Dat zal niet gaan: het is al 6,20 porto (pakket, komt door de adapter). Doe nog eens een bod, ik wil best zakken met de prijs van de hub, alleen de porto blijft staan, sorry.quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:32 schreef thijsltc het volgende:
7,50 inclusief voor hub
DEAL! Je krijgt een PM!quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:03 schreef Bot13 het volgende:
Nvidia AGP 32MB met S-video uit: 10 euro
10 incl. geboden
Ook een DEAL! Ook jij een PM.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:56 schreef ComicBookGuy het volgende:
8,50 incl voor die SOundblaster live, dan mag je em in een bubbelenvelopje doen tussen wat karton.
Je bent me net voor: ik kom net terug van de post. De SB is on it's way! Laat maar weten als ' ie binnen is.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:41 schreef ComicBookGuy het volgende:
Ik heb inmiddels gemailt en het geld zou al binnen moeten zijn. Laat het even weten als je het pakketje gepost hebt.
Op het doosje staat: Compatibel met usb 2.0 en 1.1-specificaties. En ook: snellere datatransfer tot 480 mbps.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:59 schreef Thrackan het volgende:
is hubje usb2?
Is zeker niet brievenbusbaar te krijgen? Verzendkosten maken de prijs namelijk wel erg dicht bij een nieuwprijs...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:48 schreef div-er het volgende:
[..]
Op het doosje staat: Compatibel met usb 2.0 en 1.1-specificaties. En ook: snellere datatransfer tot 480 mbps.
Dus ja, is 2.0. Interesse?
Nou dat moet deze toch wel kunnen volgens mij. Ik heb dat nooit zo bewust ingesteld, ik bedoel: ik dacht dat alleen de monitor hierin de zwakste schakel was. Dus m.i. moet deze dat kunnen. Iemand die het weet hier?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:57 schreef Bastoenie het volgende:
Nee gewoon qua beeldschermVriendin moet even een simpel kaartje in d'r pc hebben waardoor de monitor 75hertz weer aan kan
Geen idee, ik denk een Office Connect. Googlen?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:48 schreef classpc het volgende:
Die 3Com adaptor, waar hoor(de) die bij?
Adapter is helaas wel pakketpost, maar dat los ik zo een beetje op:quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:44 schreef classpc het volgende:
Ik wil de 3Com adaptor wel van je kopen samen met de DB25 male-DB25 male kabel.
Niet de interne usb hub.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |