dat kan ook, maar lekker vies stoken is af en toe ook leukquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:01 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Jah, OF hij heeft een slijmbeursontsteking gehad (zoals hij al zei) heeft al die tijd niet kunnen trainen en is daardoor veel afgevallen?
quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:03 schreef 2live het volgende:
[..]
![]()
Ze moeten nadenken over wat ze willen, zegt Nadia
,goed idee, klaar![]()
Honderd procent?quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:58 schreef beequeen het volgende:
Dennix zegt dat dat niet echt het geval is, sowieso niet.
Ideaal als Huub en Brian vanavond weer ff doordrukken.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:00 schreef miraculeus het volgende:
wat loopt ze te zeuren die Nadia, en Dennis ziet er steeds ongelukkig uit.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:03 schreef Vandaag... het volgende:
dennix heeft een goed gesprek met zijn schoen
[afbeelding]
Hij loopt alweer met zijn handen in zijn zakken te knallen en zijn ding te doen, dus ja.quote:
Beetje stoere praat over allerlei kuurtjes... Zeg dan nietsquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:03 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
dat kan ook, maar lekker vies stoken is af en toe ook leuk![]()
Ik baal als een stekker dat ik dat net mis...is daar een filmpje van?quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij loopt alweer met zijn handen in zijn zakken te knallen en zijn ding te doen, dus ja.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:09 schreef demins het volgende:
Heeft Dennis nou vannacht alle hoeken van de Master Bedroom nog aan Nadia laten zien???
Zoek even op Joe Tjoep, er staat vast een filmpje van Dennixquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:08 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik baal als een stekker dat ik dat net mis...is daar een filmpje van?
![]()
met een vinger in zijn eigen .........quote:
dimitri sliep met nadia in de master bedroomquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:09 schreef demins het volgende:
Heeft Dennis nou vannacht alle hoeken van de Master Bedroom nog aan Nadia laten zien???
quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:09 schreef 2live het volgende:
Brian zijn haar knapt wel op joh van dat spul, wat is dat?![]()
Die bedoel ik natuurlijk ook!!! Ik moet er nog even inkomen, geloof ik...quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:12 schreef Mearloow het volgende:
[..]
dimitri sliep met nadia in de master bedroom
haha nee heeftie niet gedaan ze hebben nog geeneens gezoend.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:14 schreef demins het volgende:
[..]
Die bedoel ik natuurlijk ook!!! Ik moet er nog even inkomen, geloof ik...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |