Vond ik eerder andersom, het gesprek begon met: 'vond ik niet leuk van je , meisje' Dus het begint al in kleinerende toon.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:21 schreef T-lex het volgende:
Lieke zit weer tegen Huub te zeuren...volgens mij trekt ze het niet dat Huub tegen Amanda enige vorm van medeleven/lijden toont.![]()
Heeft de ruzie van gisteren tussen Lieke en Amanda d'r dan toch aan het denken gezet. Amanda riep dat Huub regelmatig als een hondje achter d'r aan liep.![]()
40000 euro's ??? ik geloof het lekker nietquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:21 schreef demins het volgende:
[..]
Wie had dát nou verwacht van haar ventje?![]()
![]()
![]()
Van wie was die uitspraak van God en straffen ook alweer?quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:24 schreef Meganog het volgende:
[..]
Hopelijk gaan de kinderen daar niet teveel onder lijden, maar verder: te mooi om waar te zijn.
Natasia is een vals kreng.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is het heel gemeen als ik in een deuk lig? Wel zielig voor Yairo en Cheyenne.![]()
Edit: Waar komt die ¤ 40.000 vandaan?
Bommen onder auto's zijn so yesterday.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:28 schreef avonne het volgende:
[..]
Merkwaardig trouwens dat ze hem met de rechtbank dreigt. Wat is er mis met good-old-dreigementen?
Die hebben hem geholpen met uitkleden van hun zus........quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:27 schreef mootie het volgende:
En je maakt mij niet wijs dat de zussen van Natasja niks door hadden.
die werden ook getrakteerd door ome Willy goquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:27 schreef mootie het volgende:
En je maakt mij niet wijs dat de zussen van Natasja niks door hadden.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:18 schreef mootie het volgende:
OMG
http://www.telegraaf.nl/p(...)_NATASIA!.html?p=1,1
Gelukkig heeft ze de borsten nog....quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:27 schreef noekje het volgende:
Oooooh! Die Wilgo!!
ondertitelingquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:30 schreef Meganog het volgende:
Zo'n gesprekje tussen Amanda en Dennis is totaal ongeschikt voor eventuele TV uitzending vanwege geslijp aan nagels en gekauw op ijsblokjes.
En haar rijbewijs...!!!quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:31 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Gelukkig heeft ze de borsten nog....![]()
![]()
Dankje welquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:31 schreef beequeen het volgende:
Ik heb maar even een topic gemaakt voor de liefhebbers.
Drama voor Natasja.
typediploma??quote:
Maar geen Toerekjequote:
en een werkend rechterbeen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:31 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Gelukkig heeft ze de borsten nog....![]()
![]()
Het is weer zoverquote:
quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:26 schreef 2live het volgende:
[..]
Van wie was die uitspraak van God en straffen ook alweer?![]()
De terror, daar zijn we blij mee...quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:37 schreef SiRojK het volgende:
Toch weer iets dat nix goed kan, ijs kauwen!
Volgens mij zitten ze daar allemaal om die redenquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:37 schreef riri het volgende:
Ik moet zeggen Brian sloeg de spijker op zijn kop over Dennix...
Die jongen wil gewoon een rijkeluisleventje zoals hier in de Kooi en nooit te hoeven werken,daar draait het hem alleen maar om
Hoezo verveel jij je dan? Ik volg een goed gesprek van Nadia en Amanda en Brian, heel leerzaam.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:39 schreef SiRojK het volgende:
www.linerider.com > Mooie link tegen verveling..
Scherp!quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:26 schreef 2live het volgende:
[..]
Van wie was die uitspraak van God en straffen ook alweer?![]()
Groep 8............tja.........kan mij voorstellen dat je dat boeiend volgt...quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:40 schreef 2live het volgende:
[..]
Hoezo verveel jij je dan? Ik volg een goed gesprek van Nadia en Amanda en Brian, heel leerzaam.![]()
Vast wel...die doet samen met Nix aan tag team bashen tegen de PC.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:46 schreef Sug4r het volgende:
Is Jaap aan het schaken op de PC?
----------- niet doen. Argumenten over de Gouden Kooi, ajbquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:48 schreef beequeen het volgende:
Brian praat als een echte siegoloog, vindt U niet DrH?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |