Niks ten nadele van Conekiller, maar ik ben het 100% met je eens...quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:57 schreef qonmann het volgende:
IK vind dit te gek voor woorden .....
RAAR, nog nooit meegemaakt hierquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:54 schreef mrPanerai het volgende:
aangezien we de kwis in het Nederlands spelen gaat het punt naar
conekiller +1
Punten deel 959
SaskiaR 2
Puntenslijpsel 2
iamredleader 3
Hestria 1
ElizabethR 2
barney74 1
Keileweg-ethicus 1
Homdeck 1
PhysicsRules 1
DaviniaHR 1
mrPanerai 1
Conekiller 1
nou ben ik niet zo geil op punten maar in de OP staat volgens mij dat de vraagsteller bepaald wie de punt krijgt als jet om spelling gaatquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:57 schreef qonmann het volgende:
In het Nederlands is het Rhodesië trouwens
had verwacht dat het langer zou durenquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:57 schreef PhysicsRules het volgende:
General Lee?
Zelfde hier.quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niks ten nadele van Conekiller, maar ik ben het 100% met je eens...
quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:53 schreef PhysicsRules het volgende:
kinderpostzegelsdievenverbranderangst
pedofilatekleptopyromanofobie.
Voor in de AKQ-fobielijst.
Eens, maar dan moet mrPanerai niet met zo'n drogreden aankomen...quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:00 schreef Conekiller het volgende:
[..]
nou ben ik niet zo geil op punten maar in de OP staat volgens mij dat de vraagsteller bepaald wie de punt krijgt als jet om spelling gaat
*Pets*quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:54 schreef mrPanerai het volgende:
aangezien we de kwis in het Nederlands spelen
Het gaat niet om het puntje maar om de belachelijk vergezochte redenatie erachterquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:05 schreef mrPanerai het volgende:
alsof mij het wat kan schelen wie er een puntje krijgt
* mrP. kan zich trouwens wel amuseren met discussies over punten
Ik hoop dat je hier niet mee wil zeggen dat het een flamebait wasquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:05 schreef mrPanerai het volgende:
alsof mij het wat kan schelen wie er een puntje krijgt
* mrP. kan zich trouwens wel amuseren met discussies over punten
Ja!! Bemoei je dr ook es effe mee???quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:05 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Alweer deze discussie?
Wil wel, maar ik kan geen Chinees naar het Nederlands vertalen...quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:07 schreef PhysicsRules het volgende:
Als niemand mijn vraag gaat beantwoorden ga ik er trouwens gewoon vandoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |