En Gerrit!quote:Op maandag 17 september 2007 19:36 schreef Bartoli het volgende:
[..]
don't mess with Kohl, Eisel, Trampush, Rohregger, Haselbacher en Pfannberger![]()
![]()
![]()
Karl? Sporza zendde het niet uit, de RTBF welquote:Op woensdag 19 september 2007 17:24 schreef -skippybal- het volgende:
Karl?
Het was toen toch Karl die op de moter het complete peloton in de Eneco verkeerd stuurdequote:Op woensdag 19 september 2007 17:28 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Karl? Sporza zendde het niet uit, de RTBF wel
Renaat.quote:Op woensdag 19 september 2007 17:36 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Het was toen toch Karl die op de moter het complete peloton in de Eneco verkeerd stuurde
Nu gaan ze bij Landbouwkrediet nog luider boos roepen dat niemand van hen mee naar het wk mag zeker ?quote:Op woensdag 19 september 2007 17:23 schreef Bartoli het volgende:
Bert Dewaele wint in Wallonie voor Vasseur en Hushovd. Nardello werd verkeerd gestuurd en was op weg naar een zeker winst
inderdaad, De Waele is al gepikeerd door te zeggen dit is mijn reactie op mijn niet selectie voor het WK. En Bulens praat niet meer met de bond omdat hij vindt dat Bert mee moest gaan omdat hij beter is dan het gros wat nu geselecteerd isquote:Op woensdag 19 september 2007 17:43 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Nu gaan ze bij Landbouwkrediet nog luider boos roepen dat niemand van hen mee naar het wk mag zeker ?![]()
Aan de andere kant, wat pakweg Aerts (hebben ze die verteld dat je als renner werkelijk elke koers op de PT kalender MOET rijden ofzo?) en Van Aevermaet (toch geen parcours voor hem) daar te zoeken hebben is mij ook een raadsel hoor.quote:Op woensdag 19 september 2007 19:44 schreef Bartoli het volgende:
[..]
inderdaad, De Waele is al gepikeerd door te zeggen dit is mijn reactie op mijn niet selectie voor het WK. En Bulens praat niet meer met de bond omdat hij vindt dat Bert mee moest gaan omdat hij beter is dan het gros wat nu geselecteerd is![]()
De Waele is een goed renner en heeft de pech gehad dat hij in de voorjaarskoersen geblesseerd was. Maar verder heeft hij buiten vandaag toch ook weinig laten zien.quote:Op woensdag 19 september 2007 20:05 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Aan de andere kant, wat pakweg Aerts (hebben ze die verteld dat je als renner werkelijk elke koers op de PT kalender MOET rijden ofzo?) en Van Aevermaet (toch geen parcours voor hem) daar te zoeken hebben is mij ook een raadsel hoor.
Uiteraard, en het is ook wel erg typerend voor dat soort renners dat ze nu opeens na de bekendmaking van de selectie wél iets laten zienquote:Op woensdag 19 september 2007 21:41 schreef Bartoli het volgende:
[..]
De Waele is een goed renner en heeft de pech gehad dat hij in de voorjaarskoersen geblesseerd was. Maar verder heeft hij buiten vandaag toch ook weinig laten zien.
quote:Op donderdag 20 september 2007 16:43 schreef DutchSL het volgende:
Thomas Dekker heeft de 2e rit in de Hessen Rundfahrt / 3 Landen Tour gewonnen.
Dan is die toch beter dan die demarrage in Parijs-Brussel deed vermoedenquote:Op donderdag 20 september 2007 16:43 schreef DutchSL het volgende:
Thomas Dekker heeft de 2e rit in de Hessen Rundfahrt / 3 Landen Tour gewonnen.
Ja, en volgens mij won Dekker in 2004 als stagiair daar al een rit.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:57 schreef Tommeke het volgende:
[..]![]()
Won Kroon daar vorig jaar ook niet?
Ze zaten nu ook al helemaal niet in de PT eigenlijk. Alleen kende de UCI eenzijdig een categorie aan die koersen toe.quote:Op donderdag 20 september 2007 17:17 schreef DutchSL het volgende:
Ze moeten wel als ze uit de PT gaan, daar is niks vreemds aan dan wordt het automatisch gewoon een .HC koers, of er zou een speciale categorie uitgevonden moeten worden.
Dekker wint dus in de 3LT en is de nieuwe leider. Kopgroep van 6 met meer dan 11.00 op een 1e peloton en 17.00 op een 2e peloton.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:59 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dan is die toch beter dan die demarrage in Parijs-Brussel deed vermoeden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |