Op naar September!quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:41 schreef TimoBasso het volgende:
Close one voor de Giants
Dat zat eraan te komen....quote:Michael Vick's lawyer said Monday the NFL star will plead guilty to federal dogfighting conspiracy charges, putting the Atlanta Falcons quarterback's career in jeopardy and leaving him subject to a possible prison term.
The offense is punishable by up to five years in prison and a $250,000 fine, although federal sentencing guidelines most likely would call for less
Met jailtime wordt het moeilijk ja, verwacht dat hij direct na zijn guilty plea gecut zal worden door de Falcons.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:19 schreef Maleficium het volgende:
[..]
Dat zat eraan te komen....![]()
Die zal nog heel veel moeite moeten doen om ooit nog een down te spelen in de NFL, als hij tenminste geen lifetime ban krijgt vanwege het gok-element...
Met zijn poen hoeft hij zich nooit meer ergens druk over maken.
Hij kan altijd nog In Nevada de Bad Newz Brothels openen...
Wat een sukkel zeg!![]()
Dat klinkt heel bekend.....te goed voor All-Pro en veel te slecht voor All-Madden....dat gat is veel te groot.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:32 schreef LeChiffre04 het volgende:
Om een sack te maken haal ik meestal mijn ROLB naar links(dat betekent dat mijn LOLB en ROLB naast elkaar staan). als de offense op dat moment een pass play speelt, is het vaak een Sack.
Draften doe ik nooit. ik gebruik al mijn draftpicks om te traden om zo de zwaktes in mijn team op te vullen.
op all-pro niveau domineer ik elk team, heb nooit meer dan 7 tot 14 punten tegen. begint op den duur te vervelen omdat het te makkelijk is. maar op all-madden niveau wordt ik dan weer altijd afgeslacht.
Volgend jaar draften de Falcons Brian Bohmquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:54 schreef Guard het volgende:
[..]
Met jailtime wordt het moeilijk ja, verwacht dat hij direct na zijn guilty plea gecut zal worden door de Falcons.
Hooray for Harrington, team #3 in 3 years time he can stink up![]()
Dat klinkt veelbelovend voor hun seizoen dit jaar....quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:53 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Volgend jaar draften de Falcons Brian Bohm![]()
Dat kunnen ze wel afschrijven, me dunkt.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:00 schreef Maleficium het volgende:
[..]
Dat klinkt veelbelovend voor hun seizoen dit jaar....
Ik ben wel met je eens dat het er niet best uit ziet voor de Falcs, maar zou Joey Blue Skies echt zo slecht zijn dat ze volgend jaar als eerste mogen draften? Dat zal een nek een nek race worden met wat andere teams...quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:02 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Dat kunnen ze wel afschrijven, me dunkt.
quote:I think, speaking of Raider QBs, I was of a mind over the weekend to say absolutely, positively that the JaMarcus Russell holdout would last well into the season, and perhaps into the offseason because the two sides are at a huge impasse. I'm told Russell really doesn't want to play for the Raiders anyway -- that's the biggest open secret in the league right now. Russell was never crazy about going to Team Turmoil with that leaky line, ever-changing coaching staff and weird front office. He watched as the Raiders unemotionally dealt for Culpepper. Russell knows even if he reported tomorrow, there's a good chance this would be a redshirt year anyway.
Basically, there's little motivation for Russell to sign. And there's little motivation for the Raiders to rush to get it done either. Depending on how they'd do the contract, the Raiders would either have to put significant millions into escrow with the league to fund the guaranteed portion of the deal, or they'd have to do something like signing the kid to a five-year deal instead of the allowable league limit of six -- (which they'd never want to do, seeing that this year's a near-wash already anyway, reducing a five-year deal to four playing years).
Waarom verander je het roster niet gewoon een stuk? Wat je kunt doen is de in de 4-3 formatie een van de buitenspelers een LB zijn (kun je gewoon een speler creeren). Het enige wat je dan voor de snap hoeft te doen de D-line naar links of rechts verschuiven, waardoor de gap verdeling iets meer geba;lanceerd is. Vervolgens kun je met je D-lineman gewoon naar een outside LB positie gaan en vanaf daar vrolijk sacken.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:32 schreef LeChiffre04 het volgende:
Om een sack te maken haal ik meestal mijn ROLB naar links(dat betekent dat mijn LOLB en ROLB naast elkaar staan). als de offense op dat moment een pass play speelt, is het vaak een Sack.
Draften doe ik nooit. ik gebruik al mijn draftpicks om te traden om zo de zwaktes in mijn team op te vullen.
op all-pro niveau domineer ik elk team, heb nooit meer dan 7 tot 14 punten tegen. begint op den duur te vervelen omdat het te makkelijk is. maar op all-madden niveau wordt ik dan weer altijd afgeslacht.
Damn man die hele offense is om Vick gebouwd en zijn rushing abilityquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:25 schreef Maleficium het volgende:
[..]
Ik ben wel met je eens dat het er niet best uit ziet voor de Falcs, maar zou Joey Blue Skies echt zo slecht zijn dat ze volgend jaar als eerste mogen draften? Dat zal een nek een nek race worden met wat andere teams...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |