriendin heel goed!
Ik neem ook altijd een paraplu mee. Weet je hoe je kapsel er anders uit komt te zien zeg!
Kom je op je werk en dan kijken ze je aan van wtf heb jij dan voor een kapsel, en dat terwijl je met de auto bent.
En daarnaast mannen hebben toch vaak stekkels dus daar kan maar weinig aan verkeerd gaan.
Stel je dus niet zo aan en toon een beetje begrip naar je vrouw![]()
![]()
Ze verdient zo iemand als jou gewoon niet als je zo reageert.![]()
Ja hoor typisch een mannen opmerking.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:56 schreef Realust het volgende:
ts fietst met een plu?
dat houden mij plu's nooit vol
En als het erg verdund is, loopt het regelrecht je ogen in....quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:59 schreef Nemesish3d het volgende:
@covie
tssss... ik heb ook stekels, maar weet je wat er gebeurt als het regent? Juist, de gel, wax of wat je er ook voor troep ingaat wordt VERDUNTklotezooi, als het regent heb ik altijd superplat haar, nee dan kan ik me lekker op mn werk vertonen
![]()
klacht: vrouwen die denken dat een bak water geen effect heeft op mannelijk haar![]()
Ik heb toevallig prachtig, verzorgd haar hoorquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:55 schreef covie het volgende:
Ik snap jou vriendin heel goed!
Ik neem ook altijd een paraplu mee. Weet je hoe je kapsel er anders uit komt te zien zeg!
Kom je op je werk en dan kijken ze je aan van wtf heb jij dan voor een kapsel, en dat terwijl je met de auto bent.
En daarnaast mannen hebben toch vaak stekkels dus daar kan maar weinig aan verkeerd gaan.
Stel je dus niet zo aan en toon een beetje begrip naar je vrouw![]()
![]()
Ze verdient zo iemand als jou gewoon niet als je zo reageert.![]()
Pottenkapselsquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:00 schreef Tyler..Durden het volgende:
Laat haar zo'n pottenkapsel nemen. Dat raakt toch niet verneukt.
Dan doe je er als het regent niks in. En doe je je haren op het werk.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:59 schreef Nemesish3d het volgende:
@covie
tssss... ik heb ook stekels, maar weet je wat er gebeurt als het regent? Juist, de gel, wax of wat je er ook voor troep ingaat wordt VERDUNTklotezooi, als het regent heb ik altijd superplat haar, nee dan kan ik me lekker op mn werk vertonen
![]()
klacht: vrouwen die denken dat een bak water geen effect heeft op mannelijk haar![]()
ik heb wel een eigen pluquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:03 schreef covie het volgende:
[..]
Dan doe je er als het regent niks in. En doe je je haren op het werk.
Vrouwen doe er wel wat langer over om de haren in model te krijgen dan 2 minuten![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |