en een werkend rechterbeen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:31 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Gelukkig heeft ze de borsten nog....![]()
![]()
Het is weer zoverquote:
quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:26 schreef 2live het volgende:
[..]
Van wie was die uitspraak van God en straffen ook alweer?![]()
De terror, daar zijn we blij mee...quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:37 schreef SiRojK het volgende:
Toch weer iets dat nix goed kan, ijs kauwen!
Volgens mij zitten ze daar allemaal om die redenquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:37 schreef riri het volgende:
Ik moet zeggen Brian sloeg de spijker op zijn kop over Dennix...
Die jongen wil gewoon een rijkeluisleventje zoals hier in de Kooi en nooit te hoeven werken,daar draait het hem alleen maar om
Hoezo verveel jij je dan? Ik volg een goed gesprek van Nadia en Amanda en Brian, heel leerzaam.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:39 schreef SiRojK het volgende:
www.linerider.com > Mooie link tegen verveling..
Scherp!quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:26 schreef 2live het volgende:
[..]
Van wie was die uitspraak van God en straffen ook alweer?![]()
Groep 8............tja.........kan mij voorstellen dat je dat boeiend volgt...quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:40 schreef 2live het volgende:
[..]
Hoezo verveel jij je dan? Ik volg een goed gesprek van Nadia en Amanda en Brian, heel leerzaam.![]()
Vast wel...die doet samen met Nix aan tag team bashen tegen de PC.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:46 schreef Sug4r het volgende:
Is Jaap aan het schaken op de PC?
----------- niet doen. Argumenten over de Gouden Kooi, ajbquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:48 schreef beequeen het volgende:
Brian praat als een echte siegoloog, vindt U niet DrH?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |