dat kan ook, maar lekker vies stoken is af en toe ook leukquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:01 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Jah, OF hij heeft een slijmbeursontsteking gehad (zoals hij al zei) heeft al die tijd niet kunnen trainen en is daardoor veel afgevallen?
quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:03 schreef 2live het volgende:
[..]
![]()
Ze moeten nadenken over wat ze willen, zegt Nadia
,goed idee, klaar![]()
Honderd procent?quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:58 schreef beequeen het volgende:
Dennix zegt dat dat niet echt het geval is, sowieso niet.
Ideaal als Huub en Brian vanavond weer ff doordrukken.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:00 schreef miraculeus het volgende:
wat loopt ze te zeuren die Nadia, en Dennis ziet er steeds ongelukkig uit.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:03 schreef Vandaag... het volgende:
dennix heeft een goed gesprek met zijn schoen
[afbeelding]
Hij loopt alweer met zijn handen in zijn zakken te knallen en zijn ding te doen, dus ja.quote:
Beetje stoere praat over allerlei kuurtjes... Zeg dan nietsquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:03 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
dat kan ook, maar lekker vies stoken is af en toe ook leuk![]()
Ik baal als een stekker dat ik dat net mis...is daar een filmpje van?quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij loopt alweer met zijn handen in zijn zakken te knallen en zijn ding te doen, dus ja.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:09 schreef demins het volgende:
Heeft Dennis nou vannacht alle hoeken van de Master Bedroom nog aan Nadia laten zien???
Zoek even op Joe Tjoep, er staat vast een filmpje van Dennixquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:08 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik baal als een stekker dat ik dat net mis...is daar een filmpje van?
![]()
met een vinger in zijn eigen .........quote:
dimitri sliep met nadia in de master bedroomquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:09 schreef demins het volgende:
Heeft Dennis nou vannacht alle hoeken van de Master Bedroom nog aan Nadia laten zien???
quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:09 schreef 2live het volgende:
Brian zijn haar knapt wel op joh van dat spul, wat is dat?![]()
Die bedoel ik natuurlijk ook!!! Ik moet er nog even inkomen, geloof ik...quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:12 schreef Mearloow het volgende:
[..]
dimitri sliep met nadia in de master bedroom
haha nee heeftie niet gedaan ze hebben nog geeneens gezoend.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:14 schreef demins het volgende:
[..]
Die bedoel ik natuurlijk ook!!! Ik moet er nog even inkomen, geloof ik...![]()
Vooral non verbaal?quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:15 schreef miraculeus het volgende:
jeetje Brian leest een boek en nu leert hij communiceren...
Dat boek leest ie toch ook al maanden en maanden?quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:15 schreef miraculeus het volgende:
jeetje Brian leest een boek en nu leert hij communiceren...
Misschien heeft het boek "Stop met aardig zijn "een open eind .quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat boek leest ie toch ook al maanden en maanden?
quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:18 schreef mootie het volgende:
OMG
http://www.telegraaf.nl/p(...)_NATASIA!.html?p=1,1
Volgens het boek is veel terug te voeren op de opvoeding.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien heeft het boek "Stop met aardig zijn "een open eind .![]()
Is het heel gemeen als ik in een deuk lig? Wel zielig voor Yairo en Cheyenne.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:18 schreef mootie het volgende:
OMG
quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:03 schreef Vandaag... het volgende:
dennix heeft een goed gesprek met zijn schoen
[afbeelding]
Wie had dát nou verwacht van haar ventje?quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:18 schreef mootie het volgende:
OMG
Proestquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:18 schreef mootie het volgende:
OMG
nee vooral geweldloosquote:
Wel waar, Brian brengt het hoofdstuk non verbale communicatie in praktijk.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:22 schreef Meganog het volgende:
Oh, in de buitenwereld zou Brian types als Dennis met de elleboog tegen de grond slaan.
Brian is nog niet helemaal uitgeleerd waar het 'geweldloze communicatie' betreft.
hij is pas bij de inleiding blijkbaarquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:22 schreef Meganog het volgende:
Oh, in de buitenwereld zou Brian types als Dennis met de elleboog tegen de grond slaan.
Brian is nog niet helemaal uitgeleerd waar het 'geweldloze communicatie' betreft.
Hopelijk gaan de kinderen daar niet teveel onder lijden, maar verder: te mooi om waar te zijn.quote:
Zullen we geld inzamelen of zeg je "laat maar"...quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is het heel gemeen als ik in een deuk lig? Wel zielig voor Yairo en Cheyenne.![]()
Edit: Waar komt die ¤ 40.000 vandaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |